Prototipul cu care Bugatti a trecut de bariera celor 490 km/h va avea o versiune de producție: 30 de unități și preț de peste 4.6 milioane de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 09.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Bugatti a anunțat că lansează o versiune de producție a prototipului care a stabilit recordul de viteză de 490.48 km/h. Versiunea va fi limitată la 30 de unități, iar producția va începe în 2021.

La începutul săptămânii trecute, Bugatti a anunțat că un prototip al actualului Chiron a stabilit un nou record de viteză: 490.48 km/h pe circuitul Ehra-Lessien.

Acum, oficialii producătorului din Molsheim au anunțat că pregătesc o versiune de producție care va purta numele de Chiron Super Sport 300+. Conform reprezentanților Bugatti, varianta specială va fi asamblată în 30 de unități, producția urmând să înceapă în 2021.

Spre deosebire de prototipul care a stabilit recordul de viteză, versiunea de producție va include un scaun pentru pasagerul din dreapta și o gardă la sol ceva mai generoasă. În plus, standard, Bugatti Chiron Super Sport 300+ va avea o viteză maximă limitată la 440 km/h.

Cu toate acestea, pe lista de opționale, producătorul din Molsheim a trecut un roll cage complet, dar și posibilitatea eliminării limitatorului de viteză. Confom unor surse apropiate companiei, clienții vor primi acces în complexul Ehra-Lessien pentru a putea experiementa viteze de top apropiate de recordul stabilit în urmă cu câteva zile.

Prețul de pornire al ediției Chiron Super Sport 300+ este de peste 4.6 milioane de euro.  

Via | TopGear

Comentarii (10)

  • O inutilitate cu "i" mare...Și mi se pare de-a dreptul abracadabrant să "limitezi" viteza acestei "navete spațiale" la 440 km/h. Unu la mână: de parcă la 430 km/h ai fi mai în siguranță decât la 450 km/h. Și doi la mână: oare să nu cunoască domnii de la VAG efectele resimțite de corpul uman la aceste viteze "fabuloase" ?

    Pur și simplu asistăm la lansarea unui produs "platinum class" destinat cocalarilor din casta "business".

    Dar cum obții asemenea "performanțe" ? Tot cu "măgăoaia" 8L, W16 și cvadri-turbo? Păcat că nu mai există Oldsmobile...Ar fi trecut de bariera psihologică de 500 km/h cu un motor mult mai mic. Și în niciun caz n-ar fi încredințat prototipul respectiv producției de serie. S-ar fi limitat la testare și doar așa, să crape de oftică demiurgii germani. Desigur, și idolatrii lor.

    Știu, știu: nu mă pricep la mașini. Se pricep doar moralizatorii mei, dintre care nici nu mă îndoiesc că măcar unul se va regăsi printre cei 30 de ultra- fericiți ai Star Trek-ului vaginist. Iar pentru curajul neasemuit de a proveni din "Estul înapoiat" , va primi un discount generos, recte 10.000 €. L
    7 20
  • Corocsenie Adrian
    @inexorabil
    Ai dreptate. Dar aceasta inutilitate iti garantez ca va zace intr-un garaj imens alaturi de alte cateva sute de supercaruri si peste 10 ani o sa iasa la vanzare mai scumpa cu 1 milion de euro poate 2 cine stie si doar 3000 de km parcursi. Asta le e soarta acestor hypercaruri...sa nu fie folosite. Sa cumperi una din asta e o investitie buna. Nu ai ce pierde.
    12 2
  • @inexo - te cam roade ura de oameni prietene...
    Degeaba faci gargara cu aghiasma daca o tot tii cu turbari din astea.

    Bucura-te de Opel Vectra ta diesel sau ce-o fi si lasa oamenii cu bani sa cumpere ce vor ei. Apreciaza masina (daca poti) si mai lasa discursurile xenofobe.
    8 4
  • @inexorabil sunt sigur ca esti la fel de enervantsi in viata reala.
    6 4
  • someone
    primul veyron a costat 1 milion la 1000 cai. acum pretul e 4.6 milion la 1600 cai.
    ciudat e ca denumirea sugereaza 300 mile pe cand realitatea este de "numai 275 " sa fie fake advertising? nu ar fi prima data la vw
    6 8
  • @inexo
    Esti combinatia perfecta intre Alan Parker si Sheldon Cooper lol
    2 3
  • Eram ultra-sigur: contești "Logosul" teuton? Zdrang! te iau în primire "cunoscătorii", vizând însă persoana, nu argumentul...

    Eh, axioma asta va pieri doar odată cu lumea...

    Alexuțule, "oamenii cu bani" se confruntă cu o problemă nesancționată de veșnic perfectibila justiție umanoidă, dar sigur neocolită de cea care contează cu adevărat, recte Justiția divină: în marea lor majoritate, banii nu sunt ai "merituoșilor" posesori, ci ai prostimii planetare, de la care "băieții deștepți" i-au răpit prin fraudă...Iar sclavii de astăzi sunt unici în stupiditatea lor, căci generațiile anterioare de sclavi nu-i proslăveau pe asupritorii/profitorii de pe urma muncii lor. Cu atât mai puțin nu-i închipuiau "luptători anticorupție"...

    Bașca îmi este clar că nu stăpânești proprietatea termenilor. Xenofobia relevă dispreț față de toți străinii, însă eu am incriminat și am detestat întotdeauna numai atitudini nedemne manifestate oriunde pe mapamond, nu persoane în sine, nu națiuni anume. De exemplu, de câte ori am avertizat că între UE și Europa (care este definită de o istorie marcantă și care a consacrat personalități de prim rang) nu trebuie pus semnul echivalenței?

    Horea, știi ce-aș face cu "certitudinea" ta despre firea mea? Nu pot să spun fără să atașez pătratul roșu. Nu m-ar mira să susții că Elodia și Alexandra se află împachetate la mine în congelator. Umor negru, desigur. La fel ca tâmpenia crasă din dovlecii unora...
    8 4
  • Oldsmobile :))
    Vive la France ! A treia regiune ca putere din Franta are nume mari si celebre. (Alsace :Bugatti, Peugeot, Schlumpf, Loeb, etc.)
    Am vizitat zona, e superba !
    4 2
  • Q.E.D
    0 5
  • Știi și tu de QED, dragule? Oh, mă înclin învins; câtă erudiție...

    Totuși, tu însuți n-ai demonstrat nimic, nici măcar formal. Așa că marș în păcat!

    Bugatti...rămâne cum am stabilit: "carcase" gen Bentley, "corporate engine", trufie cosmopolită.
    8 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru