Prețuri Citroen C5 Aircross facelift în România: start de la 27.700 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 15.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Clienții din România pot comanda acum noul Citroen C5 Aircross facelift. Modelul francez pornește de la 27.700 de euro și este disponibil inclusiv într-o versiune plug-in hybrid cu 225 de cai putere.

Citroen C5 Aircross a primit la începutul acestui an un facelift. Îmbunătățirile sunt mai degrabă estetice și includ o parte frontală redesenată, dar și un habitaclu revizuit.

Acum, modelul francez poate fi comandat în România. Clienții de aici au la dispoziție trei niveluri de echipare: Live Pack, Feel și Shine. Ca motorizări, oferta include atât propulsoare convenționale cât și un sistem de propulsie plug-in hybrid cu 225 de cai putere.

Amatorii de agregate pe benzină vor putea opta pentru unitatea de 1.2 litri, cu 130 CP. Aceasta vine alături de o transmisie manuală sau de una automată cu 8 rapoarte.

De cealaltă parte avem motorul diesel de 1.5 litri cu 130 CP, acesta putând fi comandat numai cu transmisie manuală cu 8 trepte.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Citroen C5 Aircross facelift
PREŢ
(€ cu TVA)
 cu Automată
ECHIPARE Live Pack
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
27.700 -
ECHIPARE Feel
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
28.600 -
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
- 32.200
1.6 PHEV 225 CP
300 Nm
- 43.700
ECHIPARE Shine
1.2 PureTech 130 CP
230 Nm
- 34.401
1.5 BlueHDi 130 CP
300 Nm
- 36.300
1.6 PHEV 225 CP
300 Nm
- 46.201

Cel mai accesibil Citroen C5 Aircross facelift (1.2 litri, manuală, Live Pack) pornește în România de la 27.700 de euro, cu TVA inclus.

Lista cu dotări include, printre altele, aer condiționat manual, faruri ECO LED, lumini de zi LED, senzori de parcare spate, jante cu diametrul de 17 inch, pachetul Color Glossy Black și ecran central de 8 inch.

Suspensia Citroen Advanced Comfort și pachetul Safety sunt și ele standard pe versiunea de bază.

Noul Citroen C5 Aircross facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 

Citroen C5 Aircross facelift
1.2 benzină

130 6.1 - 27.700
Peugeot 3008 facelift
1.2 benzină
130 6.2 - 28.739
Hyundai Tucson
1.6 benzină
150 6.1 10.3 25.418
Volkswagen Tiguan facelift
1.5 benzină
130 5.5 - 24.856
Nissan Qashqai
1.3 benzină, MHEV
158 6.9 9.9 31.160
Skoda Karoq
1.5 benzină
150 5.3 8.9 24.051
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Citroen

Comentarii (15)

  • Răzvan
    Chiar nu știu cine ar cumpăra mașina asta cu bănuții strânși lună de lună din leafă.
    18 5
  • Hai, mă nene, cum sa spui, la o mașină care pleacă de la 27.700, că "Lista cu dotări include, printre altele, aer condiționat manual, faruri ECO LED, lumini de zi LED, senzori de parcare spate, jante cu diametrul de 17 inch, pachetul Color Glossy Black și ecran central de 8 inch."
    Păi dotările astea le găsești și la Sandero (și climatronic, nu AC manual) inclusiv lumini de zi LED și cameră video parcare, la pachetul Comfort, pe la vreo 15-16.000
    Mai au puțin și or să introducă la dotări și senzor temperatură exterioară sau centuri de siguranță în trei puncte.
    14 2
  • Scump rau,motoare penibil de mici pentru ditai masina,design discutabil,inca un fail in materie de vanzari,o sa si-l cumpere doar mancatorii de baghete intre ei, inca un "succes rasunator" scos de francezi la fel cum e si gama DS!Si se mai mira de ce-i rup coreenii la vanzari si-i scot de pe alte piete.
    14 9
  • Edikkk
    Pare un Duster cu faţă de VW
    5 13
  • Tembelus Rex
    Creștere de preț a faceliftului de 6 100 de euro față de aprilie 2019- atunci când a fost lansat.
    Același motor, cu aceeași putere și același nivel de echipare (posibil ca la facelift să fie 2-3 dotări neglijabile băgate în standard....cine are timp poate compara).

    Iată deci prețul de pornire 21 600 când lumea era "normală" și iată prețul de 27 700 acum când lumea e "bolnavă" și dementă.

    Păcat......se găsea anul trecut și acum doi ani prin Rabla + discountul oficial la 18 000 și ceva - 19 000 de euro ..... preț foarte bun, de bătut Dusterul la fundulet.

    Hiperinflatia aduce consternatia. ( Și nu e decât începutul).

    Stați să vedeți prețuri la Bigster .....va fi prima Dacie care va depăși pragul psihologic de 30 000 de euro cu ceva mai multe dotări.
    10 0
  • E misto ca exista Diesel cu automata, ceea ce n-au reusit aia de la Renault pe Clio si alte modele... De fapt au scos Diesel-ul de pe toate masinile mici, l-au lasat numai pe microbuse de-astea...

    Surpriza pt mine e pretul cel mai mic din lista aia pentru Tiguan... Interesant...
    9 2
  • Seriff
    Tucson 1.6 benzina in 4 cilindrii mai ieftin cu 2000 si ceva de euro, mai vine si cu 5 ani garantie.
    Intrebarea e ce om normal la cap ar alege Citroen in 3 cilindrii cu motor de 1.2 in locul unui Tucson care, culmea e si mai ieftin.
    15 6
  • Era lumea revoltata de scumpirea Sportage-ului, dar a venit Citroen si a zis:
    "Scump, stati asa sa venim si noi!" Gen..."Hold my beer" :))
    4 1
  • 27 000€ motor cu probleme imense, cureaua de distribuție în baia de ulei și câte și mai câte.
    Cum să dai atâția bani pe o mașină cu motor penibil?
    4 2
  • Fiabilitatea se plătește , panaramele de mașini sunt mai ieftine, Adevărul doare.
    4 8
  • @Ion
    Stii tu ceva, ce noi nu stim?
    Citroenul e un stindard al fiabilitatii?
    9 3
  • Cine spune că are un motor penibil ori e dus cu pluta ori vorbește mult și prost, iar CiprianBi cred că o asculta pe Sosoaca sau pe Bianca Drăgușanu pentru că se vede că nu cunoaște cu adevărat marca Citroen.
    2 8
  • Si un inginer de cadastru ar intelege ca un motor mic si bombalau pe un tanculet n-are cum sa reziste. Pe durata garantiei de frigider va merge.
    5 1
  • Seriff
    @Ion ai condus o masina cu acest motor? Vezi ca e si pe Peugeot si pe Opel, pe multe modele chiar, tremura tot, cand dai drumul la AC merge ca un Oltcit innecat, cum sa dai 27000 pe o masina cu motor in 3 cilindrii? Pana nu de curand iti luai megane RS 2.0 300 de cai cu 30000, a innebunit lumea?
    5 0
  • Nu fiti tristi, bine ca are tractiune integrala, ca orice masina seriosa de aventura...
    E ca un pui de aprozar pus pe steroizi :)))
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru