Prețuri noul Volkswagen Tiguan în România: start de la 33.300 de euro

de Alexandru Monenciu
Luni, 15.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noul Volkswagen Tiguan poate fi comandat pe piața din România. SUV-ul german este disponibil în 5 niveluri de echipare și pornește de la 33.269 de euro.

Constructorul din Wolfsburg a prezentat, în toamna anului trecut, noua generație Tiguan. Acum, SUV-ul poate fi comandat și pe piața din România.

Clienții de aici au la dispoziție 5 niveluri de echipare, adică Base, Life, Advanced, Elegance și R Line. Motorizările, benzină mild-hybrid și diesel, au puteri cuprinse între 130 și 193 de cai putere. Indiferent de alegerea făcută, primești o transmisie automată DSG.

Cel mai accesibil Volkswagen Tiguan pe care îl poți comanda acum în România costă 33.269 de euro. Este vorba despre motorizarea 1.5 eTSI, cu 130 CP, în nivelul de echipare Base.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL Volkswagen Tiguan
PREŢ
(€ cu TVA)
cu 4x4
ECHIPARE Base
1.5 eTSI 130 CP
220 Nm
33.269 -
2.0 TDI 150 CP
360 Nm
37.239 -
ECHIPARE Life
1.5 eTSI 130 CP
220 Nm
35.506 -
1.5 eTSI 150 CP
250 Nm
37.304 -
2.0 TDI 150 CP
360 Nm
39.475 -
2.0 TDI 193 CP
- Nm
- 44.518
ECHIPARE Advanced
1.5 eTSI 130 CP
220 Nm
35.213 -
1.5 eTSI 150 CP
250 Nm
36.967 -
2.0 TDI 150 CP
360 Nm
39.084 -
2.0 TDI 193 CP
- Nm
- 40.007
ECHIPARE Elegance
2.0 TDI 150 CP
360 Nm
44.432 -
2.0 TDI 193 CP
- Nm
- 49.478
ECHIPARE R-Line
2.0 TDI 193 CP - 50.394

Pentru acești bani primești, printre altele, faruri și stopuri LED, instrumentar de bord digital, ecran central de 32 cm pentru sistemul multimedia, cameră video pentru mersul cu spatele, sistem de climatizare automat, volan îmbrăcat în piele, tapițerie din stofă și jante de oțel, cu diametrul de 17 inch.

Noul Volkswagen Tiguan vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 

Volkswagen Tiguan
1.5 eTSI

130 6.1 - 33.269
Nissan Qashqai
1.3 4WD
158 6.9 9.9 36.490
Renault Austral
1.3 TCe, automată
160 6.2 9.1 32.500
Peugeot 3008 facelift
1.2 Hybrid
136 5.6 10.0 33.400
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (21)

  • fordul focusul meu cu motor de 1.5 ecoboost cum ii zice ford, 180 CP 240Nm l am cumparat in 2018 decembrie cu 66000 Ron (sau aprox 13500 euro). daca azi un tiguan cu motor de 1.5 si 130 CP costa dublu, trebuie sa va dau o veste proasta.
    26 6
  • Dizăl Rulz Forevăr
    Deci 40k pentru tractorasul TDI :))
    Dacă vrei Elegance sau R-line plătești cat pentru o Tesla Y, sau chiar mai mult.
    18 5
  • Chera Robinson
    Am trimis un mail la dealeri, si din minunatul pret de 55k, l-am scos la ,,doar" 48k dupa toate reducerile...O sa se vanda ca paine calda la banii astia.
    11 7
  • Anonim
    Preturi exorbitante . In anul 2021 am cumparat un Seat Tarraco masina mai mare decat un Tiguan , 2.0 TDI 150 cp manuala, tractuine fara la 31 500 de euro . La dotari am bifat tot singurul lucru pe care nu il are trapa . Culoare metalizata speciala am pus de 830 euro . Si acuma daca configurezi un Tarraco iesi muuuult mai ieftin dacat dacai un Tiguan plus primesti mai multa masina si mai bine dotata inca de la varianata de baza .
    3 3
  • Trilulilu
    Prețuri în linie cu segmentul în acest moment, poate ceva mai sus datorită noutății.
    Interesant mi se pare că a dispărut 2.0 benzină. Un 2.0 turbo și hibrid at fi fost un concurent serios pent4u Rav4, Mazda dpdv al motorizării
    5 2
  • oricine
    Dieselele sunt acum curate și netrucate sau mai pun ce au prin depozite ? Întreb și eu.
    9 9
  • Citez: "Pentru acești bani primești, printre altele, faruri și stopuri LED, instrumentar de bord digital, ecran central de 32 cm pentru sistemul multimedia, cameră video pentru mersul cu spatele, sistem de climatizare automat, volan îmbrăcat în piele, tapițerie din stofă și jante de oțel, cu diametrul de 17 inch."


    Dotările acestea au devenit standard, așa că nu sunt ceva deosebit. Fix aceleași dotări le primești la oricare altă marcă pentru mult mai puțini bani. Să zicem undeva pe la 18-20-25.000 euro.
    7 4
  • Farurile led sunt standard acum la orice marca. Citroen are pe stoc C3-uri la 11.300e care au faruri led in dotare.
    5 0
  • @oricine
    Cui ii pasa? Tie?
    1 4
  • Dizăl Rulz forevăr
    Dizălul vw a fost mereu curat. Au dovedit și testele.
    8 7
  • Seriff
    @nsrei, s-au dus demult vremurile alea, acum un Focus este 24000 euro
    9 1
  • @nsrei
    colega ti-am mai zis ca ne-ai acrit cu fordul tau? pe bune, chiar la orice articol trebuie sa aduci in discutie alegerea ta ca si cum l-ai fi prins pe dumnezeu de picior? nu e nicio rusine daca doar 13500 de euro ai dat pe o masina, dar macar ai decenta sa nu faci din asta un motiv de impaunare la fiecare pas. rusinea ar trebui sa fie la cei care ti-au vandut asa ceva, te-au facut din pret.

    si poate ca e si un motiv serios pentru care ai dat doar atat: in primul rand masina ta nu are motor, acel 1.5 ecoboost e o petarda care iti va pocni cand ti-e lumea mai draga, ca orice alta petarda ecoboost. e doar o chestiune de timp, motorul ala este o penibilitate in toate aspectele, un rateu monumental pe care ford nu stie cum sa-l mai dea dosit. e campionul la axe cu came rupte, la distributii rupte, la turbine picate, la colmatare cu ulei ars si reziduuri de smoala. vezi ca e in bucuresti un service serios independent specializat pe ford, iti poti face programare de pe-acum. si mai e inca un service tot pe ford, care o sa-ti zica ce vrei sa auzi, ca fordurile sunt masini bune, doar ca sa nu te supere si sa ramai clientul lor si prietenul lor, sunt ca o familie toti acolo, ies la baute impreuna. sau poti continua la reprezentanta, ca sa te umpli de respect.

    doi la mana, ca orice ford, e plin de hibe sacaitoare, piese care cedeaza prematur si elemente cu proiectarea stopata la jumatate (under-engineered), care practic fac masina neutilizabila daca nu scoti gros din buzunar. daca pe mine nu ma crezi, intreaba-i pe ceilalti arsi cu forduri de pe forum: @Catalin, @Jumbo, @Moldovean, @Marian, @Dutz, @pipo(scuze daca te-am confundat cumva pipo si celorlalti pe care i-am omis). @banditos poate ce-a fost mai norocos. focusul pe care l-am avut my2018 a fost mai prost conceput si asamblat decat o alta masina tot marca de buget my2009 (fostul meu astra j), care nici ea nu a fost cea mai stralucita.

    trei la mana, bunii mei amici australieni au pareri impartite despre ford: unii zic First On Rubbish Dump (primul la groapa de gunoi), altii zic Found On Rubbish Dump (gasit la groapa de gunoi). adevarul e undeva la mijloc.

    pe subiect, pretul tiguanului e normal pentru clasa si momentul actual. comentariile legate de ce se putea lua cu banii astia acum tzaspe ani sunt lipsite de relevanta.
    19 7
  • Către domnul de mai sus care susține că Ford focusul meu e prost
    1. Timp de 6 ani am schimbat o bieleta de direcție pe dreapta, acumulatorul , un set de bujii , toate plăcuțele de frână și niște simeringuri la planetare dinspre cutia de viteze și am umplut odată instalația cu freon si siguranță de la bricheta. Plus un set complet de cauciucuri iarna vara.
    2. Mașina are aproape 87 de mii km. Merge ca in prima zi. Parca amortizoarele incep sa fie mai moi, ar trebui verificate
    3. Nu neg neajunsurile motoarelor cu injecție directă, depuneri pe supapele de admisie au și alte mărci. Daca i dai o forja din când în când probabil se mai curata. Întradevăr ca minus as zice că totuși consumul măricel 8 mixt și garda la sol cam mica ar fi lucrurile pe care le as reproșa. In rest nimic. Chiar o sa țin mașina, sa vad cat de proasta se dovedește a fi. Daca e la fel de proasta că până acum eu îți spun sincer că sunt fericit.

    Ar trebui sa vedem daca tiguanul cu motor de 1.5 ce fel de suspensie are pe spate.

    Eu merg mai tare pe curbe, in sant am intrat doar cu Loganul și Opel Astra H.
    Fordul sta lipit de drum, ceva de speriat.
    Adică mă sperii eu, dar fordul tot pe sosea sta. Interesant. Proasta mașină
    5 11
  • Dar da ai (parțial) dreptate.
    Daca la momentul actual e normal sa ceri aproape 35 de mii de euro pe o berlina supraînălțată atunci e vina mea și numai a mea că eu nu am banii ăștia.
    N am învățat suficient la școală, nu s doctor, n am cabinet particular de consultații. Nici nu știu ce să fac pentru a găsi banii ăștia pentru o mașină. Sunt sarac asta e. Sarac cu Ford focus ul meu iubit. Nu l as da pe un Tiguan. Nu știu de ce . Nu mă lăsa inima
    4 10
  • Ce tigaie e asta?! 130-150cp?!
    Alo, Foltvagan, asta e nivel de dacia duster.
    Si baga gen R-line 190cp.
    Pai generatia precedenta avea 240cp
    La exterior e inferior, arata ca un VW de china adus si la europeni, si la interior e si mai nasol. Pune o tableta exact ca la chinezi, care nu e integrata in bord ci o tiganie de parcarea blocului unde bricoleaza vecinu de la 5 un ipad in bordul daciei 1300 si arata fix asa, iese din bord un ditai ecranul, iar displayul din bord de la volan e un dreptunghi de prost gust, exact ce ziceam pt piata chinezeasca, comparat cu generatia precedenta unde acel display avea o forma geometrica interesanta
    Si nu e singura.
    Seat Ateca avea 190cp, iar acum are doar 150cp dupa facelift. Deh sa faca loc la versiunea Cupra ca de la 150 la 300 e dublu, dar de la 190 cu un soft ajungi imediat la 250 si nu mai e mare scofala pana la 300.
    Grupul VAG tre sa fie pus lacatul, ca nu mai merge cu imbuibarile lor.
    4 6
  • Chiar așa 190 CP???
    Am în familie un Tiguan Allspace 2.0 TDI 4X4, 139 CP highline, cutie automată, încălzire auxiliarǎ, pilot adaptiv, virtual cockpit, full leduri… samd, prețul mașinii noi în noiembrie 2019 a fost 62.000 euro. SH anul trecut a costat 35.000, avea făcuți sub 50.000 km. Ce să mai zic, mult, puțin îmi trebuia ceva de genul (pentru tractare) și am căutat vreo 3-4 luni… astea-s prețurile dacă cumperi de la dealer, transparent și cu garanție.
    Nu am încă testul timpului, dar în cei aproape 20.000 pe care i-a făcut deja de la achiziție… toate bune și chiar mulțumit de multe aspecte… o mașină foarte flexibilă, confortabilă care inspiră siguranță și robustețe.
    Încă nu am descoperit dezavantaje sau puncte negative… și chiar dacă design-ul este unul conservator (după unii), eu îl apreciez. Nu-i o mașină nici de fițe nici de show… dar cred ca-i de “încredere”, rămâne de văzut.
    6 5
  • Sper ca poți selecta bordul pe portocaliu. la 50k măcar să te usture ochii mai tare decât buzunarul.

    Glumețul de mai sus a dat 62k pe un Golf cu pretenții de SUV și încă n-a găsit puncte negative :))
    Taxa pe snobism și prostie e punctul negativ.
    4 7
  • Habar n-ai ce este un Tiguan Allspace, plus ca nu înțelegi ce citești, unde am spus că am dat 62K? Am văzut factura când am cumparat-o SH. Un alllapace are 700 de litri în portbagaj, fix golf.
    8 2
  • A, scuză-mă scumpule. Recunosc ca am încetat de mult sa mai citesc cu atenție ce aberezi tu. Ia sa vad, ai zis ceva despre securiști? Sau tu ești cu delfinii, inexorabil e cu securiștii?
    4 2
  • Poi nu citi și nu vorbi prostii… văd ca nu poți nici una nici alta.
    Golf e una, Tiguan e cu totul altceva, mai ales versiunea Allspace despre care era vorba… așa greu este să recunoști ca ai fost superficial și ai vorbit și tu așa la bluff?
    1 0
  • @Alin: stiu ca n-o sa mai citesti asta ca a trecut deja articolul, dar am ras bine la comentariul tau. Ar trebui sa scrii mai des. :)))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru