Record de vânzări în 2019 pentru Ferrari: producătorul italian a trecut de bariera celor 10.000 de unități pe an

de Cornel Șocariciu, Foto: Dreamstime
Miercuri, 05.02.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Anul trecut, Ferrari a comercializat 10.131 de mașini, în creștere cu 9.5% comparativ cu 2018. Italienii au înregistrat valori în creștere în regiunea Asia-Pacific și pe piețele din Europa, Africa, Orientul Mijlociu și China.

Ferrari a publicat un raport cu rezultatele financiare obținute în 2019. Conform informațiilor, anul trecut producătorul italian a vândut 10.131 de vehicule, în creștere cu 9.5% comparativ cu 2018. Astfel, Ferrari stabilește un nou record de vânzări și, totodată, trece de bariera celor 10.000 unități comercializate pe an.

Venitul net înregistrat de companie în 2019 a fost de peste 3.76 de miliarde de euro, în creștere cu 10.1% față de 2018. Din suma amintită mai sus, 2.9 miliarde de euro au fost veniturile nete realizate din comercializarea mașinilor.

4.895 de unități au fost comercializate de Ferrari pe piețele din Europa, Africa și Orientul Mijlociu, în creștere cu 16% față de 2018. În regiunea Asia-Pacific, vânzările au ajuns la 1.500 de unități, în creștere cu 13%, în timp ce 2.900 de exemplare au fost comercializate în 2019 în America, în scădere cu aproximativ 3% față de rezultatul din 2018. Conform raportului publicat de italiani, și pe piața din China a fost înregistrată o creștere a vânzărilor (836 de unități, +20%).

Ferrari menționează că modelele echipate cu motoare V8 au înregistrat o creștere a vânzărilor cu 11.2%, iar supercar-urile echipate cu unități V12 au bifat o îmbunătățire a rezultatului din 2018 cu 4.6%.

Via | Ferrari | Motor1

Comentarii (2)

  • Cam multisor pentru o marca exclusivista, daca va face si SUV, se va duce la 15.000 unitati in urmatorii ani, trebuie un oarecare volum, dar isi va strica putin aura, spre comparatie Rolls de abia a depasit 4000 exemplare, in conditiile in care a tot crescut sub umbrela Bmw.

    In cazul Ferrari, fiind vorba de singura marca istorica italiana gestionata corect, care face si profit, pot fi intelesi pentru cresterea volumului.
    7 0
  • Parca acum cativa ani Ferrari vroia sa se limiteze la cel mult 7000 unitati pe an(pt. exclusivitate)
    Acum se pare ca au depasit acel numar cu 40%...
    Nu e de murare cand aproape toti vloger-i mai marisori au numa Lambo sau Ferrari....
    7 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru