Stellantis va opri temporar producția la uzina sa din Poissy, Franța. aflată la vest de capitala Paris, timp de 3 săptămâni în luna octombrie, din cauza condițiilor dificile de pe piața europeană.
Uzina Stellantis din Poissy a anunțat într-o ședință a consiliului muncitoresc că va suspenda producția pentru 15 zile lucrătoare, între 13 și 31 octombrie, pentru a-și adapta ritmul de producție la o piață dificilă în Europa.
Uzina din Poissy are 2.000 de angajați și produce SUV-urile mici DS3 și Opel Mokka. Oficialii Stellantis au mai declarat că fabrica va încerca să își gestioneze stocurile cât mai eficient până la finalul anului și va profita de această perioadă pentru a desfășura lucrări și programe de instruire.
Anunțul vine în contextul în care viitorul terenului ocupat de uzina Stellantis se află în centrul unui alt „scandal”: proiectul stadionului Paris Saint-Germain. Echipa de fotbal PSG, care dorește să părăsească Parc des Princes din cauza lipsei unui acord cu Primăria Parisului, studiază două amplasamente: Massy (Essonne) și Poissy, pe terenul deținut de Stellantis.
Pentru moment, constructorul auto nu și-a dezvăluit intențiile privind viitorul sitului după 2028.
Noul 1.2 Stellantis a eliminat toate hibele vechiului 1.2, deci la ce te referi cu gardul, la cel vechi presupun?
VAG are intr-adevar motoarele cele mai durabile, indiferent de cilindree si nr de cilindri, dar si preturile cele mai piperate.
Hyundai/Kia inca sta destul de rau la motoare si transmisii. Situatia nu mai este la fel de catastrofala ca inainte de 2018, insa si motoarele din generatia Smartstream au probleme cu consumul de ulei si depunerea excesiva de calamina. Rolul de catastrofa l-a preluat insa Ford, care are toate bubele vechilor Hyundai plus bube noi, ca sa tina pasul cu vremurile.
3 cilindri nu este nicio psihoza, pur si simplu este solutia mai eficienta, la aceleasi cifre de putere si cuplu, daca nu chiar mai bune si respectand in acelasi timp normele de poluare in vigoare. Renault a avut in trecut niste mici probleme cu vechile 0.9 TCe si niste mari probleme cu vechiul 1.2 TCe (cel cu 4 cilindri, pus si pe Nissan), dar de prin 2017-18, toate motoarele lor in 3 si 4 cilindri au fost si sunt foarte reusite tehnic. Actualul 1.2 in 3 cilindri inlocuieste excelentul 1.33 TCe si se va monta in curand pe toata gama Dacia, inclusiv Logan/Sandero si este la randul lui un motor excelent.
De ce 1.8 hybrid nu s-ar preta la naveta de 70-100 km pe zi?