Feedback

Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri

Publicat Miercuri, 18.10.2017
de Daniel Popescu
Comenteaza 5
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 1
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride: concept cu alimentare cu hidrogen și autonomie de 1.000 de kilometri - Poza 2
Toyota Fine-Comfort Ride este conceptul unui sedan premium alimentat cu hidrogen capabil să parcurgă 1.000 de kilometri între reîncărcări.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Toyota este unul dintre constructorii care mizează puternic pe mașinile alimentate cu hidrogen în paralel cu inițierea dezvoltării de mașini electrice, iar la Salonul Auto de la Tokyo va prezenta un nou concept cu acest tip de propulsie.

Așa cum sugerează și numele, conceptul Toyota Fine-Comfort Ride scoate în evidență confortul de care beneficiază pasagerii prin prisma designului și a tehnologiilor existente la bord.

Toyota Fine-Comfort Ride: date esențiale:

Toyota afirmă că acest concept reprezintă o nouă formă pentru sedanurile premium prin designul în formă de diamant care asigură o lățime mai mare din partea frontală până în zona de mijloc, în timp ce spatele este îngustat. În acest mod, spațiul celui de-al doilea rând de scaune este mai mare, iar performanța aerodinamică este îmbunătățită;

pneurile sunt amplasate chiar în marginile vehicului pentru a asigura o stabilitate mai mare și o izolare fonică superioară;

interiorul este construit pentru a asigura un confort sporit datorită spațiului mai mare disponibil, cu scopul de a sugera că o mașină nu trebuie să reprezinte doar un mijloc de locomoție spre punctul de destinație;

scaunele se ajustează în mai multe moduri și permit șoferului și pasagerului din față să acceseze cu ușurință ecranele tactile;

Toyota nu a furnizat detalii tehnice despre sistemul de propulsie cu alimentare cu hidrogen, însă a menționat că încărcarea durează 3 minute și că autonomia ajunge la 1.000 de kilometri.

Detalii complete vom afla cu ocazia lansării de la Tokyo, care va avea loc la mijlocul săptămânii viitoare.

Pe lângă Fine-Comfort Ride, Toyota va dezvălui la Tokyo alte 4 concepte: sportiva GR HV Sports Concept, SUV-ul cu funcții de utilitara Tj Cruiser Concept, electrică de oraș cu două locuri Concept-i Ride, dar și un autobuz cu alimentare pe hidrogen. 

Via Toyota


Comentarii (5)

  • sedan?
    1 3
  • ciudata.. . vorba dlui Gogu... nu stii daca e sedan... sau hatch...

    oricum MAREA problema a masinilor cu hidrogen este ca 85-95% din tot hidrogenul produs la nivel mondial (industrial, desigur) este pe baza de hidrocarburi (in special din gazul metan) ceea ce presupune aruncarea in atomsfera a unor cantitati mari de oxid de carbon !!!
    Egal poluare !!

    O parte infima este produsa prin electroliza, care este mult mai scump, decat obtinerea prin prima metoda.

    De aceea masinile de hidrogen nu sunt eco din start...

    Si masinile electrice cu baterii litiu-ion se poate spune ca se pot incarca si curentul electric nu e tot eco, DAR totusi sunt tari in care eletricitatea este 100% ECO - vezi Norvegia si mai nou Danemarca !!!
    Si alte tari in care depaseste cu mult 50% !!

    Ceea ce este un mare pas inainte !


    Mai adaugam faptul ca autoturismul electric NU VINE SINGUR o sa vina la pachet cu investii puternice pe acoperisuri solare si BATERII DE CASA care sa salveze incarcarea dea lungul zilei si sa dea si noaptea curent pentru casa sau incarcare auto... si atunci sa te tii....

    Masinile termice isi vor trai ultimul suflu - in acesti 20 de ani !
    4 5
  • Alex: Se poate face un Tiguan 2009 4x4 sa fie 4x2? Raspunde
  • e CONCEPT, atat trebuie sa stiti.

    un concept a carui scop este ofere spatiu maxim repectand niste principii aerodinamice de baza, incepand dela scurgerea fara turbulente pe dedesubt, mergand pe laterale cu lipsa clantelor si a oglinzilor pana in spate cu prezenta aripilor ce au rol de diminuare a drag-ului

    e cam ce au facut cei de la Renault cu al lor Eolab acum 3 ani
    6 5
  • Candideaza si aceasta in categoria celor mai urate masini?
    3 7
  • Aaah... da, daca e concept se explica, dle Vianu, aveti dreptate.

    Sunt noile modele de japoneze care au chiar un design foarte ... japonez astfel incat nu mai stii daca sunt concepte sau nu, cand vine din partea japonezilor :))))
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru