Feedback

Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta

Publicat Vineri, 23.08.2019
de Daniel Popescu
Comenteaza 6
Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta - Poza 1
Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta - Poza 2
Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta - Poza 3
Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta - Poza 4
Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta - Poza 5
Porsche prezintă interiorul sportivei electrice Taycan: 5 ecrane, inclusiv unul de 16.8 inch și unul opțional pentru pasagerul din dreapta - Poza 6
Porsche Taycan va avea la interior 5 ecrane, printre care un instrumentar de bord de 16.8 inch, un sistem de infotainment central de 10.9 inch și opțional un ecran pentru pasagerul din dreapta șoferului.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Porsche a prezentat cu numai câteva zile în urmă o primă imagine cu interiorul sportivei electrice Taycan, care va fi prezentată oficial în 4 septembrie.

Constructorul german a revenit însă acum cu informații detaliate despre interior, iar elementul care va genera cele mai multe controverse va fi prezența a nu mai puțin de 5 ecrane.

Primul dintre ele este instrumentarul de bord digital cu o diagonală impresionantă de 16.8 inch. Spre deosebire de sistemul Virtual Cockpit de 12.3 inch implementat pe numeroase modele ale Grupului Volkswagen, ecranul lui Taycan are o formă curbată și o lungime semnificativ mai mare decât lățimea.

Șoferul va putea alege între 4 moduri de afișare a informațiilor pe acest ecran: Classic va avea instrumente de bord circulare tipice pentru Porsche cu informații despre viteza în partea din mijloc, în timp ce modul Map va introduce o hartă de mici dimensiuni în locul panoului pentru viteză. Modul Full Map va permite afișarea hărții pe întreaga suprafață a ecranului, în timp ce modul Pure oferă doar informații esențiale precum viteza, semnele de circulație și navigație în cadrul unui design minimalist.

În partea centrală există un sistem de infotainment cu ecran touch cu diagonala de 10.9 inch care preia o mare parte dintre funcțiile accesate anterior prin intermediul unor butoane fizice, ceea ce contribuie la o simplificare a interiorului.

În plus, o serie de funcții pot fi controlate inclusiv prin comenzi vocale după inițierea mesajului "Hey Porsche".

Lângă sistemul de infotainment este disponibil opțional și un ecran pentru pasagerul din dreapta, însă Porsche nu a oferit detalii cu privire la acesta.

Între timp, consola centrală include un ecran touch de 8.4 inch care permite accesarea rapidă a setărilor pentru aerul condiționat, iar acesta este capabil să recunoască inclusiv scrisul de mână pentru o operare mai rapidă.

În plus, dacă sistemul de climatizare este comandat împreună cu un sistem de control automat pe patru zone, Porsche integrează și un panou touch de control cu diagonala de 5.9 inch, util pentru ca pasagerii din spate să ajusteze rapid setările pentru aerul condiționat.

În rest, Porsche menționează că volanul este disponibil atât într-o versiune de bază care poate fi personalizată cu diverse inserții, cât și într-o variantă GT Sports cu un design distinctiv. De asemenea, germanii menționează că interiorul va fi disponibil într-o gamă variată de configurații, iar culorile Black-Lime Beige, Blackberry, Atacama Beige și Meranti Brown vor fi exclusive pe Taycan.

Potrivit unor informații oficiale anterioare, versiunea de serie a lui Porsche Taycan va avea două motoare electrice care vor dezvolta împreună peste 600 de cai putere. În acest context, accelerația de la 0 la 100 km/h va avea loc în mai puțin de 3.5 secunde, în timp ce viteza maximă va fi de peste 250 km/h.

Toate detaliile despre Porsche Taycan vor fi făcute publice cu ocazia prezentării oficiale din 4 septembrie.

Via Porsche


Comentarii (6)

  • aahh....prea multe televizoare pt o masina parerea mea. si nu`i ca si cum aceste masini conduc singure fara sa fie nevoie de implicarea ta ca sa zici ca ai timp sa te joci cu toate acele display-uri. cand trebuie sa conduci dar sa fii si atent pe ce apesi cu degetul, deja devine o problema de siguranta. exagerat parerea mea
    10 1
  • Nu arata deloc rau. Insa, i.m.h.o. complet neinspirate alegerea designului pentru butonul de start/stop (un simplu buton de power on/off ce poate fi regasit pe orice aparat electronic) precum si integrarea selectorului cutiei de viteze de pe noul 911 pe plansa de bord in partea dreapta a volanului.
    1 0
  • Fanica: Ulei cutie viteze Honda HR-V/GH2, 4x4 Raspunde
  • era unu paci de o vazut butoane de skoda, unde-s bre ca eu nu le vad
    0 6
  • Soselele planetei sunt tot mai aglomerate asa ca ai destul timp intre doua semafoare sau intre doua blocaje de drum sa mai apesi pe butoane.
    1 3
  • BAU BAU
    Daca nu-ti place nu cumpara!!! pardon nu-ti permiti, stii proverbu...

    ,, Daca vulpea nu poate ajunge la struguri, zice cas acri ''
    1 2
  • Foarte frumos! Abia astept butoanele alea digitale in Poiana la -18 grade dupa 6 ore de stat in frig...
    Probabil ca e ok pentru: garaj- oras-garaj si clima cu minim 3 grade si maxim 35.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru