Șeful Renault: Trecerea prea rapidă la mașini electrice ar putea dăuna mediului înconjurător

de Alexandru Monenciu
Miercuri, 11.05.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Renault, Luca de Meo, este de părere că trecerea prea rapidă la mașini cu zero emisii ar putea dăuna mediului înconjurător. Nici șeful Volkswagen nu este de acord cu o strategie agresivă în acest sens.

Potrivit diverselor studii, electrificarea este, fără îndoială, cea mai bună soluție pentru un viitor cât mai "curat". Comisia Europeană este de acord cu asta, tocmai de aceea vrea să interzică vânzările de mașini pe benzină, diesel și hibrid până în 2035.

Anul trecut, șeful BMW a spus că nu este întru totul de acord cu acest lucru, iar, recent, și șeful Volkswagen s-a poziționat de partea celor care consideră că o strategie agresivă în acest sens ar face mai mult rău decât bine.

Acestora li se alătură acum și Luca de Meo, cel din fruntea Renault. Potrivit acestuia, trecerea mult prea rapidă la mașini pur electrice ar putea dăuna mediului înconjurător pentru că vânzările de motoare cu combustie internă nu au ajuns la apogeu.

Oprirea investițiilor în modernizarea acestor propulsoare (și redirecționarea lor către sistemele de propulsie electrice) le-ar face mai poluante decât sunt în prezent.

Revenind la șeful Volkswagen, Herbert Diess susține că este prea devreme pentru trecerea la full electric.

Cerere există din partea clienților, dar infrastructura existentă în acest moment nu este încă pregătită.

via Autocar

Comentarii (4)

  • Seriff
    Hopa, adica a inceput sa puta si vrajeala ECO, cu alte cuvinte nu sunt de acord cu masurile alea extreme pentru ca si-au dat seama ca vanzarile de electrice sunt praf in ochi in comparatie cu cele termice, e imposibil sa se interzica vanzarea de masini termice si sa se vanda doar electrice, ei stiu asta dar nu o spun direct verde in fata.
    16 9
  • Mircea Badea
    e un nonsens ce zic astia. pai daca baga mai multi bani evident ca infrastructura si preturile se imbunatatesc pe masura.
    3 7
  • Un non-sens este sa crezi in planurile de electrificare umflate cu pompa. Fără nici o susținere in infrastructură si tot restul ca nu mai mai obosesc cu toți obsedații. Îți spun clar si simplu… nici o șansa sa poată scădea prețurile electricelor, știu cazuri in care trompetiști electricelor au fost deja “eliminați” pentru ca ce au spus nu s-a întâmplat. Cât credeți ca se poate doar pe vorbe? Dacă nu apar rezultatele maxim 2-3 ani (adios)… faptul ca de la 1000 la 3000 intr-o luna venim cu creșterii de 300% si ne minunam fără sa înțelegem ca mașinile sunt ca orice alt produs, adică trebuie sa se producă constant peste 400 buc/zi (ma refer la zona de 30.000 de euro), înseamnă ca nu ne știm si gata… vezi Tesla când a început sa fie rentabilă in rest doar volume exotice si vise… vom trai (sper) si vom vedea si nu am nici o problema sa recunosc ca nu am anticipat in mod corect… dar ma tem ca nu va fi cazul.
    8 5
  • Seriff
    @mircea badea vezi ca Spring s-a scumpit in nici un an cu aproape 3000 de euro, asta daca tot crezi ca se vor ieftini, nu se vor ieftini, din contra, vor fi din ce in ce mai scumpe toate masinile, de la termice la electrice.
    Iar ideea ca de maine sa fie doar electrice nu se poate pune in practica, nu ai cum sa incarci atatea masini indiferent de infrastructura, asa ca tot termica benzina, diesel sau gpl este baza.
    Stiu ca urmeaza sa zici ca am diesel sh adus din Germania cu 1000 de euro, hai te rog.
    10 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru