Actuala generație pentru Porsche 718 Cayman și 718 Boxster trebuia să fie ultima care să fie oferită cu motoare termice. Următoarea generație a celor două modele, care va apărea în curând, trebuia inițial să fie pur electrică.
Acum, însă, Porsche s-a răzgândit. În contextul în care planurile sale inițiale de electrificare sunt amânate, constructorul german a confirmat că viitoarele Boxster și Cayman vor păstra motorizările termice. Deși aceasta este o veste bună pentru fanii motoarelor termice, Porsche precizează că doar vârfurile de gamă ale celor două modele vor primi astfel de motoare. Restul gamei va fi alcătuită doar din versiuni electrice.
Generația din prezent a lui Porsche 718 Cayman și Boxster urmează să fie retrasă din producție în octombrie. Cele două modele sunt disponibile în acest moment doar în afara Europei. Anul trecut, marca germană a retras cele două modele de pe piața europeană din cauza noii directive GSR 2.0 pentru siguranța cibernetică.
via Motor1










Cum se traduce in limba germana textul urmator:
Get busy living* or get busy dying**
* = ICE
** = BEV
Incet incet i-a lasat electroprostata pe toti electrovirilii.
sa mai zic si de usurinta conducerii unei electrice si de lipsa oricarei griji legate de modul de utilizare sau de intretinere? nu mai zic, pentru ca pentru inchistati, pare prea simplu sa fie adevarat. intr-o electrica te-ai urcat si ai plecat, fara grija ca nu s-a incalzit motorul, fara temeri ca o distrugi daca mergi doar cativa km, masina electrica te serveste ea pe tine, nu tu pe ea, ca la termica.
pentru foarte multi, reviziile anuale la termice sunt adevarate ritualuri de sacrificiu, incepand cu cautarea frenetica pe net a nu-stiu-carui ulei, dezbateri de saptamani pe forumuri de piese si pana la necesara linguseala a mecanicilor din service pe langa care esti nevoit sa te invarti dand din coada si din portofel, ca na, daca nu esti baiat "atent" cu ei si daca nu bagi un ochi la ce mesteresc acolo, ramai cu piesele vechi si cu uleiul uzat in motor si cu banii luati, evident. curg fluvii tepele in service-uri, dar ncsf cat timp ai o termica, esti dependent de ei. in situatia asta, cel mai rau e sa fii aerian pe subiect sau total dezinteresat de masini sau fata/femeie, victime sigure.
seful de la audi a recunoscut, cu jumatate de gura, ca tehnologia electrica este superioara in orice privinta si se va impune fara nici cel mai mic dubiu, doar ca momentan, cu termicele, mai sunt de muls niste bani de la fraieri si toti praduitorii care ne-au tinut cu ticalosie captivi s-au incolonat intr-un ultim hei-rup: producatorii, petrolistii, service-urile, statele noastre, statele-benzinarii.
una dintre marile eliberari odata cu electrificarea este cea fata de statele si regimurile care actualmente ne tin vasali, ca exact asta suntem cat inca mai depindem de energia lor (rusi, arabi) pentru existenta noastra.
Este cea mai tâmpită afirmație pe care am citi-o în ultimul timp. Este atât de tâmpită încât este tâmpită pe straturi, propoziție după propoziție.
Este atât de tâmpită că nu merită să fie dezbătută.
Este atât de stupidă încât este la nivelul de grădiniță de 4 ani, când copiii cred că există unicorni, iar tatăl meu îl bate pe al tău, și Batman îl bate pe Superman.
Singurul argument real si valabil este cel al poluarii in orase, in rest tehnologia superioara electrica bla bla, tot trompete sunteti si voi .
"si de lipsa oricarei griji legate de modul de utilizare sau de intretinere?" - sigur nu ai nici o grija cand mai ai 3% baterie? sau cand incep sa apara erori? sau cand are masina 10 ani si te gandesti s-o vinzi cu 85% soh baterie?
"intr-o electrica te-ai urcat si ai plecat, fara grija ca nu s-a incalzit motorul, fara temeri ca o distrugi daca mergi doar cativa km" - exact ca la o hibrida, te sui si-ti vezi de viata dar fara grija incarcarii, doar a alimentarii.
"masina electrica te serveste ea pe tine, nu tu pe ea, ca la termica." - doar masinile pe propulsie nucleara dar inca nu s-au inventat; electricele normale trebuie incarcate, de obicei cu grija.
MAi faceti un upgrade de narativ baieti. Astea-s argumente de anii 20-21.
Sau de grija ca distrugi bateria daca o incarci prea des la 100%
Sau de grija ca distrugi bateria daca o descarci de tot (stiu ca unii vor zice ca ramai cu un buffer prevazut de unii producatori, dar grija si riscul raman)
Sau de grija ca lovesti bateria cand dai intr-o groapa si faci masina dauna totala
Bine ai revenit !
In functie de timpul disponibil, poate reusesti sa-ti faci prezenta si mai consistent.
Este necesara prezenta ta pentru a răpune acel năuc electrizat gol de continut, dar care ramane suficient de tenace in a genera doze importante de disconfort printre aceia care-au asimilat de mult ce-nseamna cu adevarat locomotia / satisfactiile oferite de mișcarea in voie.