Subaru BRZ - toate unităţile din Australia s-au vândut în 3 ore

de Bogdan Mirică
Miercuri, 18.07.2012
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Subaru BRZ s-a vândut ca pâinea caldă în Australia. Producţia modelului japonez pe întreg anul 2012 s-a epuizat în doar 3 ore. Clienţii celor 201 exemplare au plătit un avans de 30.000 de euro pe internet.

Subaru a tras lozul cel mare cu noul BRZ, coupe-ul fiind intens apreciat de publicul larg, ca şi fratele său de platformă, Toyota GT86. Încă o dovadă a aprecierii publicului pentru modelul japonez a fost consemnată în Australia, unde BRZ s-a vândut ca pâinea caldă.

Divizia australiană a constructorului nipon a decis să scoată la vânzare noul BRZ pe internet. Modalitatea s-a dovedit a fi mult mai comodă, fiind similară celei prin care achiziţionezi bilete pentru concert. Singura diferenţă este suma pe care au trebuit să o depună clienţii viitorului Subaru BRZ: 3.600 de dolari, echivalentul a 3.000 de euro, din totalul celor 30.000 de euro, cât costă BRZ în Australia.

Ideea a fost foarte bună, Subaru reuşind să epuizeze toată producţia pe 2012 în doar 3 ore. Cele doar 201 exemplare rezervate Australiei s-au vândut repede, depăşind aşteptările importatorului. În primele 5 minute de la deschiderea comenzilor, opt clienţi se aflau deja în aplicaţie.

După numai 20 de minute, BRZ avea deja primul său client australian care plătise avansul.

Esential 201 exemplare BRZ au fost alocate diviziei australiene Subaru.
30.000 de euro este suma pe care o vor plăti clienţii australieni pentru viitorul Subaru BRZ.
Subaru Australia va continua să primească ordine pentru noul BRZ, însă livrările vor fi făcute abia din 2013.

Cererea mare înregistrată în Ţara Cangurilor vine după ce în Japonia, comenzile au depăşit de patru ori numărul exemplarelor disponibile. Succesul coupe-ului pune în umbră un model celebru al gamei Impreza WRX STI, care nu se mai bucură de aceeaşi priză la public.

via autoblog

Comentarii (4)

  • Pai este si normal.Asta coupe adevarat fratioare,ambalezi de o mie de ori motorul la maxim si nu pateste nimic.Dar oare dc?Datorita fiabilitatii ridicate a motorului.
    9 11
  • razvan
    in sfarsit , o masina sport ,ceva mai ieftina , cu tractiune spate
    12 5
  • Subaru nu face multe modele, nu are reputatia de ferma de masini sau banda rulanta. Dar face masini bune care chiar iti ofera o emotie... aparte Subaru.
    Nu comentez design-ul general Subaru sau stilul de la interior. Sunt cu siguranta locuri de imbunatatit. Dar mai rar gasesti in ziua de azi o identitate prin condus... vezi Porsche ;-)
    Bravo Subaru!
    14 4
  • kumite
    In ziua de astazi,daca tu crezi ca poti ambala un motor la maxim,te inseli amarnic.Pe la 4000 de ture ,ECU-ul taie alimentarea cu benzina.Aste deorece computerul protejeaza motorul. Mult zgomot poti sa mai faci.Nimic concret nu puteti sa spuneti.Despre fiabilitatea motoarelor cu curea de distributie de la subaru ,se stie.De cacao.Noua generatie este pe lanturi de distributie,si inca nu stim nimic despre fiabilitatea lor.
    6 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru