Volvo produce modelele S60 și EX90 în Statele Unite. Însă compania este nevoită să importe restul gamei sale de modele din străinătate. Acest lucru ar putea deveni o problemă, deoarece fostul președinte Donald Trump a impus un tarif de 25% pentru vehiculele importate și a amenințat astăzi că va aplica un tarif direct de 50% pentru toate bunurile importate din Uniunea Europeană.
Producătorii auto se confruntă cu un drum dificil navigând printre schimbările frecvente ale tarifelor impuse de Trump, iar mulți adoptă o abordare pe două fronturi: majorarea prețurilor și absorbția parțială a costurilor suplimentare.
Dacă ești cumpărător de Volvo, probabil vei suporta cea mai mare parte a acestor costuri adiționale, conform CEO-ului Volvo, Hakan Samuelsson. Samuelsson a declarat că tarifele ar putea împiedica Volvo să vândă noul EX30 în SUA.
Volvo a început să producă crossover-ul electric în China înainte de a iniția producția în Belgia. Producătorul auto a dezvăluit crossover-ul în 2023 cu un preț de pornire de 34.950 de dolari.
Un tarif de 50% ar distruge competitivitatea acestuia.Volvo nu este singurul producător auto care transferă costurile suplimentare asupra consumatorilor. Aston Martin a declarat că produsele sale vor deveni mai scumpe. Întreaga gamă de modele Subaru a înregistrat o creștere de preț la începutul acestei săptămâni. General Motors a declarat la începutul lunii că tarifele ar costa compania între 4 și 5 miliarde de dolari, dar nu va crește prețurile.
Producătorii auto au avertizat că tarifele ar putea conduce la creșteri de prețuri. Mark Templin, director operațional la Toyota Motor North America, a declarat că tarifele pentru piesele auto vor duce la prețuri mai mari, vânzări mai mici și reparații mai costisitoare.
via Reuters
BMW produce in China mai multe modele vandute pe pietele europene :))
Lasa ce face Volvo si masinile electrice ca nu sunt pentru tine.
Nu conteaza ce face Volvo, ca tu nu ai bani decat de BMW-uri sh DIZAL :))
Deci incerca sa judeci inainte sa vorbesti, sau esti si tu unul care si-a taiat buletinul???
Acum inteleg de ce ai Bemveu: minte putina. Mai bine ne zici de ce pierd controlul volanului asa des cocalarii cu BMW-urile.
Deja s-a razgandit cu 50%, vrea sa discutie. Si nu e prima para, a facut multe amenintari din astea.
Dar pentru Volvo, principala piata nu e SUA, e Europa si apoi China.
Toata industria auto trece printr-o perioada dificila, mai ales din cauza concurentei chinezesti.
Stiti ca BYD a venit puternic din urma si vinde in Europa mai bine ca Tesla acum si in curand mai bine ca VAG, BMW si Mercedes. Va mai aduceti aminte de taxele alea mari impuse Chinei pentru masinile electrice? E, cam asta e rezultatul.
Deci trezirea Danut!
https://www.everlance.com/blog/10-highest-mileage-vehicles
https://www.carscoops.com/2020/04/2020-bmw-m5-totaled-minutes-after-owner-takes-delivery/
Oare care o fi fan adevarat???
Ce parte nu va place ca Volvo e marca ce are clienti fideli? Si nu cocalari fideli? :))
Discutam aici si de slogan si ce se promoveaza: "Volvo for life" si se promoveaza siguranta, familia, bunul simt in trafic.
La BMW-uri se promoveaza agresivitatea la volan, marlania si clientii prosti sunt principalul target. BMW va promite ce va promitea un alt nationalist: agresivitate si ieftineala.
Volvo EX90 a iesit world luxury car:)
Volvo EX30 se vinde bine.
Ma bucur ca XC90 inca se vinde si ca PHEV si nu are nevoie de facelift major ca lumea cumpara produsele nu pentru aspect, ci pentru ce nu se vede.
BMW a pierdut din profit masiv anul trecut dupa recall la peste 1,5 milioane de masini cu probleme la frane, dar de ei nu zici nimic :)
Iti pasa tare de Volvo, iti sta in gat?
https://www.ainvest.com/news/bmw-profit-plunge-brake-issues-china-slump-spell-trouble-2503/
Aoleu, deci BMW pica, dar tu suferi dupa Volvo??? :))
Cum stai cu franele, te-au chemat la recall si pe tine? Dar stai ca nu au cum: la recall sunt chemati doar cei ce cumpara masini de la dealer si isi fac reviziile la reprezentanta. Cand faci la colt de bloc schimb de ulei, nu esti chemat la recall.
Doreleeeee, vezi ca ti s-a aprins becul de check engine in bord la troaca.
P.S. nu uita BMW e in gaura mare si daca nu le cumparati jafurile voi, sa ii ajutati macar cu piese de schimb, dau faliment in curand. China nu-i mai vrea ca au deja marcile lor super tari comparativ cu BMW.
https://fortune.com/europe/2024/11/06/bmw-faulty-brakes-chinese-sales-profits/
https://finimize.com/content/bmw-faces-tough-first-quarter-as-china-demand-dips
I-auzi tu la ei, first quarter e in cap la BMW-uri, desi au modele pentru toti si cu DIZAL si fara si cu 4 turbine si cu motoare in 3 cilindri.
Cand ai asemenea oferta, dar nu vinzi, e grele.
Părerea mea că Volvo au probleme (nu foarte grave), pentru ca au mizat prea mult pe electrificare. Dacă nu se mișcă repede situația va deveni mult mai dificilă.
PS faptul că jignești fără sens este doar trist și-ți face rău doar ție.
Un recall este un act de responsabilitate, iar de exemplu BYD chiar dacă nu face recall (merge și așa) are cea mai mare rată de “vizită” în service.
Încerc să găsesc ceva util în ce spui, din păcate când insiști să rămâi la abordări de copil de 5 ani, este greu… te invit să treci la nivelul următor, poți?
PS alegerea unei mașini este în multe cazuri emoțională, deci nu se poate analiza de o manieră logică sau rațională ;)
Specific Volvo, sunt de parere ca sunt oricum prea scumpi pentru ceea ce ofera. In afara de brand, cred ca dpdv siguranta sunt multi alti producatori care se ridica la nivelul lor de siguranta. Din pacate scad foarte mult la calitate si fiabilitate, incat eu cred ca fac parte dintr-o clasa mai joasa decat se vor ei a fi in.