Succesorul electric al lui Audi A8 va fi cel mai puternic model al mărcii

de Tiberiu Safta
Luni, 24.04.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai noi informații, succesorul lui Audi A8, limuzina de lux a mărcii germane, va fi un model exclusiv electric. Alături de asta, viitorul A8 ar urma să fie cel mai puternic model al mărcii construit vreodată.

Epoca limuzinelor de lux cu motoare termice mari și puternice se apropie de final. Vedem deja cum unii producători, precum BMW cu noul i7 sau Mercedes-Benz cu noul EQS, fac trecerea la limuzinele de lux electrice. Pe aceeași cărare urmează să intre și Audi odată cu lansarea succesorului lui A8 în 2024.

Pentru prima dată, viitoarea generație a limuzinei de lux de la Ingolstadt va fi exclusiv electrică. Lansarea sa va avea loc chiar în anul în care A8 împlinește 30 de ani de existență. Am aflat anterior că viitorul model de lux va avea un design foarte asemănător cu cel văzut la conceptul Grandsphere, prezentat în 2021.

Acum, a venit momentul să aflăm și câteva informații despre propulsorul viitorului model. Publicația britanică Autocar sugerează că noua generație A8 va fi cel mai puternic model de serie produs vreodată de Audi. Modelul va fi mai puternic chiar și decât RS e-tron GT (646 de cai putere) și RS6 Competition (630 de cai putere). Cu toate acestea, modelul de serie nu va avea aceleași performanțe precum conceptul Grandsphere, de 711 cai putere.

De asemenea, viitorul A8 va fi bazat pe noua platformă dedicată PPE, dezvoltată împreună cu Porsche. Publicația mai spune că noul model de lux va prelua acumulatorul de 120 kWh al conceptului Grandsphere. Este de așteptat, astfel, ca autonomia noului A8 să fie undeva la 700 de kilometri.

Deocamdată, nu se cunosc mai multe informații despre viitorul model. Succesorul electric al lui Audi A8 va fi lansat în 2024.

via Autocar

Comentarii (7)

  • Un articol exemplar pentru @Seriff, @Dutz si altii.
    Sa citam:"Epoca limuzinelor de lux cu motoare termice mari și puternice se apropie de final. Vedem deja cum unii producători, precum BMW cu noul i7 sau Mercedes-Benz cu noul EQS, fac trecerea la limuzinele de lux electrice. Pe aceeași cărare urmează să intre și Audi odată cu lansarea succesorului lui A8 în 2024."
    Restul e gargara!
    10 5
  • 500, 600, 700 CP... tot mai des la noile masini de la diversi producatori.
    Oare ce faci cu atatia?
    Ca pe la noi si prin Europa vrea 300 sunt suficienti si uneori prea multi.
    Greseala mea. Daca sunt fix 646 sau 711 e de inteles.
    3 1
  • Mercedes EQS are tot ce îi trebuie.
    Grija prea mare faţă de aerodinamicitate au dat o formă prea cuminte... nu ştiu...

    BMW i... electrice în schimb, superbe şi şi frumoase, mai fățoase decât Mercedes.

    Audi electrice foarte frumoase.

    De altfel, mărcile germane sunt mai bune la anumite capitole decât Tesla, unul fiind manevrabilitatea şi precizia direcţiei, dar Tesla este orientată mai mult pe conducere autonomă...
    2 3
  • Andrei
    Grila e total nepotrivită. Pe lângă faptul ca nu are nevoie de ea, îi dă un o expresie rânjită.
    2 2
  • @inexorabil
    Toata lumea se intreaba ce scrii tu. Ar trebui o traducere pentru poporul de rand.
    Personal nu iti inteleg comentariile.
    Lungi si fara noima.
    4 2
  • Mircea Badea
    fata de cum arata actualele masini de lux, e un pas in fata...totusi prea mare. daca ai parcari rezervate si mergi doar pe bulevarde..
    are paravanturi?!
    0 1
  • Adrian
    Zici ca-i Ford Mondeo.
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru