Prețuri Mercedes-Benz EQE SUV în România: start de la 92.000 de euro

de Alexandru Monenciu
Vineri, 16.12.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Modelul cu zero emisii Mercedes-Benz EQE SUV poate fi comandat și la noi în țară. Disponibil cu patru motorizări, acesta pornește de la 91.850 de euro.

Noul model cu zero emisii Mercedes-Benz EQE SUV poate fi comandat și la noi în țară. Clienții de aici au la dispoziție două linii de echipare: Electric Art și AMG. Dacă prima este disponibilă fără costuri suplimentare, cea de-a doua adăugă 4.046 de euro la prețul de listă.

În România, Mercedes-Benz EQE SUV este disponibil, momentan, cu 4 motorizări: versiunea de bază, adică EQE 350+, are un singur motor electric și dispune de 292 CP. Autonomia, în cazul său, este de până la 581 kilometri.

A doua versiune este denumită EQE 350 4MATIC, fiind echipată cu două motoare electrice și, implicit, cu tracțiune integrală. Ansamblul dezvoltă tot 292 CP, dar mai mult cuplu față de EQE 350. Cu un plin de baterie, poate parcurge maxim 538 de kilometri.

Trecem apoi la EQE 500 4Matic și la ai săi 408 cai putere. Și acest model are o autonomie mai mult decât decentă: 543 de kilometri cu o singură încărcare.

Versiunea de top, cel puțin pentru moment, este EQE 43 4Matic.

Cele două motoare electrice, cu care este echipată, dezvoltă 476 CP, iar autonomia maximă ajunge până la 468 de kilometri.

Ulterior, gama noului Mercedes-Benz EQE SUV va fi completată cu versiunea EQE 53 4Matic. Aceasta va oferi 626 CP și 950 Nm, sau 687 CP și 1.000 Nm dacă este bifat pachetul AMG Driver.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Mercedes EQE SUV
PREŢ
(€ cu TVA)
 
EQE 350+ 292 CP
565 Nm
91.850
EQE 350 4MATIC 292 CP
765 Nm
94.580
EQE 500 4MATIC 408 CP
858 Nm
102.530
EQE 43 4MATIC 476 CP
858 Nm
119.000

Cel mai accesibil EQE SUV pornește, în România, de la 91.850 de euro.

Printre altele, configurația standard include dotări ca jante de 19 inch, faruri LED High Performance, interior Electric Art, tapițerie din piele artificială (Neotex/Artico), volan îmbrăcat în piele, sistem de climatizare automat, scaune față încălzite, display central de 12.3 inch și navigație MBUX Premium.

Noul Mercedes-Benz EQE SUV vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Mercedes EQE SUV
EQE 350 4Matic
292 538 6.7 94.580
BMW iX
iX 40 xDrive
326 436 6.1 80.325
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

Comentarii (13)

  • Ieftin domnule, luăm câte două să avem și de rezervă.
    17 4
  • Mircea Badea
    arata de 20k...suvuletut rasturnabil...
    12 9
  • Foarte frumoasă la interior, aşa cum Mercedes ne-a obişnuit, dar la exterior.... are alura bună, dar totuşi... parcă nu este impunătoare
    1 10
  • Când EU va plafona prețul la BEV-uri? La cât sunt de inepți… maxim 15.000 de euro :))
    13 4
  • dan capitan de boi
    @eftinache, cand au fost mercedesurile noi, ieftine?
    @madamdutza, o sa plafoneze preturile la bev cand o sa plafoneze preturile si la suv normalos. adica
    Iar va pute ceva. adica ai spre 300 de cai, mergi peste 500km, pretul e sub 100000, e suv si tot strambati din nas. la o masina normala, cat poti conduce fara o pauza de un sandvish si un spalat pe maini la buda?
    4 17
  • Las-o jos, ca n-ai prins-o. Doar nu crezi ca încep iară sa-ți explic toată tărășenia. Am făcut eu vreo analogie/comparație cu clasicile? Așa pe scurt… ca prea mult nu poți de acolo din buda…. inepții din UE prin directivele lui peste prăjit (fără infrastructura, fără un plan concret si realist) au aruncat in aer industria auto. Au forțat producătorii sa investească sume colosale si sa introducă pe piața produse experimentale (masini cu baterii insuficient dezvoltate) ca sa devenim ECO. In realitate efectul este invers plus ca se scumpesc si clasicele pentru a acoperii costurile de dezvoltare.
    Mai simplu nu pot…
    PS chiar dacă opresc sa mănânc si sa ma spăl, de fapt ordinea este invers in cazul meu… nu am chef (ca așa vreau eu) sa caut cordon ombilical sa-mi duc bateria la 80% dacă priza-i liberă, merge, nu ploua, nu-i frig șamd., dar dacă tu vrei, foarte bine i-ați BEV.
    14 5
  • parere
    Tocmai au testat cei de la EuroNCAP o Cheri de 14k dolari si a luat 5 stele. Ma reorientez, masinile europene nu mai merita si mai sunt si stricacioase. Exact ca cele americane.
    11 2
  • Auleu, repede pânănu se termina. Mi as lua și eu unul mâine dar îmi lipsesc 90demii de euro. Daca aveam și eu niște saci...niste seici. ehe ce bine era.
    7 3
  • dan capitan de boi
    @madamdutza, linisteste-te ca nu e foc. masinile s-au scumpit din cauza inflatiei (ca absolut orice) si a costurilor colosale pe IT. Buget de cercetare are orice firma serioasa. Iar schimbarile de directie, daca nu le intuiesti la timp, ajungi in faliment.
    Scrii si tu cat pricepi dar nu mai fi asa galagioasa. Lasa-i pe altii sa munceasca la cercetare dezvoltare. Tu organizeaza-ti viata si trage tare la ce te stii. Poti chiar sa te simti si regina. Dar nu mai spune la nimeni.
    2 14
  • Limitare maxima… sunt țari in care inflația este normala… nu toți au dobitoci si inepți la conducere. Știu mai mult decât crezi… producem componente auto (multe in multe țari) si știu in ce procent a influențat creșterea prețului fiecare categorie de cost in parte. A explodat logistica si dezvoltarea, clar pe anumite zone avem utilități, cost personal, costul calității, fluctuație etc… se pompează (subvenții) in multe zone pentru compensa, pararea mea este total greșit si lucrurile vor degenera, practic se susțin artificial anumite aspecte din circuitul economic ca un pacient conectat la aparate… nu o sa funcționeze prea mult.
    9 1
  • dan capitan de boi
    In caz ca n-ai observat, preturile au sarit de la covid incoace. Din februarie e razboi in Ucraina. Productia e redusa din cauza crizei din China si instabilitatii socio-politice. Cantitativ totul e mai putin, mai prost dar mai scump.
    Lucrurile astea ma bucur ca le pricepi, desi trebuie sa ti le spun in cuvinte. Unde nu mai intelegi, pentru ca n-ai avut tangenta, e cum decurg lucrurile in cercetare dezvoltare. Daca mai discutam si de fenomene fizice dincolo de nivel de liceu, nu mai are rost pentru ca abstractia si imaginatia n-au fost exersate de ani de zile.
    Industria, acolo unde chiar se inventeaza ceva, are informatii care nu ajung la public decat la momentul oportun. Tu daca lucrezi in productie, e foarte bine, dar nu specula cu ce mu stii. Asa cum tu tragi la hartii si nu ies toate cum trebuie in fiecare zi, la fel e si cu stiinta. E nevoie de transpiratie serioasa pana sa iasa ceva, si de capete luminate care sa si aduca in lumea reala ce le-a fatat mintea altora in abstract.
    Daca n-ar fi amuzant, aproape ca mi-ar pare rau de neuronii pe care ii ard cate unii pe-aici.
    Eu sunt doar curios daca se mai practica ambalarea motorului in parcare, in semn de protest impotriva electricelor.
    3 12
  • @dan capitan degeaba
    De la colonel ai ajuns căpitan.
    La cât de capabil ești, săptămâna viitoare vei fi ajuns deja tablagiu.
    5 0
  • moama gicule
    Ce mi-ai zis-o. Brava ma! du-te acu' si ia de pe masuta o panglica si o medalie. Ai castigat si tu, desi ai ajuns ultimul.
    La articolul urmator sa iesi mai repede din groapa, sa prinzi locu.ntai.
    0 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru