Tunerul Hennessey anunţă o variantă de 1.000 CP a lui Cadillac CTS-V

de Sebastian Toma
Miercuri, 08.04.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Casa de tuning americană Hennessey a anunţat dezvoltarea unui pachet de 1.000 CP a noii generaţii Cadillac CTS-V. Aceasta se anunţă a fi cea mai puternică berlină de serie din lume.

Esential 380 km/h este viteza maximă teoretică a lui Cadillac CTS-V modificat de Hennessey cu pachetul HPE1000.
Cadillac CTS-V, varianta de performanţă a berlinei premium americane, a primit o nouă variantă de serie, iar tunerii de la Hennessey Performance au anunţat deja un pachet de tuning pentru aceasta. Specialiştii din Texas au anunţat un pachet care modifică serios motorul V8 al lui CTS-V: compresorul mecanic din fabrică este liminat în favoarea a două turbosuflante, iar rezultatul acestor schimbări urcă puterea totală de la 640CP la 1.000 CP. Puterea suplimentară este ţinută sub control printr-un sistem de frânare carbon-ceramic, ascuns în spatele unui set de jante din aliaj de dimensiuni mari şi a anvelopelor mai performante, precum şi pachetului estetic dedicat.

Tunerii din Texas promit că rezultatul pachetului lor, numit HPE1000, este cel mai rapid model din lume care are o caroserie de berlină cu patru locuri. Tehnic, este considerat un model de serie, deoarece un CTS-V trebuie să treacă prin atelierele Hennessey pentru a fi reconstruit, dar texanii vor construi doar 24 de exemplare ale acestei variante pentru generaţia 2016, fiind posibile mai multe unităţi în anii următori dacă vor fi suficienţi clienţi.

Pentru cei interesaţi de ceva mai cuminte, Hennessey oferă pachete de 750 şi 800 CP pentru acest model.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte specificaţiile tehnice, varianta Hennessey a lui Cadillac CTS-V poate să depăşească fără probleme 380 km/h, estimează creatorii săi. La nivel vizual, maşina iese în evidenţă printr-o gardă la sol redusă şi un pachet estetic agresiv.
Tunerii de la Hennessey nu au specificat preţul pachetului HPE1000.

Via Leftlane

Comentarii (8)

  • Ma intreb unde sunt acei prosti care ziceau ca BMW are asa motoare. Noile modele mai nimic. Bravo Caddy, un brand de nota zece care turuie pe jos cu cojile de marci germane.
    13 19
  • Unde-i ivanoff? Ii ajung acuma caii putere per kg? :)) Ce zici, e bun acuma raportul? Te satisface? :))
    18 5
  • Ivanoff
    1000 de cai raportat la greutatea mult mai mica decat un seria 5 , E class si A6, inseamna un raport ultra performant in agilitatea masinii.

    Raportul e de 1,5 in cazul acestui model. Deci mai bun decat martzoaga de Veyron, care e total depasit de ate hypercaruri.
    10 23
  • Pai este la primul comentariu, sau credeai ca Lano este altcineva? Omul are capul mare cu putini neuroni, deci raportul este nasol.
    18 3
  • Eu zic ca e bun, macar americanii reusesc sa-l mai satisfaca nevoile de... mobilitate. :) 1000 de cai frumosi :)
    14 1
  • Parca citeam pe undeva despre motorul folosit de Bmw in formiula 1 prin anii 80.Au luat un motor de serie(probabil ca ivanezu stie capacitatea cilindrica) si l-au tunat(asa cum a facut si hannesey) si a iesit cel mai puttenic motor din istorie.Peste 1200 de cai(americani,germani,francezi,canadieni) .Sa vezi aici raport ........
    Asteptam cu nerabdare,provincia!
    7 6
  • Că tot aştept eu renaşterea legendarului Grand National…Oricum, zvonurile (oficiale!) îl prefigurează pe “noul” GN ca tributar al unei platforme de…Cadillac (Alpha / practic, aceeaşi care susţine actualul CTS), dar şi al unui motor de CTS (3.6 V6 bi-turbo). În cazul de faţă (CTS-V), deşi este vorba despre altă platformă, ajungi să crezi că…n-ar fi nevoie, taică, de niciun GN, păi nu?

    Hei, voi, nostalgicilor şi “dragsteriştilor” din SUA care încă veneraţi vechiul (şi perenul) zeu GN, rămâneţi în patima voastră (şi cu sensul de pasiune, şi cu sensul de durere), fiindcă GN şi GM, deşi par a fi acronime-paronime, sunt, de fapt, acronime-antonime! Iar tu, Buick (de parcă m-aş adresa unei persoane), n-ai altă soartă decât să lustruieşti pantofii lui Cadillac, dar fă-o cu simţ de răspundere, că doar trebuie să lucească în spirit de “high performance” (şi în “typical style of German sports sedans”), la fel ca capetele (pardon de cacofonie!) înţelepţilor din turnul de control.

    PS: Sunt sigur că un GN clasic care are montat un singur sistem turbocompresor --- unul de 62/62 mm (putere totală: 720 CP) --- "turuie pe jos" (nostimă expresia lui @Mafia) cu acest CTS-V bi-turbo de 1000 CP...
    4 2
  • fraierul
    Văd la ţărani conceptul tembel că americanii nu ştiu să facă automobile. Ori dacă vă uitaţi un pic peste gardul în interiorul căruia pasc vaci nemţeşti veţi vedea cu surprindere că puteri de 1000-1400 HP sunt uzuale pentru cocălarul american de rând fie alb, negru sau galben. Dar aşa cum românii se cred cei mai deştepţi , tot aşa frânarii de la top gear cred că ei sunt cei mai deştepţi şi până la a-şi demonstra supremaţia prin forţa pumnilor nu a fost decât un pas. S-a uitat prea repede că standardele de siguranţă şi poluare au fost introduse de americani, iar confortul automobilelor fabricate de americani în anii 70 deabia acum a fost atins în europa.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru