Renault este Maşina Oficială a celei de-a VIII-a ediţii a "Cu bicicleta la mare"

de Sebastian Toma
Vineri, 25.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Renault România şi-a anunţat sprijinul pentru iniţiativa "Cu bicicleta la mare", oferind o flotă de maşini pentru organizatorii evenimentului, cel mai mare de acest gen din ţară.

Renault este partenerul auto al iniţiativei "Cu bicicleta la mare", organizată de ProSport. Importatorul în România al mărcii franţuzeşti le va acorda organizatorilor o flotă de automobile pentru a gestiona coloana de biciclişti care va pedala de la Bucureşti până la Năvodari. Grupul de ciclişti are deja peste 450 de participanţi înscrişi în cea de-a opta ediţie a evenimentului, cel mai important din ţară dedicat amatorilor. Flota asigurată de Renault este cuprinsă din modelele Captur, Clio şi Scenic.

Cu bicicleta la mare 2014 împarte drumul spre Năvodari în două zile, prima zi fiind dedicată pentru traseul Bucureşti-Lehliu-Amara, ca a doua zi să urmeze coordonatele Amara-Slobozia-Giurgeni-Năvodari. Participanţii se vor întoarce în seara zilei de duminică, 27 aprilie, cu autocarul. Bicicletele lor vor reveni în Bucureşi cu ajutorul unor camioane, care vor însoţi convoiul de autobuze. Evenimentul include şi un beach-party, organizat pentru participanţi.

Plecarea din Bucureşti are loc în dimineaţa zilei de sâmbătă, 26 aprilie, la ora 09:00. Dintre participanţii ediţiei 2014 a evenimentului, 50% au participat şi al ediţiile anterioare. Printre ei se află şi 10 biciclişti cu vârsta de peste 50 de ani, spun organizatorii, iar lista de înscrişi include şi 50 de ciclişti de sex feminin.

Clio, Captur şi Scenic sunt modelele Renault alese să facă parte din echipa de sprijin a organizatorilor celei de-a opta ediţii a "Cu bicicleta la mare".

Urmareste Automarket
Reprezentanţii Renault şi-au explicat decizia din spatele acestui parteneriat prin faptul că Grupul Renault a devenit lider în Europa la emisii de CO2 în 2013, având o medie de 115.9 grame CO2 pe kilometru pentru gama de autoturisme.
Respectivul clasament este realizat în baza vânzărilor din primul semestru al anului. La vremea respectivă, francezii de la Renault vindeau modelele Clio 4 şi Captur, care s-au bucurat de o serie de elemente menite să le reducă emisiile de CO2 şi consumul de carburant.

Via Renault | Prosport

Comentarii (15)

  • Chiar daca, recunosc, sunt subiectiv, mie chiar mi se pare ca Renault este una dintre marcile care se potrivesc celor care iubesc pedalatul. Cele trei modele sunt masini destinate oamenilor activi, pentru care masina nu reprezinta buricul pamantului ci doar un mijloc de a se deplasa in conditii bune, la un pret rezonabil acolo unde au treaba. Oamenii astii chiar sunt dispusi ca atunci cand vremea o permite sa se urce pe bicicleta, sa faca miscare si sa polueze mai putin.
    13 6
  • La cat de proaste sunt Renault urile cred si eu ca se potrivesc de minune cu mersul pe bicicleta :P
    Noroc cu statul francez si cu Dacia ca altfel erau in falimet de multa vreme. Se vand bine doar in Franta si in estul Europei.
    10 22
  • @qaz...noroc cu statul francez...esti intr-o eroare teribila...:(

    dar nu pot cere prea mult.
    11 9
  • catalin
    as vrea sa organizez un circuit "cu tigara pana la mare"si sa ma sponsorizeze Marlo Boro cu o bricheta... se poate asa ceva . . . Cum adica, taman organizatorii sa mearga cu masinile.
    5 2
  • creative technology :))))
    http://www.youtube.com/watch?v=HHYe6vC7S88
    http://www.youtube.com/watch?v=jg0bD5fHCcs
    http://www.youtube.com/watch?v=rhlD5yfOV8Q
    5 10
  • Datsun
    Renault Captur aduce un aer proaspat de "leisure fayre". E binevenita intr-o perioada grea pentru intreaga industrie auto.

    Pentru amatori si cei care scriu ca sa se afle in treaba, e bine de stiut ca Renault are succes cu toate modelele recent scoase pe piata, incepand cu Clio 4 si Captur, iar in Germania, pe piata europeana nr.1 sunt printre primele marci de import. O duc bine si sunt pe profit, cand altii inchid fabrici. Vedeti Ford si altii.
    Si Dacia, chiar daca e pe un segment mai jos, cel al masinilor de buget, tot un produs Renault este pana la urma. Deci contrar prostiei unora, cand lauda Dacia, lauda tot Renault. Succesul unor modele ca Renault Duster in Rusia sau India e binecunoscut - deci unele dintre pietele cu cel mai mare potential la nivel mondial.
    E foarte usor sa faci o masina scumpa, mai greu e sa faci o masina de buget care sa includa anumite standarde de siguranta, confort, fiabilitate, intretinere si tehnologie.
    Vw o stie mult prea bine. Din 2005 incoace tot saliveaza la succesul Renault-Nissan pe segmentul masinilor de buget, iar acum copiindu-le strategia, parca isi vad visul cu ochii. La fel si cu masinile electrice. Daca pana mai ieri isi scuipau in san la aparitia masinilor 100% electrice, azi Winterkorn e mai catolic decat Papa ! Ipocritul !
    20 13
  • Acest "ipocrit" si mult injurat de fanii Renault, pe numele lui Martin Winterkorn, a reusit sa scoata Seat din faliment, va aduce VW pe primul loc in lume, in timp ce in primul trimestru al anului 2014 VW a vandut aproape dublu decat a vandut Renault. Deci amigo, care te consideri desteptaciunea intruchipata, cine este ipocrit in situatia asta si cine saliveaza dupa vanzari?Ah, sa mai spunem ca acest low cost pe care il va gandi VW va fi oferit DOAR in China si NU intamplator? Si ar fi muuult mai multe de spus. Ca sa nu mai spunem ca VW nu prea si-a luat teapa la vanzari cum si-a luat Renault, chiar de curand, in conditiile in care si oficialii Renault au declarat au au avut o surpriza neplacuta (ghici ghicitoarea mea la ce masina ma refer). Si acum sa gasim adevaratul ipocrit.
    13 16
  • @Pana...de curent? ai luminile stinse?nu-i nimeni acasa?mai mult ca sigur!
    Hai s-o spunem p-aia dreapta: Seat e in continuare "oaia neagra" a grupului Vw, iar 2+2 nu fac 3. Asa si cu "socotelile" pe genunchi facute pt grupul VAG la scara planetara in comparatie cu...cine? Renault? Deci nu alianta Renault-Nissan cum ar fi corect. Mda, eroarea clasica, intentionata a celor care vor sa simta bine cu argumentatia lor "infailibila". Nu ma pot abtine de a nu rade.
    Masinile electrice? Atat timp cat pretul barilului de petrol se mentine peste 70$ , Renault-Nissan nu-si face probleme. Ori pretul barilului e la peste 100$ actualmente, deci poti sa te pui tu in c'r si-n cap, masinile electrice sunt aici sa ramana. Cand te-ai uitat uiltima data la pompa? Dar probabil la masina parintilor pe care o conduci, deconteaza ei benzina, deci de ti-ar pasa, nu-i asa?
    Nu mai discutam de acum 120 de ani cand tehnologia bateriilor era slab dezvoltata, iar fiabilitatea era problematica. In prezent, masinile electrice ofera suficiente argumente pentru a fi achizitionate de o anumita tipologie de oameni.
    15 11
  • Omule, iesi din pestera sa vezi ca Renault a vandut de 5 (cinci) ori mai putine modele Zoe decat se astepta si a oprit productiile pentru electricele Fluence si Kangoo. La asta nici Renault nu se astepta atunci cand a inceput productia si chiar Renault a RECUNSOCUT-O! Si eu cred ca ei sunt mai realisti decat tine cand fac declaraii E logic, nu? Si tu imi spui mie ca timpul electricelor este acum? Total fals! Daca este vorba de o evolutie in acest sens ("ACUM") este vorba de hibrizi. Si ce sa vezi, parca anul trecut si marele electric Renault a avut un concept hibrid. Singurii care s-au aruncat cu capul inainte ca berbecii cand a fost vorba de electrice au fost si cei de la Tesla. Insa in cele din urma ei nu s-au dovedit a fi berbeci pentru ca au piete pe care chiar rup la vanzari, precum in Norvegia, tara care "iubeste" defapt astfel de masini si care poate fi o mina de aur si pentru electricele Renault, care totusi lipsesc.
    Ideea este ca electricele sunt si in prezent in capitol sensibil si periculos pentru orice producator auto. Te poti arde f usor cu investitii foarte multe si vanzari slabe, asa cum a patit-o Renault. Din cauza asta constructori precum VW sau Ford au intrat f greu si f timid pe acest segment. Bine, VW urmeaza in curand sa intre dupa multi ani de analize, cercetare si amanari.
    PS 1: Seat a avut una dintre cele mai mari cresteri ale vanzarilor din Europa anul trecut. Deci se poate numi de o evolutie clara. In conditiile in care vanzarile sunt din ce in ce mai bune, tu ce (ai puterea) intelegi? Evident ca nu poti sa rupi gura targului peste noapte. Dar ideea este ca vanzarile sunt clar in crestere. Si ai sa vezi ca vor mai creste. Situatia de anul trecut a demonstrat-o.
    PS 2: Daca se pune problema sa ne legam de vanzarile Aliantei Renault-Nissan, adica sa luam la gramada, hai sa vedem atunci si vanzarile VW Group. Na, iti mai vine sa razi?
    PS 3: vezi ca Peugeot 2008 se vinde mai bine ca Renault Captur. Iar vanzarile lui Clio sunt serios amenintate de VW Polo care e foarte posibil ca pana la sfarsitul anului sa urce pe 3 si Clio sa ajunga pe 4. Injura-ma de mama, dar tine minte ce iti spun acum. Mai vedem cum vor sta lucrurile la inceputul anului viitor cand se vor anunta vanzarile pe 2014. Sa nu zici ca nu ti-am spus ca Polo va ajunge pe 3 si Clio va pica pe 4. Si exista si o explicatie pentru asta, nu ma astept sa o stii sau daca o stii, sa o spui. Ca fapt divers, vezi ca s-a mai intamplat sa fiu un fel de "mama omida" si sa prezic bine. Pentru ca uneori mai gandim si obiectiv, nu doar subiectiv. ;)
    13 13
  • Nu exista un target oficial declarant pentru Zoe, deci scuteste-ne cu speculatiile, intratul in "mintea" Renault si CAN-CAN-urile de weekend. Renault-Nissan are 2 produse importante pe piata masinilor electrice in Europa: Leaf si Zoe, Nissan Leaf cu peste 3800 unitati, fiind cea mai vanduta electrica in 2014, iar Zoe se mentine pe pozitia a 7-a din zeci de modele electrice prezente pe piata.
    Kangoo ZE. in 2014 oricum se vinde mai bine decat Opel Ampera, Fortwo ED, c0/IOn sau Peugeot Partner EV. Si oricum nu pot avea success toate versiunile de caroserie. Ma refer la Fluence ZE. Cel putin acum la inceput.
    Si nu poti sa desconsideri o piata cu sute de mii de unitati vandute si zeci de modele lansate de la nenumarati constructori. Altfel dai dovada de prostie si ignoranta. Vorbim inca de 100% electrice bineinteles.
    Sa doresti si sa declari ca vrei sa vinzi mai mult nu e un pacat capital.
    Important e ca produsul sa aiba o logica si sa-si gaseasca locul pe piata. Ceea ce Renault-Nissan a si facut cu modelele lor electrice.
    14 10
  • @Pana...prietenul tau la catarama, Winkerton, a scos deja pe piata "aceasta masina pe care toata concurenta o astepta cu sufletul la gura, nimeni nu se astepta la asa ceva!"

    http://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-e-golf-versiunea-electrica-a-compactei-a-debutat-in-germania-55208.htmlhttp://www.automarket.ro/stiri/volkswagen-e-golf-versiunea-electrica-a-compactei-a-debutat-in-germania-55208.html

    nu stiu cata cercetare a facut VW in domeniul electric (ei preferand sa astepte sa vada evolutia pietei) dar au aruncat la pleseneala cu mult tamm-tam ceea ce numesc ei reinventarea rotii. Mai precis HIBRIDUL XL1 o masina care (inca) nu si-a depasit conditia de "platforma-de-teste-si-reclama--ne-scoatem-banii-cu-investitiile-pe-o-coaja-de-ou-din-buzunarele-fanilor".

    Recordurile inregistrate la cheltuirea banilor pe RD momentan nu se vad. Momentan...dar e posibil ca aici sa fi inclus aici si un procent insemnat din bugetul alocat marketingului incisiv.

    Si legat de SEAT si inevitabilul faliment. E bine ca il transformi pe Winkerton intr-un erou dar SEAT nu a fost EVER in pragul falimentului. A avut doar vanzari proaste, in 2012 apropiindu-se de pragul psihologic de 2% cota de piata (europa). Culmea e ca in 2013 SEAT a revenit la 2,3% practic la media sa obisnuita. Ca si fapt divers....SEAT s-a dus in mufarina cu "ajutorul" sefilor de la VW acestia lasandu-l in voia sortii cu speranta ca se va vinde in continuare ca painea calda ca doar e un VW "de spania". Nu m-ar mira daca SEAT sa atinga un prag de 2,4-2,5% cota de piata (dar atat) si asta (in principal) ca urmare a iesirii altor marci de pe piata.
    10 5
  • @mva, pai in cazul asta eu zic sa te urci in primul avion de Franta si sa le spui celor de la Renault ca defapt vanzarile lui Zoe sunt bune si doar ei se inseala. Prietene, nu retragi o masina din fabricatie ca asa ai tu chef (ma refer la electricele Kangoo si Fluence). O retragi pentru ca sunt probleme... ori nu se vinde, ori au fost niste probleme dpdv tehnic... Ei bine, la renault vanzarile au fost prea slabe. Nu contest contributia lui renault in domeniul electricelor. Insa au fost prea optimisti cand a venit vorba de vanzari. Si singurul care spune ca nu a fost asa, esti tu. Repet, ii contrazici pe cei de la Renault. Oare cine are dreptate, tu sau Renault?
    Cand vinzi de 5 ori mai putin deja esti prea optimist. Oricum nu e prima data cand Renault este mai optimist decat ar trebui... sa ne amintim de Velsatis, Avantime... Laguna 3...
    @vianu, cu VW XL1 nemtii nu isi doresc sa aiba vanzari extraordinare. XL1e gandit altfel. Despre aceasta masina se stie ca are un consum extrem de mic. Si atunci zambesti. Apoli afli ca are doua locuri puse mai ciudat. Atunci devii serios. Apoi afli pretul. Si incepi sa injuri. XL1 nu se doreste a fi concurentul nimanui, asa cum nici Renault Twizy nu se doreste a fi un concurent pentru cineva. Apropo, Twizy mi se pare o chestie misto. XL1 exista pe principiul "uitati ce am facut. Dar pentru voi exista Golf, Polo... ah, vedeti ca in curand lansam si Golful electric... dupa atatia ani."
    cat despre Seat, explica-i asta si amicului @mva.
    Singurul lucru cu care Renault a dat lovitura si inca o mai da este Dacia. Care este un low cost foarte bine gandit. Renault a reusit sa faca dintr-o marca low cost, o marca pe care sa ti-o doresti. La acest nivel de pret mi se pare o reusita foarte importanta.
    14 11
  • Nenea Pana, te rugam frumos, ne lasi si pe noi sa ne dorim altceva? Ai cuvantul meu ca, din varii motive, in proportie de 50%, eram hotarat sa-mi schimb "porcaria" japoneza cu o masina produsa de VAG. Insa atunci cand citesc comentarii scrise de unii (sa nu se inteleaga ca generalizez) admiratori ai acestui grup care, asemenea tie, nu mai stiu cum sa ponegreasca alte marci si nici cum sa isi afiseze superioritatea fata de cei care, "in ignoranta lor", au ales alte masini, iti jur ca, fie doar si pentru a ma diferentia de voi, imi vine sa contribui la profitul strutzo-camilei italo-americane, al vreunui alt producator european sau sa raman fidel produselor care vin de la rasarit! Cand naiba o sa pricepeti ca sunt oameni carora nu le place ideea de VAG si ca, fie chiar si numai din spirit de fronda, oricate argumente contra ati lansa voi, fan(atic)ii Vw, Skoda, Seat, etc, acestia nu-si vor lua masini din ograda respectiva!

    Ce legatura are stirea ca Renault sponsorizeaza, fapt cat se poate de laudabil de altfel, un eveniment care nu face altceva decat sa aduca in prim-plan beneficiile sportului in aer liber, cu rivalitatea dintre francezi si alti producatori? Scrie pe vreuna dintre masinile participante la actiunea respectiva ca ar fi mai bune decat cele produse de VAG? De ce simtiti voi nevoia ca, fie si in situatia in care o marca pe care o detestati se implica intr-un eveniment laudabil, sa aruncati cu noroi? Personal as saluta din tot suvletul implicarea importatorului VAG in cat mai multe asemenea evenimimente,la noi in tara, asa cum, spre lauda sa, o face la nivel mondial, Skoda fiind masina oficiala a multor competitii ciclistice de anvergura.

    Este trist ca in loc sa ne intrebam, daca suntem capabil sa mergem pedaland macar de la Bucuresti pana la Giurgiu, sau pana la Oltenita, doar pentru faptul ca nu ne plac noua de masinile oficiale ale cursei respective, ignoram faptul ca acestea sunt menite sa vina in sprijinul unora oameni care, din dragoste pentru miscare, au decis sa parcurga pe bicicleta dublul distantelor respective. Si la fel de trist este faptul ca, intr-o Romanie care se vrea europeana, asemenea comportamente sunt sustinute si incurajate!
    4 3
  • "pana" asta e un mascarici...problema e ca se simte prea mult bagat in seama, de aici si aerele pe care si le da de fiecare data.
    2 0
  • Esti prost informat. Kangoo ZE e inca in fabricatie si o duce bine.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru