Primul exemplar Lotus Eletre a fost construit la uzina din Wuhan. Producția în masă va debuta în 2023

de Tiberiu Safta
Vineri, 29.07.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Exemplarul cu numărul 1 al noului Lotus Eletre, primul SUV electric al mărcii, a ieșit de pe porțile uzinei din Wuhan, China. Producția în masă a noului model va debuta în 2023.

Anul acesta reprezintă un început nou pentru Lotus, odată cu lansarea noului Eletre, primul SUV electric din istoria mărcii britanice. Producția noului model va începe oficial în 2023, însă, primul exemplar a fost deja construit.

Exemplarul cu numărul 1 a ieșit de pe porțile fabricii din Wuhan, China, acolo unde va fi produs noul Eletre. Lotus își dorește să comercializeze 100.000 de mașini în fiecare an până în 2027.

Noul Lotus Eletre dispune de două motoare electrice, care dezvoltă 600 de cai putere. Capacitatea acumulatorului este de peste 100 kWh, iar Eletre promite o autonomie de circa 600 de kilometri cu doar o singură încărcare. Deși nu a fost confirmat, Eletre va primi și o versiune mai puternică de 900 de cai putere și o baterie mai mare, de 120 kWh.

Lotus se pregătește să lanseze două crossovere electrice noi, precum și un model sport electric. Cel din urmă model poartă numele Type 135 EV și ar urma să fie lansat în 2026.

via InsideEVs

Comentarii (7)

  • Mircea Badea
    desi cred ca e singurul suv dragut, tot o rusine ramane pt un constructor sport. chit ca probabil va fi si cel mai sportiv suv.
    5 4
  • Seriff
    Arata oribil, zici ce o combinatie intre Kona si Ceed, horror
    4 5
  • @sheriff
    iti trebuie ochelari seriosi. desigur, dupa ce dai jos lantul manelistic de la gat...

    ce masina arata bine dupa time? amuse me..
    2 4
  • Arată bine. Seamănă un pic cu un ID.4. Păcat că.... China.
    4 0
  • Seriff
    Ce masina arata bine? Pai ce facea Lotus inainte arata bine, acum toate sunt niste suv-uri obosite, copiate dupa ultimele modele de hyundai.
    2 0
  • Chiar e irelevant cum arata. Problema e ceea ce reprezinta...o masina de la o marca europeana de lux cu pret din 6 cifre...produsa in China. Asta ne rezerva viitorul electric?
    1 1
  • evident. ne vom duce cu caciula in mana la chinezi sa ne dea si noua ceva de lucru..iar romania trebuia sa adere la china nu la uniune..in felul asta nu ne mai furau vesticii si nici rusia nu ne facea nimic.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru