Toyota Aygo facelift este disponibil în România: start de la 9.650 de euro

de Cornel Șocariciu
Luni, 01.10.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota Aygo facelift poate fi comandat și în România. Citadinul constructorului nipon este disponibil cu motorul pe benzină de 1.0 litri de 72 de cai putere. Varianta cu 3 uși pleacă de la 9.637 de euro, în timp ce versiunea cu 5 portiere este disponibilă începând cu 10.307 euro.

Toyota a prezentat Aygo facelift în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Acum, micuțul model dezvoltat de constructorul japonez poate fi comandat și pe piața din România.

Partea frontală a modelului este dominată în continuare de un X desenat cu ajutorul blocurilor optice, însă primește o serie de modificări minore pentru un aspect ceva mai agresiv. Stopurile au fost și ele actualizate, iare caroseria poate fi comandată în două nuanțe noi: albastru și magenta. Standard, niponii oferă jante de 14 inch, iar opțional clienții pot comanda jante cu diametrul de 15 inch.

Toyota Aygo facelift este disponibil atât în versiunea cu 3 portiere, cât și în varianta cu 5 uși. Pe piața din România, clienții vor avea la dispoziție următoarele versiuni de echipare: x-start (3 uși), x, x-cite, x-clusiv, x-connect, x-play, x-sport, x-trend, x-voice și x-wave. Prețul de pornire pentru varianta cu 3 uși este de 9.637 de euro cu TVA.

Toyota oferă pe Aygo motorul de 1.0 litri cu 3 cilindri care produce 72 de cai putere la 6.000 rpm și 93 Nm la 4.400 rpm.

Motorul va fi disponibile fie cu o cutie manuală cu 5 trepte, fie cu o transmisie robotizată (x-shift) tot cu 5 rapoarte.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie x-start* x x-voice
x-connect x-sport x-cite x-trend x-clusiv
1.0  Benzină
72 CP
Man5
Aut5
9.637
-
10.307
-
10.337
-
11.244
12.094
11.804
12.654
12.367
13.217
12.687
13.537
12.907
13.757
*singura versiune disponibilă cu 3 portiere

La interior, Toyota Aygo facelift poate fi echipat cu un ecran tactil color cu diagonala de 7 inch. Acesta este disponibil standard începând cu versiunea de echipare x-connect. Apple CarPlay și Android Auto fac parte din oferta producătorului nipon. 

Toyota Aygo facelift vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota Aygo facelift
1.0, Man5, x
72 4.1 13.8 10.307
Fiat 500
1.2, Man, Pop
69 4.7 12.9 12.332
Hyundai i10
1.0, Man, Duo
66 4.7 14.7 12.588
Opel Adam
1.2, Man, Jam
70 5.0 14.9 12.140
Skoda Citigo
1.0, Man, Ambition
75 4.7 13.2 10.328
Volkswagen Up!
1.0, Man, Take Up
75 4.1 13.5 9.889
Smart Forfour
1.0, Man, Basic
71 4.2 16.9 11.802
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Comentarii (4)

  • Trebuie specificat ca in Romania, spre deosebire de pietele din Vest, clientii romani nu merita sa poata beneficia de "sistem de climă automat" (http://www.automarket.ro/stiri/toyota-aygo-facelift-modelul-de-oras-primeste-un-motor-de-10-litri-si-72-82959.html), keyless entry&go, senzor de lumina sau sistemele avansate de siguranta Toyota Safety Sense (disponibile si pt. alte versiuni inafara de X-clusiv) pt. ca.....Romania. Acelasi lucru e valabil la majoritatea producatorilor, Romania fiind considerata o piata de mana a 2-a sau chiar a 3-a.
    Cand am intrebat Toyota Romania de ce aceste diferente au ridicat din umeri si mi-au raspuns ca nu trebuie sa coincida echiparile pe diferitele piete. Totusi, suntem in interiorul UE.
    3 1
  • kim_vl
    Pe scurt (pt. ca AM-ul mi-a sters comentariul anterior): ce se ofera in Romania e sub echiparile ce se vand in Vest (aer conditionat automat, keyless, senzor de ploaie, unele sisteme de siguranta). Probabil nu meritam.
    3 1
  • Corocsenie Adrian
    @kim_vl
    Ce conteaza daca meritam sau nu ? Oricum romanul a penalizat Toyota si in general masinile japoneze cu lipsa de interes fata de ele. Nu prea se inghesuie nimeni sa le cumpere la noi. Alegem din 90 pana astazi numai nemtesti, italiene si eventual britanice. Dar triada si VW-ul cred eu ca vor ramane pt. totdeauna visul oricariu roman. Nu ai cum sa-l schimbi.
    3 0
  • kim_vl
    Daca nici nu ai din ce alege (de exemplu eu as fi fost interesat de un Aygo AT cu AC automat si keyless sau de un Ignis AT, versiuni existente pe alte piete inafara de Romania), atunci normal ca cine e interesat de aceasta categorie se uita la un Up, la un Citigo (care nu fac diferentiere intre clientii vestici si cei romani).
    Sau mai stiati ca Citroen C1 (care mie imi place mai mult decat Aygo) sau Peugeot 107 (sau cat o mai fi) nu se mai aduc in Romania ?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru