Feedback

Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri

Publicat Duminica, 13.10.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 46
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 1
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 2
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 3
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 4
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 5
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 6
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 7
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 8
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 9
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 10
Record de consum: BMW 520d xDrive a traversat România dus-întors cu media de 4.0 litri/100 kilometri - Poza 11
Echipajul Claudiu David/Mihaela Beldie a reușit să stabilească un record de consum la dubla traversare a României. Cei doi au condus, pe rând, un BMW 520d xDrive și au parcurs 1.550 kilometri cu un plin de carburant.

Deși, din punct de vedere tehnic, orice șofer poate să atingă această performanță, vă pot spune că este mai greu decât pare. Nu e ca o plimbare în care doar aștepți să ajungi la destinație.

Claudiu David
Instructor BMW Driving Experience și pilot
BMW România a organizat un test de consum inedit: dubla traversare a țării cu o berlină premium cu tracțiune integrală. Traseul planificat viza plecarea din București cu ținta Constanța. De acolo, mașina se întorcea la București și pleca la Arad, ca apoi să se întoarcă la București, totul pe decursul a două zile și cu un singur plin de carburant. Cine era mai potrivit pentru această sarcină decât singurul instructor BMW Driving Experience, pilotul Claudiu David? Acesta a împărțit drumul cu copilotul său, Mihaela Beldie. Testul a început odată ce rezervorul a fost umplut și sigilat, prima parte a traseului revenindu-i Mihaelei Beldie. Aceasta i-a predat ștafeta lui Claudiu David la București.

Mașina aleasă pentru acest traseu este un BMW 520d facelift cu xDrive, iar versiunea respectivă are un consum mixt de 4.9 litri la sută în ciclul NEDC. Modelul folosit în cadrul testului nu a primit nicio modificare, singura diferență față de standard fiind echiparea cu un set de anvelope Goodyear EfficientGrip și umflarea acestora la presiunea maximă recomandată de constructorul german în cazul în care mașina are cinci pasageri la bord plus bagaje. Provocarea acestui test de consum? Pentru a reuși parcurgerea celor 1.550 kilometri cu un plin de motorină, respectiv 70 de litri, consumul obținut de mașină trebuia să fie de maximum 4.39 litri la sută. Testele anterioare realizate de pilotul Claudiu David le-au arătat celor de la BMW că este posibilă parcurgerea acestui traseu, mașina prezentând un consum situat între 4.1 și 4.3 litri la sută.

Esential 166 de kilometri este autonomia rămasă în momentul în care mașina a ajuns la destinație în București, după 1.550 kilometri parcurși.
În weekend-ul în care tentativa era programată, echipa a avut în față un nou inamic, pe lângă infrastructura românească și șoferii imprudenți: vremea capricioasă. Așadar, testul de consum cu BMW 520d xDrive a fost realizat aproape integral în ploaie. Piloții au plecat la drum îngrijorați cu privire la șansele lor de reușită, din moment ce ploaia duce la creșterea consumului de carburant. Traseul era planificat fără nicio oprire în afară de schimbul de șoferi, acest obiectiv nefiind realizat din cazul unui accident derulat pe traseu în fața pilotului Claudiu David, incident care a dus la o întârziere de o oră și jumătate. La sosirea în București, computerul de bord al modelului prezenta un consum mediu de 4.0 litri la sută și o viteză medie de 69 km/h.

Realizarea echipei alese de BMW România este cu atât mai impresionantă prin faptul că becul de rezervă nu s-a aprins nici la sosire. Potrivit lui Claudiu David, pilotul care a condus mașina pe traseul București-Arad-București, testul a fost mai provocator decât pare la prima vedere, implicând mai mult decât mersul încet până la destinație. Pilotul s-a concentrat să nu acționeze frânele decât în cazul în care nu exista altă soluție, încercând să folosească frâna de motor pentru a încetini și să-și dozeze cu atenție apăsarea pedalei de accelerație, împreună cu anticiparea traficului.

Foto | BMW


Comentarii (46)

  • Am un touareg 3.0 TDI 240 Cp , daca merg la consum cum au mers cei din test ... reusec sa scot un consum de 5.5 l/100km ... deci .. nu e cine stie ce consumul lor ..
    10 27
  • Jos palaria pentru model si motorizare...
    42 9
  • Damaris1995: Sa dau bara jos sau nu? Raspunde
  • revenindu-i...
    4 3
  • Dacian
    E un consum demn de un motor pana in 1.600cmc3 diesel.
    Poate putin mai mare ca a unui motor mentinat mai sus, dar daca ne gandim ca este si 4x4, jos palaria !
    21 0
  • tractor
    ma mir ca n-a facut si un milion de km pana acum
    15 8
  • Mi se pare absurd sa te intereseze cosumul la o masina care trece lejer de 50 de mii de euro. Numai asigurarea casco pe o luna ar costa cat 3-4 plinuri. Cineva care isi permite cu adevarat masina asta nu cred ca se va uita la consum.
    25 12
  • Veveu meu Tedi cu D si I rosu scoate 4% la mers sportiv si sa nu uitam ca este un motor forte fiabil si rezista la motorina noastra fata de un diesel modern de la Bmw.
    13 17
  • pot sa nu cred???
    11 30
  • Pentru ca toti posesorii de Bmw conduc la consum....
    19 2
  • Ivanoff
    Mda, si uite asa multi vor muri prosti si cu gura cascata la o porcarie de masina care le-au sucit mintile .......blasfemie, si marketing la greu. RUSINE BMW !

    Iar in final fac o generalizare la ce vroiam de fapt sa spun:
    1. Consumu de motorina NU DEPINDE DOAR DE VOLUM
    2. Puterea raportata la volum, nu e un indice de performanta deoarece e posibil ca un motor cu volum mai mic sa arda un volum mai mare de motorina = ca sa faca multa putere. De asemenea existența turbinelor/compresoarelor mecanice face ca acest raport sa nu aiba o valoare.
    3. Mulți Cai Putere = viteza maxima inalta
    4. Cuplu ridicat = capacitatea de a varia viteza arborelui cotit intr-un timp scurt respectiv de a tracta greutăți mai mari (acceleratie altfel zis, fiidca puterea caracterizeaza DOAR un moment, reieșind din definiția ei din fizica)
    5. Un motor turbo pe motorina cu o cilindree mai mica dar cu mai multa putere e mai problematic decit unul cu putere mai mica dar cu volum ridicat, fiindca conform (1) și (2) , consumul ramane practic acelasi la aceeasi putere.
    In plus un hybrid, nu consuma nici macar un gram de carburant daca mergi in oras cu 30km/h BARA-LA-BARA in continu, si in acelasi timp franezi si decelerezi non-stop bateriile se incarca, ceea ce inseamna zero litri de carburant.
    15 39
  • Bai Marean care te cheama si Robert, pe bune?:). "Un motor turbo diesel cu cilindree mai mica"...in primul rand 2 litri nu este o cilindree atat de mica, iar 184 de cai nu este o putere atat de mare, dar sa zicem ca explicatiile tale tehnice sunt, macar teoretic, ok, dar de ce rusine Bmw?:). Cu hibridul prin oras cu 30 la ora incontinuu, care se scrie legat si cu 2 "u", unde mai si franezi si decelerezi non-stop !? , te apuca noaptea pana ajungi la destinatie, plus ca-n cazul de fata, e vorba de traversarea Romaniei, nu de mers prin oras.
    25 4
  • @dan grc
    hombre,tu ce tot debitezi acolo?vb singur?
    7 24
  • Andreea : Buna, am un x5 si am eroare pe 4×4,pot conduce masina? Raspunde
  • Nu hombre, cu @Ivanoff :).
    21 2
  • FLORIN
    @Ivanoff: Frumoasa explicatie . FELICITARI !
    Imi place f mult bmw , insa prefer 530 xd, iar la hibride am 2 preferinte : LEXUS IS 300h sau GS450h.
    O masina pe care as cumpara-o pt. ROMANIA este noul LEXUS IS 300h pe culoare ext. ROSU ( ca sangele) , insa nu acum datorita pretului cam mare .
    9 4
  • Cand platesti 50k in sus pe o asemenea masina nu conteaza ca iti consuma 4 sau 8
    18 7
  • masina este cu cutia automata in 8 ?

    @comentatori - nu prea inteleg de ce vi se pare asa o chestie "imposibila" sau "extraordinara" (depinzand, evident, daca esti fan sau hater). Masina asta are o mecanica de ultima generatie, are un motor de ultima generatie, a avut in rezervor cea mai buna motorina posibila (ca nu cred ca au alimentat dintr-o statie cu preturi suspect de mici) si, cel mai important, a avut la volan doi soferi care aveau un singur lucru in gand - CONSUMUL.
    .. in plus, consumul asta de 4% nu prea este ceva extraordinar ... al meu mergedes cu motor de 2l din 2002-2003 (sau cand o fi fost el conceput) scoate sub 4% daca nu ma dau la el, in aceleasi cinditii de viteza medie de ~70km/h... si nu este ceva extraordinar (chiar avand in vedere ca W169 nu este tocmai aerodinamic si mai are si 1400kg)
    18 8
  • antonny
    au parcurs 1.550 kilometri cu un plin de carburant........in cate zile ???......
    4 22
  • Atunci dc ar mai conta faptul ca un hibrid de 70k poate consuma si mai putin? Ca polueaza mai putin? Nu stiu, pt producerea a cateva sute de kg de baterii se polueaza destul, la fel si pt reciclarea lor, apoi la un motor de 2 litri, la 200 de mii de km, cu-n consum de hai sa zic 6 % se fac economii chiar deloc neglijabile, pt cine merge mult e super, chiar daca plateste mult cand e masina noua.
    @unckle
    W169, chiar daca are 1400 de kg, tot sunt cu cateva sute mai putin decat un 520d xdrive f10, desigur nu este o asa mare minune, dar pt faptul c-a fost mai mult pe ploaie, lumini aprinse, sisteme, e o masina care are multi consumatori, mult mai multi decat W169, este totusi ceva.
    16 2
  • Stiati ca un 1.9tdi il mananca pe paine pe acest motoras ? Are consum mai mic si puterea in realitate este mai mare ca cea de pe hartie.
    5 19
  • @Tdi

    Depinde pe care model, pe un model mai mare si mai greu nu cred, pe A4 sau Passat e posibil, dar care e puterea de pe hartie? Exista 1.9 tdi cu 103 cai daca nu ma insel, deci in realitate cat de mare poate sa fie puterea? Oricum, cu asemenea putere este posibil si-un consum mai mic, dar nu cu-o medie orara de 69 km/h.
    11 5
  • Ma refer la alea de 131 si 150cp. Dar stai linistit ca glumeam si faceam si eu un pamflet pe seama dragilor nostrii compatrioti iubitori ever de tedei.
    Am mai avut un cometariu dar se pare ca mi-a fost sters.
    13 3
  • Pompescu
    Astia care isi iau ace 520 xD sunt niste saraci, se uita la consum. Pai masina mea pe care am dat de 4 ori mai putin cu 1.4 turbo 150 cai consuma si pana la 14l urban si 7-8extraurban benzina si nu ma deranjeaza asa de mult consumul.
    7 16
  • casasfantulandrei@yahoo.com: Se potrivește un suport de bicicleta care se montează pe bara, in locasul... Raspunde
  • Ivanoff
    @dan_grc, nu mai imi poci numele. Iar in al doilea rand prea putin conteaza cum ma cheama. Conteaza sa postezi comentarii pertinente, insa tu postezi impertinente. Pai baiii tontule, tu ai fst macar odata in Bucuresti ? Stii cum e traficul in Bucuresti tontule ? BARA-LA-BARA tontule. Te deplaseszi cu 30 km/h tontule. Mergi in coloana din semafor in semafor tontule. Deci AVANTAJ masini hybrid. Cilindreea este mica ? Nu prea as crede.....Toyota din 2.0 litri livreaza 124 CP.Deci ia spune tontule ? Zi tu nu esti tont de puti ?

    Nu mai comentati fratilor, daca sunteti paraleli cu lumea auto si stiti numai sa va revarsati frustrarile. Nu faceti decat sa va confundam cu meltenii.
    5 14
  • Ivanoff
    @dan_grc, nu mai imi poci numele. Iar in al doilea rand prea putin conteaza cum ma cheama. Conteaza sa postezi comentarii pertinente, insa tu postezi impertinente. Pai baiii tontule, tu ai fst macar odata in Bucuresti ? Stii cum e traficul in Bucuresti tontule ? BARA-LA-BARA tontule. Te deplaseszi cu 30 km/h tontule. Mergi in coloana din semafor in semafor tontule. Deci AVANTAJ masini hybrid. Cilindreea nu este mica ? Nu prea as crede.....Toyota din 2.0 litri livreaza 124 CP.Deci ia spune tontule ? Zi tu nu esti tont de puti ?

    Nu mai comentati fratilor, daca sunteti paraleli cu lumea auto si stiti numai sa va revarsati frustrarile. Nu faceti decat sa va confundam cu meltenii.

    Rectificare....
    3 15
  • Vasilica
    @Ivanoff, cu alte cuvinte sunt deacord. Aici comenteaza numai Loganistii care au si ei un mau. Buhahhahaha
    4 4
  • tare masina asta....
    2 4
  • Ivanofff
    @dan_grc, nu mai imi poci numele. Iar in al doilea rand prea putin conteaza cum ma cheama. Conteaza sa postezi comentarii pertinente, insa tu postezi impertinente. Pai baiii tontule, tu ai fst macar odata in Bucuresti ? Stii cum e traficul in Bucuresti tontule ? BARA-LA-BARA tontule. Te deplaseszi cu 30 km/h tontule. Mergi in coloana din semafor in semafor tontule. Deci AVANTAJ masini hybrid. Cilindreea nu este mica la acest BMW ? Nu prea as crede, este FOART EMICA in comparatie cu .....Toyota care din 2.0 litri livreaza 124 CP.Deci ia spune tontule ? Zi tu nu esti tont de puti ?

    Nu mai comentati fratilor, daca sunteti paraleli cu lumea auto si stiti numai sa va revarsati frustrarile. Nu faceti decat sa va confundam cu meltenii.
    3 20
  • marius
    TEST STUPID, CINE-SI IA BEMVE PT. ECONOMIA DE COMBUSTIBIL? AR FI FOST OK DACA FACEAU CONSUMUL LA 130 KM/H PE AUTOSTRADA (VITEZA MAXIMA LEGALA PT. CE-I CARE NU STIU)
    6 10
  • Am un bentley flying spur si imi ia 14 litri la mie pe autostrada
    6 6
  • @ivanoff
    Ce-ai omule? 2 litri si 124 de cai ti se pare un mare avantaj? Se cheama ramanere in urma tehnologic vorbind, la diesel-uri bmw are experienta mult mai mare, cumva vor avea motoare de la ei niste modele toyota pe viitor? Si aici e vorba de un test in care se traverseaza o tara, ce va mai place sa vomitati despre toyota pe aici, mai ales cand e vorba de bmw, iar dupa limbajul folosit cred ca tu esti meltean.
    9 4
  • Cica cilindreea de 2 litri de la Bmw este mult mai mica comparativ cu cea de 2 litri de la Toyota, bai esti nebun? Daca are puterea mai mica se micsoreaza cilindreea sa inteleg, asta dupa legea lui ivanoff:)), pe care il cheama cum o fi, asa este, nu mai conteaza numele, ca doar AM este un loc in care oricine poate sa spuna ca este oricine.
    11 1
  • pentru toti cei de mai sus care spun ca nu conteaza consumul :BA CONTEAZA!

    Poate nu conteaza pentru un ghertoi de bani gata, care oricum nu-si va lua beemveu cu motor asa de mic, dar pentru un om de afaceri normal, cu o afacere dezvoltata cu greu, in timp, costurile chiar conteaza. Un astfel de om isi ia un 520 in primul rand pentru imagine, apoi pentru comfort/performante, pentru ca totusi prinde suta in 8 secunde si ceva, si un om normal chiar nu are nevoie de mai mult. Pentru un om normal, chiar nu este justificata diferenta de pret dintre 520 si 530 de exemplu. Diferenta asta fata de un motor aproape inutil mai degraba o investeste in optionale de confort si economiseste si combustibil, impozit, asigurare, etc... Un om normal, care munceste pentru fiecare banut (nu ma refer aici la lopata si tarnacop) nu-si permite sa arunce chiar asa cu banii, doar pentru ca ii are...
    Repet, nu intra in categoria asta milionarii de carton, pentru ei e "prea putin" si un 535d...
    16 1
  • Andrei: care este pretul pentru anuk de fabricatie 2016 Raspunde
  • Un om normal, care munceste pentru fiecare banut, nu va avea niciodata banii pt o masina noua de genul asta :)))))))))))))). Vezi cat costa, cam cat ar fi un venit normal in romania (chiar si la limita de sus), vezi si cat ar fi diferenta de consum fata de un motor normal (ai sa constati ca si-o permite lejer), si cu toate asta vezi in cati ani si-ar premit-o dar fara sa traiasca numai cu paine si apa.
    7 3
  • @@Andi, vad ca ai citit printre randuri comentariul meu si postezi de dragul contrazicerii.

    Ma refeream la un om de afaceri care are o afacere normala, reala (nu tunuri imobiliare/ contracte cu statul, etc), un restaurant, o pensiune, etc. Un motor mare nu inseamna doar consum de carburant mai mare, ci si alte costuri de intretinere / taxe. Plus valoarea la revanzare care scade cu cat motorul e mai mare.

    Dar na, e plina lumea de specialisti...
    9 1
  • ia sa fi mers ultilizand viteza maxima legala pe fiecare sector de drum.....mai scoateau 4l/100km. Sa-mi arate o persoana care merge in mod normal asa si scoate acest consum scris in cartea tehnica.....aberati frate cu aceste teste...
    5 4
  • Am citit bine comentariul tau, scrie doar om normal asa la general, completezi tu dupa cu "...de afaceri". Raman la parerea mea ca daca ai bani de o astfel de masina, undeva cam la 60.000 de euro (doua miliarde si jumate de lei vechi....o caruta de bani), nu vad rostul sa te zgarcesti la ceva impozite. Dar na, romanii specialisti despre care probabil vorbesti vin cu sacul de bani pe tejghea, mai pun si optinale cu masaj la talpi, dar cand e vorba sa dea banii pe un motor mai bun fluiera a paguba. Daca patronul cinstit de care zici tu e asa zgarcit, ii recomand un seria 3 cu aces motor, a crescut putin in dimensiuni noua generatie, economiseste vreo 15.000 de euro si ii e pastrata si imaginea.
    4 3
  • @@Andi citez din primul meu comentariu "dar pentru un om de afaceri normal, cu o afacere dezvoltata cu greu". dar ce sa faci, greu cu cititul...

    Si ar trebui sa fii constient ca marea majoritate a masinilor din aceasta clasa sunt luate pe firme prin leasing / credit, pentru ca nimeni nu-si permite sa blocheze deodata 60 de mii. Vorbim aici bineinteles de firmele cu o cifra de afaceri medie, nu de giganti economici.
    Si, nu, un seria 5 nu e un seria 3 mai scump! Seria 3 e pentru tineri, seria 5 e pentru oameni mai asezati, trecuti de prima tinerete. Un barbat de 50 de ani si 100kg nu isi va inghesui partenerii de afaceri intr-un seria 3.
    6 0
  • Ivanoff
    O mai spun inca odata sa priceapa toti ce am vrut sa spun :

    1. Consumu de motorina NU DEPINDE DOAR DE VOLUM
    2. Puterea raportata la volum, nu e un indice de performanta deoarece e posibil ca un motor cu volum mai mic sa arda un volum mai mare de motorina = ca sa faca multa putere. De asemenea existența turbinelor/compresoarelor mecanice face ca acest raport sa nu aiba o valoare.
    3. Mulți Cai Putere = viteza maxima inalta
    4. Cuplu ridicat = capacitatea de a varia viteza arborelui cotit intr-un timp scurt respectiv de a tracta greutăți mai mari (acceleratie altfel zis, fiidca puterea caracterizeaza DOAR un moment, reieșind din definiția ei din fizica)
    5. Un motor turbo pe motorina cu o cilindree mai mica dar cu mai multa putere e mai problematic decit unul cu putere mai mica dar cu volum ridicat, fiindca conform (1) și (2) , consumul ramane practic acelasi la aceeasi putere.
    In plus un hybrid, nu consuma nici macar un gram de carburant daca mergi in oras cu 30km/h BARA-LA-BARA in continu, si in acelasi timp franezi si decelerezi non-stop bateriile se incarca, ceea ce inseamna zero litri de carburant.

    @dan_grc, te credeai fizician...ce fel de fizician daca ziceai odata ceva de genul "cai sătui la 6000RPM, și cai flaminzi la 2000RPM" ??
    Calul putere are o singura valoare in fizica, in caz ca nu stiai, daca nu ma gresesc: 1CP= 746KW, deci prin urmare nu exista (x KW satui) și (x KW flaminzi), din cauza ca x=x !!!
    E ca și cum ai zice 1 kg de vata e mai usor decat un kg de metal!!!
    Stie el fizica...elementar logic nu stii...
    Oameni buni : cuplul - este forta care roteste !!! Atunci cand dai la teasc , de ce invirtesti la o distanta mai mare ?? - ca e mai usor , adica Cuplul generat creste fiidca M= F * r , unde M- momentu (cuplu) , F- este forta aplicata, iar r - distanta de la punctu de rotatie pina la punctu de aplicare a forței...asta e tot, mai clar ca "buna ziua", ceea ce este in stirea de fata este BASCALIE PURA, voi nu vedeti ca va BADJOCORESTE pe fata ? Fiindca sunteti prea BATUTI INCAP unii dintre voi. Este PACALELEALA pe fata , BMW mereu a MASLUIT oamenii.
    5 11
  • daaa, e plin de tineri in Romania cu seria 3 nou :)))))))))))))))))). Si sincer, nici in afara nu prea e coada la tineri. BMW, cum ziceai, e asociat cu statutul, iar statutul si tinerii nu prea se impaca decat daca vine de la parinti. Vorbim in continuare de cumpararea unei masini noi.
    5 2
  • ivane, vezi ca calu' are 746W ;) dar se iarta ca erai in febra bataii pe internet .. chill my friend, ca nu-ti da de mancare AM.
    In ceea ce priveste masluiala ... da si tu un nume de constructor care nu masluieste datele ... mda...
    (poate te referi la masluiala puterii motoarelor, la care BMW este cunoscut cum ca spune mai putini cai decat in realitate...)
    4 0
  • antonny
    @ALIN .....pentru toti cei de mai sus care spun ca nu conteaza consumul :BA CONTEAZA!........masina asta nu va fi condusa de un sofer de la nu stiu ce companie la consum .......daca masinuta asta ar consuma la 130km/h 4.2 ar fi fost ceva ...
    3 3
  • orice masina consuma putin daca mergi incet max 90 km\h ,altele pot consuma si sub 4% asa ca lasati vrajeala
    6 0
  • Narcis: Ce se întâmplă la x3 când iau viraj stânga și se aude ceva pocnind... Raspunde
  • @Ivanoff
    Ai gresit raportul. 1CP = 746W(sau 0.746 KW)
    0 0
  • BMW fun
    Conduc o masina identica! E imposibil de scos asemenea consum pe o masina noua! Eu am testat-o pe autostrazile din Germania, noaptea, cand drumul e liber. E buna masina, dar sa fim realisti!
    1 0
  • Interesant articolul...dar nu senzational....Un Golf IV variant 1.9 TDI din 2003 cu 200 mii de km la bord scoate acelasi consum...si mai e un secret....la acest tip de motor cu pompa normala de injectie se poate adauga linistit, in proportie de 10% BENZINA!...de aici puterea si consumul redus....Va asigur ca acest fapt e testat si pe Audi,Seat...
    0 1
  • Bimmer
    Am reusit pe acelasi traseu sa obtin un consum de 5.8% cu un BMW 535D E60 resoftat la 350 cai/700 NM, avand si jante de 19" de m5 si anvelope late. Acest lucru pt ca am un bebe si nu am mers mai tare de 110 pe DN1 si 70-80 in localitati. Daca puneam roti de 17" scoteam putin peste 5%.
    Astfel un raport cai/consum mai bun decat la acel 525xd, dar asta e marketing. Adevarul este ca fie 520d sau 535d pt a merge constant la viteze mici, niciunul din ele nu foloseste mai mult de 50-60 cai.
    Real vorbind cam cu orice diesel mergand cu max 110 scoti consumuri mici, in special daca ai anvelope optimizate pt consum si nu performanta.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru