Consolidare

Joi, 01 Martie 2018 | Industrie

Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi anunță o “turbo” consolidare între membri: vânzări de 14 milioane de mașini în 2022

Alianța Renault-Nissan-Mitsubishi anunță accelerarea procesului de consolidare între cei trei membri ai săi, prin reducerea costurilor și creșterea profiturilor. Până în 2022, alianța vrea să ajungă la vânzări totale de 14 milioane de mașini pe an.
Miercuri, 07 Februarie 2018 | Masini electrice si hibride

Consolidarea brandului: Polestar 1 va pleca într-un “turneu prin lume” înainte să apară în 2019

Coupe-ul hibrid Polestar 1 va fi trimis într-un turneu în jurul lumii pentru “consolidarea brandului”, începând cu Salonul Auto de la Geneva din luna martie și până la apariția pe piață în 2019.

Tag-uri similare

hibrid, Polestar, Polestar 1, brand, consolidare, turneu
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru