Prețuri Volkswagen ID.4 GTX în România: start de la 52.600 de euro pentru SUV-ul sportiv

de Alexandru Monenciu
Vineri, 21.05.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea sportivă a lui Volkswagen ID.4, denumită oficial ID.4 GTX, poate fi comandată în România. SUV-ul cu zero emisii dispune de 299 de cai putere și are o autonomie maximă de 480 de kilometri.

La câteva zile după ce a deschis listele de comenzi în Germania, Volkswagen a publicat și prețul aferent României pentru noul ID.4 GTX, versiunea sportivă a SUV-ului electric cu același nume.

Trecând peste modificările estetice, unele derivate din modelele GTI, noul ID.4 GTX este echipat cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte.

Acestea dezvoltă în total 299 de cai putere, suficient pentru a atinge 100 de km/h în 6.2 secunde. Repriza 0-60 km/h durează 3.2 secunde, iar viteza maximă este de 180 km/h.

Mulțumită unui acumulator cu capacitatea de 77 kWh, noul Volkswagen ID.4 GTX poate parcurge până la 480 de kilometri cu o singură încărcare.

În România, ID.4 GTX pornește de la 52.644 de euro. Mai mult, modelul german poate fi achiziționat și prin programul Rabla, așadar din prețul de listă mai scazi circa 10.000 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
Volkswagen ID.4 GTX
PREŢ
(€ cu TVA)
 
Electric
Baterie 77
kWh

299 CP


52.644

Lista cu dotări standard include, printre altele, tapițerie din stofă cu design GTX, scaune față încălzite, iluminare ambientală cu 30 de culori, pedale din oțel inoxidabil, volan, cu funcție de încălzire, îmbrăcat în piele, faruri LED Matrix, bandă luminoasă în grila față și jante cu diametrul de 20 de inch.

Pentru siguranța pasagerilor și a celor din jur, noul Volkswagen ID.4 GTX vine echipat cu Adaptive Cruise Control, detector oboseală, Asistent la virare, Front Assist și City Emergency Brake, cu funcție de monotorizare a pietonilor și bicicliștilor, Lane Assist, Park Pilot și sistem monitorizare presiune pneuri.

Noul Volkswagen ID.4 GTX vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km, WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen ID.4 GTX
BiMotor, baterie 77 kWh
299 480 6.2 52.644
Ford Mustang Mach-E
AWD
294 420 - 57.600
Tesla Model 3
Standard Range Plus
325 448 5.6 42.990
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Volkswagen

Comentarii (31)

  • Niculae Tesla
    Daca nu intelegeti de ce electrotroaca de la Vw e mai scumpa cu 10 000e fata de o Tesla 3 care e mai performanta si mai bine echipata,e pentru ca Vw are tamburi pe spate iar Tesla 3 discuri ventilate.
    23 16
  • Mos Niculae
    nu te amagi Niculae, amabdoua sunt niste porcarii inutile. Ia-ti o Zoe si faci aceleasi lucruri mai ieftin.
    20 16
  • Nicusor, ia-ti Tesla daca nu-ti place VW. Cine te opreste?!
    24 2
  • Nicusor Teslea
    Nu-mi iau nici/nici,nu ma pasioneaza dormitul in parcari la incarcat bateria .Citeam mai demult pe Automarket un interviu cu ceo-ul de la Vw care spunea c-o sa depaseasca Tesla la vanzari si la performante in urmatorii 4 ani. Asta voiam sa subliniez,dupa ce Tesla mai are un pic si-si deschide fabrica in inima Germaniei,sa vii cu o masina care e mai scumpa,mai slab dotata si cu mecanica de acum zeci de ani(tamburi pe puntea spate) mi se pare o infatuare fara pereche.Intrebare,Gtx -ul e tot ca Porschele Taycan,ofera puterea maxima in primele minute dupa care e plafonata din soft sa protejeze bateria?
    14 14
  • Ace-Prazilia
    Imi spune si mie cineva de ce as lua troaca de mai sus cu tamburi pe spate si 180km/h viteza maxima in locul unui Vw Golf R de 320 cai,4x4 si care prinde pe bune 290km/h si care costa de la 41 000e? Cu 11 000euro mai putin,ascult!Sa lasati onanismele cu 130km/h viteza maxima pe autostrada,treceti peste.
    22 25
  • Constantin R
    Voi ce ziceti sa-mi cumpar;un VW ID4,cu 52600Eu,ori un Audi Q4 e-tron cu 45600 Eu.
    18 4
  • ACE - Craiova
    Eu vad asa lucrurile:
    Daca vrei un SUV cu garda la sol de 21 cm, tractiune AWD, autonomie 480 km WLTP si volum portbagaj de 543 litri - iti iei un VOLKSKWAGEN ID.4 GTX, cu 52.644 €.

    Dava vrei un SUV ceva mai luxos, cu garda la sol de 18 cm, tractiune AWD, autonomie 488 km WLTP si volum portbagaj de 520 litri - iti iei un AUDI Q4 50 e-tron, cu 58.422 €.

    Cred ca sunt cele mai accesibile SUV-uri AWD din Romania la aceasta ora - inainte de a sosi efectiv pe piata auto:
    - HYUNDAI Ioniq 5 Premium AWD - garda la sol 16 cm (53.859 €)
    - KIA EV6 - garda la sol necunoscuta (sic?!) cu prețuri anunțate în Germania EV6-45.000 €, EV6 GT-Line-55.000 € și EV6 GT-66.000 € precum si anuntata/asteptata
    - SKODA iV 80X - garda la sol 18,6 cm(spre sfarsitul acestui an).

    MULT SUCCES VOLKSWAGEN!!!!
    28 12
  • @Ace-Prazilia
    Nu-ti spune nimeni ce sa-ti cumperi!
    Cumperi ce te duce mintea!

    Prevad doar ca o sa imbatranesti prematur, cand, peste cativa ani, vor fi mai multe electrice decat fosile!

    Tu te consumi daca ia altul masina electrica!
    Ti se inflameaza ficatul! Nu-ti place dar te uiti, n-o vrei dar comentezi pe aici...

    Te visezi Fosilman!....cel ce opreste electrificarea :))) oare scoti si fum pe kyur?

    :))))))))
    13 24
  • @ace-juvete
    Mei,Edikk,o sa-mi fac un tricou cu Fosilman si-o sa vin sa va scot masinile din priza cand dezlegati rebus de plictiseala in parcarile de la Kaufland,jur,a,si cum nu iese fum fara foc,vezi ca vin sa-ti ard un pic si mustatile.
    12 14
  • @ace-juvete
    Câinele moare de drum lung si prostu' de ģrija altuia!

    Te-ai gandit ca decat să ne plictisim mai bine ne plictisești tu?

    Mai bine sa-i pârlesti mustatile lu' taica-tu si lu maica-ta... altul risti sa dea cu tine de pământ si rămânem dracu' fără păcălici...
    15 7
  • Daca te uiti pe specificatiile tehnice la competitori, poti sa zici ca e pe acolo cu ei, insa ceva nu se leaga. In primul rand designul: arata a masina de 15000 euro. Cum te simti sa conduci un Mustang Mach-E si cum te simti sa te urci in gluma asta? Daca vrei o masina electrica cu cea mai avansata tehnologie (si mai ieftina pe deasupra), iei Tesla. Daca vrei stil, iei Mach-E. Asta nu face nimic bine. Doar pretul l-au nimerit.
    9 7
  • @Alexandru Monenciu
    Pune in tabel versiunea Tesla 3 Performance ca sa fie corect cu versiunea GTX a ID.4.
    Oricum, Tesla 3 nu este SUV, ar fi bun la comparatie model Y. Dar probabil nu da bine ca Tesla sa nu apara in tabele :)
    Ford-ul inca nu e in configurator.
    10 4
  • Cat despre tamburii pe spate, va atasez un articol aici unde se intra in detaliu: https://tekdeeps.com/the-volkswagen-id-4-has-drum-brakes-and-although-this-squeaks-in-a-50000-euro-car-it-makes-some-sense/

    Pe scurt la masinile electrice nu folosesti atat de mult frana pentru ca intervine franarea prin regenerare. Asa ca nu se prea incalzesc tamburii ca sa scada performanta franarii. Dar daca faci o masina cu aspiratii relativ sportive, cum e GTX, cred ca exista cazuri cand folosesti franele la greu, asa ca macar pe GTX ar fi putut pune discuri si sa lase ID4 simplu cu tamburi.
    20 2
  • @liviu
    In afara de Zoe(care e un Logan electric) si Vw,ce masini electrice cu tamburi pe spate mai cunosti?De ce ceilalti au discuri pe spate daca nu le folosesc?
    8 12
  • Poate ceilalti n-au pus tamburi de teama. VW stie de ani buni ca poate sa vanda orice mizerie, ca se gasesc destui care s-o cumpere oricum. Cam cum face si Apple, ia decizii care sa scada costurile (Apple: eliminarea incarcatorului, a mufei jack etc. - VW: tamburi, ridicarea capotei fara telescop, plastice tari, eliminarea butoanelor etc.), dar ei stiu ca nu o sa le afecteze vanzarile.
    21 5
  • Gheorghe
    @ACE - Craiova

    Nissan, cu modelul Ariya AWD 242 CP (cu baterie de 87 kWh) si garda la sol de 200 mm, va prelua stafeta celui mai ieftin SUV AWD din Romania - la sfarsitul acestui an - cu un pret de circa 50.000 Euro.
    13 1
  • @la 21.05.2021, 16:04
    Zoe generatia 2 are discuri pe spate, doar generatia 1 a avut tamburi.
    14 1
  • Discuri pe spate la generatia noua? Inseamna ca e un regres fata de Vw :)))
    6 7
  • Liviu, adica noi suntem prosti ca alegem VW, iar tu singurul destept care alege altceva. Nu mi se pari a fi decat un hater VW, care in afara de niste saboti pe spate, nu vede altceva la o masina.
    11 7
  • Volkswagen afirma ca poti circula fara probleme cu tamburi pe rotile spate pe o distanta de circa 200.000 km - o distanta destul de O.K.

    Asa cum inlocuiesti cureaua de distributie, in cazul unei masini cu motor termic, la 60.000 / 100.000 / 150.000 / 200.000 km, in functie de recomandarile producatorului, asa trebuie sa vedem si sistemul de franare cu tamburi.

    Deci este foarte probabil sa faci prima interventie dupa 5 / 7 / 10 ani de utilizare a masinii - evident si in functie si de stilul de condus al soferului.
    13 8
  • La fel si cu motorul in doi timpi sau pe carburatie. Las-o balta!
    6 8
  • De ce as lua WV,,sau oricare europeana si nu Fordul electric prezentat cu zi in urma,,la 35 000 euro,pick up luxos,performante mai bune?Si ”pluteste” peste gropile Romaniei.
    7 8
  • Gheorghe
    @joe

    Pentru simpliu motiv ca, in Romania, nu ai strazile la fel de late ca in State.

    Sa vorbim (si) de autostrazi?! 1.000 km - cat au si sarbii - non-U.E.?!
    12 1
  • Discuția tamburi vs. discuri de frană pe spate reloaded. Sunt cate unii înverșunați de zici că idealul lor în viață e să conducă mașini cu frâne disc pe spate iar inginerii de au proiectat așa ceva sunt nulități.
    11 8
  • Daca era o putoare de 1.0 aspirat mai intelegeam sa aiba tamburi pe puntea spate,dar bai,prinde suta in 6.2 secunde,voi percutati treaba asta? Ce masini electrice cu tamburi pe spate mai stiti in 2021 in afara de audi ai seata,vw cu alta forma a caroseriei? Dar ce masini pe benzina sau motorina care prind suta sub 8 secunde cunoasteti cu tamburi pe spate? Lasati-o la gara,tot incercati sa periati electrotroaca asta.
    6 8
  • no name-ul de la 16.29... ai fi vreun geniu al proiectarii auto si nu te-au decoperit inca fabricantii???
    7 6
  • Oi fi,tu poti sa ne arati ca esti si mai bun si sa-ti pui la rabla nu numai tamburi pe spate ci si pe fata,calculat la fix precum inginerii de la Vw sa-ti iasa mai ieftina caruta.
    5 8
  • @ no name... Am înțeles, ești nu numai un inginer strălucit, dar ești și un geniu al economiștilor. Acum, că ai aflat dedesubturile de pe la vw și cum fac ei preturile, pot să te întreb de ce la Focșani e mai scumpa benzina ca în Peru???

    P.S. Cu agronomia cum stai? Am un răzor de dragavei și s-a cam ofilit. Ceva soluții? Mersi!
    7 8
  • Ca tot vad ca esti cu zeita la avatar,cum se face ca noul Citroen c3,masina de 12 000euro vine cu discuri pe spate? Oare inginerii francezi nu sunt asa straluciti iar francezii in general nu sunt niste genii ale economiei? Ce te agiti atat,iei bani de la Vw? E o mizerie ceea ce fac germanii,cer bani multi pe ceva ieftin si slab,pana si Zoe face cu bolta pe masinile lor,macar generatia noua are discuri pe spate. Vag in momentul de fata vinde singurele masini electrice din Europa cu tamburi pe spate,frane uzate moral de zeci de ani.
    5 8
  • Mareana moralista
    Hihihi! Uzate moral sunt si masinile electrice aparute acum peste 100 de ani.
    5 1
  • @GabiA Da, sunt categoric un hater VW, pt ca vad cum isi bat joc de clienti si nu isi dau silinta. Da, VW e o alegere decenta pt ca totul e facut cu cap la masinile lor, pana si spatiile de depozitare. E superior multor competitori din multe puncte de vedere, insa au niste preturi nesimtite, asta in timp ce taie din costuri la greu, iar cu fiecare generatie iti cer tot mai mult, oferindu-ti tot mai putin. Iar la design si-au bagat picioarele (ca sa fiu delicat) in ultima vreme. De dieselgate nu mai zic nimic, ca lumea a uitat deja.
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru