Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Probleme în paradis? Maşina electrică Apple rămâne fără şeful de design

de Daniel Popescu
Luni, 25.01.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Steve Zadesky, vicepreşedinte pentru Designul Produselor la Apple şi şeful proiectului de dezvoltare pentru maşina electrică a companiei americane, şi-a anunţat plecarea.

Apple lucrează de mai mult timp la dezvoltarea unei maşini electrice care ar putea fi lansată până în anul 2020, însă informaţiile despre acest proiect sunt puţine şi neconfirmate.

Ultimele veşti nu sunt însă îmbucurătoare în privinţa realizării celui mai important proiect din istoria Apple, întrucât unul dintre oamenii cheie şi-a anunţat plecarea.

Este vorba despre Steve Zadesky, care îndeplinea funcţia oficială de vicepreşedinte al diviziei pentru Design Produselor şi care, în acelaşi timp, era liderul proiectului pentru maşina electrică. Totuşi, plecarea sa nu are legătură cu proiectul maşinii electrice, ci este o decizie luată din motive pesonale.

Urmareste Automarket
Zadesky era unul dintre veteranii companiei Apple.
Fost inginer la Ford, el s-a alăturat producătorului american în 1999 şi a lucrat la iPod şi iPhone înainte de a primi sarcina de a conduce proiectul maşinii electrice.

Pentru moment, Apple nu a desemnat un înlocuitor, însă are o largă paletă de opţiuni, întrucât în ultima perioadă a recrutat numeroşi ingineri de la Tesla, Ford sau General Motors. De altfel, compania a recrutat peste 50 de ingineri doar de la Tesla, inclusiv pe Jamie Carlson, unul dintre responsabilii de Autopilot, modul de rulare autonom al lui Model S.

Via MacRumors

Comentarii (1)

  • motive personale: mai marii din Apple vor un mar pe roti Zadeski vrea o para pe roti. Viziuni diferite....

    la Google e mai usor...testeaza un pepene
    7 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru