Prețuri pentru Seat Leon plug-in hybrid: hatchback-ul cu 204 CP pleacă de la 29.600 de euro

de Cornel Șocariciu
Miercuri, 14.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Seat Leon eHybrid, versiunea plug-in hybrid a modelului de clasă compactă, poate fi comandat și în România. Hatchback-ul are un preț de pornire de 29.582 de euro, în timp ce break-ul pleacă de la 30.200 de euro.

La începutul acestui an, SEAT a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul Leon. A patra generație a modelului de clasă compactă este disponibilă atât în versiune hatchback, cât și în variantă break (Sports Tourer), iar până acum putea fi comandată doar cu motoare diesel și benzină.

Recent, Seat a introdus în ofertă și o versiune plug-in hybrid pentru noul Leon (denumirea comercială folosită de producătorul spaniol este eHybrid). Motorizarea PHEV va fi disponibilă atât pentru hatchback, cât și pentru break, și poate fi comandată și pe piața din România.

Seat Leon în varianta plug-in hybrid este echipat cu un motor pe benzină de 1.4 litri și un motor electric pentru un total de 204 cai putere și 350 Nm. Resursele vor fi gestionate de o cutie automată DSG cu șase trepte, iar motorul electric va fi alimentat de o baterie cu o capacitate brută de 13 kWh.

Indiferent de varianta de caroserie aleasă, Seat spune că Leon PHEV poate rula 100% electric pe o distanță de maximum 63 de kilometri.

La o priză de 2.3 kW, bateria va avea nevoie de 5 ore și 50 de minute pentru o reîncărcare completă, în timp ce la o priză cu o putere de 3.6 kW, acumulatorul se va încărca complet în 3 ore și 42 de minute.

Accelerația de la 0 la 100 km/h a lui Leon PHEV în varianta hatchback are loc în 7.5 secunde, în timp ce break-ul are nevoie de încă 0.2 secunde pentru același sprint.

Ambele variante de caroserie au viteză de top de 220 km/h.

Pe piața din România, modelul echipat cu sistemul plug-in hybrid de propulsie va fi disponibil doar împreună cu nivelul de echipare FR.

Hatchback-ul Seat Leon în varianta PHEV are un preț de pornire de 29.582 de euro, iar break-ul pleacă de la 30.200 de euro.

NOUL SEAT LEON: PREȚURI, VERSIUNI ȘI DATE TEHNICE

NOUL SEAT LEON SPORTS TOURER: PREȚURI, VERSIUNI ȘI DATE TEHNICE

Versiunea FR a noului Leon eHybrid va fi echipată, printre altele, cu următoarele: stopuri cu LED unite de o bandă iluminată, carcase pentru oglinzile exterioare vopsite în culoarea Cosmo Grey, sistem de climatizare pe trei zone, cotieră centrală față, cruise control adaptiv cu funcție Follow to stop, sistem pentru monitorizarea șoferului, instrumentar digital de bord cu diagonala de 10.25 inch, faruri full LED, sistem de frânare automată de urgență cu funcție pentru identificarea pietonilor, iluminare ambientală cu LED, acces și pornire fără cheie, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, sistem pentru menținerea benzii de rulare, asistent pentru faza lungă, pachet exterior și interior FR, ornamente cromate pentru interior, sistem pentru recunoașterea semnelor de circulație, sistem pentru monitorizarea unghiului mort, proiectoare de ceață cu LED, reglaj manual lombar și pe înălțime pentru scaunele din față, sistem pentru schimbarea modurilor de rulare, senzori de pacare spate, instrumentar digital de bord cu ecran de 10.25 inch, volan sport îmbrăcat în piele cu logo-ul FR și tapițerie din material textil.

Comentarii (7)

  • ACE - Craiova
    Excelenta si aceasta varianta PHEV - si dotata foarte bine...

    MULT SUCCES SEAT - pacat ca nu (mai) aveti reprezentanta si in Craiova....
    15 12
  • andrei
    excelenta daca ai unde sa o incarci si o folosesti pe distante mici. pe distante mari bateria aia mai mult te incurca la consum. si nici gand sa mai faci suta in 7 si ceva cu bateria goala. ce e naspa la phev e ca nu au fast charge.
    12 4
  • banuiesc ca versiunea de 245 cai e exclusiv pentru "producatorul" cupra
    10 1
  • Alin Nită
    Super masină!!!!!
    9 10
  • Johnny
    Asa e Alin Nită. Am avut Leon 1 si Leon 2, super super ambele masini si foarte frumoase. Acum nu mai am deloc masina dar tot Leon imi voi lua cand va veni momentul. Doar ca Leonul 3 mie personal nu mi s-a parut ceva deosebit ca design, mai bine am hotarat sa mai stau un an sa mai strang ceva bani si imi iau direct Leon 4, nu nou, ca nu cred ca imi voi permite, dar destul de nout totusi.
    9 6
  • Aşa-i Andrei, cel mai tâmpit lucru că nu au făcut să poţi încarca repede bateria (şi mică) de PHEV
    7 8
  • netam-nissan
    super masina, arata hiper si consuma super-nimic daca o folosesti in loc de trotineta prin oras.
    altfel are performante de 150 cp, pret de 300 cp si la drum lung taraie baterii sugind tot benzina doar ca mai multa.

    p.s. si vila din poza arata super-mega chiar daca pare cam de Bentley nu de Seat.
    cred ca e a dlui Edikkk de fapt dupa stecher, desi nu vad panourile fotovoltarenice sau cum i-or mai zice.
    16 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru