Feedback

Schimbare la vârf pentru Volkswagen: noul șef responsabil de dezvoltarea motoarelor este un fost director de tehnologie la Mercedes

Publicat Duminica, 26.11.2017
de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Comenteaza 0
Schimbare la vârf pentru Volkswagen: noul șef responsabil de dezvoltarea motoarelor este un fost director de tehnologie la Mercedes - Poza 1
Kurt Blumenroeder, inginerul care în trecut a fost șef de tehnologie la Mercedes, va fi noul director al departamentului de sisteme de propulsie al Volkswagen începând din ianuarie 2018.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Volkswagen anunța o schimbare importantă în cadrul departamentului de sisteme de propulsie, ca urmare a faptului că fostul șef Friedrich Eichler a fost promovat recent în funcție de director al departamentului de dezvoltare pentru șasiuri.

Postul lăsat vacant va fi ocupat începând din 1 ianuarie 2018 de Kurt Blumenroeder, care va avea rolul de a îndepărta Volkswagen de scandalul Dieselgate, cel care are potențialul de a schimba întreaga industrie auto.

Blumenroeder nu a mai lucrat anterior pentru Grupul Volkswagen, însă în perioada 1990-2005 a colaborat cu Daimler, iar ultimul său post la constructorul german a fost cel de șef al departamentului de tehnologie. Ulterior, el s-a angajat la compania de inginerie auto IAV, unde ultima oară a fost președinte al consiliului de directori. Grupul Volkswagen deține o participație de 50% în cadrul companiei IAV.

Anunțul celor de la Volkswagen vine în aceeași săptămână în care germanii au confirmat o parte dintre planurile pentru dezvoltarea de motoare, pe lângă cele legate de mașini electrice

Astfel, constructorul german va realiza sisteme micro-hibrid cu tracțiune față și tracțiune integrală bazate pe noul motor pe benzină TSI de 1.5 litri și 150 de cai putere. Acesta va fi acompaniat de un generator de 8 kW și un acumulator de 48 volți. Împreună, aceste componente vor oferi modelelor Volkswagen un sistem start-stop mai rapid, un cuplu mai puternic și posibilitatea de a recupera energie la frânare.

În plus, Volkswagen va dezvolta și un așa-numit sistem "micro-hibrid plus" care va integra și un motor electric poziționat pe puntea față sau puntea spate care va genera echivalentul a 35 de cai putere. Acesta va oferi de asemenea un cuplu superior și va îmbunătăți tracțiunea, concomitent cu o reducere a consumului de carburant.

De asemenea, Volkswagen va lansa și o nouă versiune a cutiei de viteze automate DSG cu 7 trepte care va fi capabilă să ofere un cuplu de până la 420 Nm.

Via Automotive News


Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru