Prețuri Mercedes-AMG C43 în România: varianta sedan pornește de la 80.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 31.05.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Mercedes-AMG C43 poate fi comandat la noi în țară, atât în variantă sedan cât și T-Modell (break). Prețurile pornesc de la 80.500 de euro cu TVA inclus.

La finalul lunii aprilie, Mercedes-AMG a publicat primele informații și imagini cu noul C43 4Matic. Modelul de performanță german vine echipat cu un motor de 2.0 litri, benzină, alăturat unui sistem micro-hibrid la 48V. Tracțiunea integrală 4Matic și transmisia automată cu 9 rapoarte completează pachetul.

Cel de la volan are la dispoziție 408 cai putere și 500 Nm cuplu. Sistemul de care pomeneam mai sus oferă un surplus de 14 CP pentru perioade scurte. În aceste condiții, suta de kilometri pe oră este atinsă în 4.6 secunde (4.7 pentru varianta break), iar viteza maximă ajunge la 250 km/h.

Ca de obicei, pachetul opțional AMG Driver urcă această cifră, în cazul lui C43 până la 265 km/h.

Acum, noul Mercedes-AMG C43 4Matic poate fi comandat în România, atât în variantă sedan cât și T-Modell (break). Cea dintâi pornește de la 80.500 de euro, iar pentru cea de-a doua trebuie să scoți din buzunare cel puțin 81.960 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Mercedes-AMG C43
PREŢ
(€ cu TVA)
Varianta sedan
C43 4Matic 408 CP
500 Nm
80.500
Varianta T-Modell
C43 4Matic 408 CP
500 Nm
81.960

Fiind un model AMG, noul C43 vine în standard cu pachetul Premium.

Acesta include, printre altele Digital Light, pachet parcare cu cameră 360, asistent unghi mort, scaune față ajustabile electric, cu funcție de memorie, sistem multimedia MBUX Navigation Premium, lumină ambientală și navigație cu realitate augmentată.

Pachetul Premium Plus este opțional și costă 3.055 de euro pentru C43 limuzină și 2.698 de euro pentru C43 T-Modell.

Noul Mercedes-AMG C43 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes-AMG C43
2.0 benzină, micro-hibrid
408 8.7 4.6 80.500
Audi S4
3.0 diesel, micro-hibrid
341 7.0 - 67.700
BMW M340i
3.0 benzină
374 6.6 4.4 67.354
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

Comentarii (5)

  • Cred că sistemul ăla micro-hibrid la 48V e pus la plesneală, ca să dea bine la normele eco, să mai taie imaginea celor 2000 cmc benzină. De parcă la 408 cai putere și 500 Nm cuplu îți mai trebuie și un un surplus de 14 CP.
    13 1
  • pai ajuta sistemul ala... nu vezi ca motorul de 2l cu micro consuma mai putin ca ala de 3l de la concurenta... si e si mai rapid. Deci clar din asta imi iau
    4 3
  • BMW M340i - are un motor nobil in 6 cilindri, e mai rapid si semnificativ mai ieftin. Cui ii trebuie Mertanu' si pt ce ar da 13.000 de euro in plus pt mai putin ?
    8 2
  • eu zic ca trebuie sa fi nebun sa iti cumperi un sedan de clasa medie ( nu mare ) cu motor in 4 cilindri cu sistem hybrid doar pe hartie ( nu face electric nici 10 metri ), nici macar nu este varful de gama al modelului respectiv, la nivelul de baza al echiparii cu peste 80 k euro.
    atunci super hybridul C63 va trece de 90 k?
    6 0
  • Eu sunt fan Mercedes, dar pretul e nesimtit la masina asta. Bun... pretul e nesimtit cam la orice masina noua in ultimii cativa ani, dar asta e obscen. Trebuie sa fii dus rau cu capu' sa dai atatia bani pe o masina cu motor de 2 L pe benzina.
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru