Feedback
Parteneri
Turul României cu 8 maşini electrice. Oferit de
Audi
e-tron Sportback
446KM
Autonomie max
86.5kWh
Baterie net
408CP
Putere max
Hyundai
Kona electric
449KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Kia
e-Niro
455KM
Autonomie max
64kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Mini
Cooper SE
234KM
Autonomie max
28.9kWh
Baterie net
184CP
Putere max
SUV Peugeot
e-2008
320KM
Autonomie max
45kWh
Baterie net
136CP
Putere max
Porsche
Taycan
462KM
Autonomie max
93.4kWh
Baterie net
761CP
Putere max
Renault
Zoe
395KM
Autonomie max
52kWh
Baterie net
135CP
Putere max
Volkswagen
ID.3
549KM
Autonomie max
77kWh
Baterie net
204CP
Putere max
Volvo
XC60 Recharge T8 Polestar
SAFEST
SAFETY CAR

Uber introduce funcția de suspendare a utilizatorilor: feedback-ul negativ repetat poate conduce la interzicerea utilizării aplicației

de Daniel Popescu, Foto: Dreamstime.com
Marti, 03.12.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Serviciul de ride-hailing Uber a introdus o funcție prin care utilizatorii care primesc în mod repetat feedback negativ din partea șoferilor vor putea fi suspendați din aplicație.

Serviciul de ride-hailing Uber a anunțat în această săptămână introducerea unor noi măsuri de siguranță care vin în sprijinul șoferilor.

Astfel, utilizatorii care obțin în mod repetat feedback negativ din partea șoferilor la finalul curselor vor primi o notificare pe telefon cu recomandări pentru îmbunătățirea rating-ului.

În cazul în care utilizatorul respectiv continuă să primească feedback negativ, acesta nu va mai putea comanda mașini Uber timp de o săptămână.

Ulterior, pedeapsa maximă este suspendarea definitivă a contului.

Oficialii Uber explică această strategie prin faptul că șoferii au parte de un tratament similar, ceea ce contribuie la o calitate superioară a serviciului.

"Vrem să ne asigurăm șoferii că lucrează într-un mediu sigur și confortabil. Avem deja un proces prin care îi eliminăm din platformă pe acei puțini șoferi cu un rating slab, iar astăzi lansăm un sistem cu ajutorul căruia să îndepărtăm utilizatorii care primesc feedback negativ constant și prin care să arătăm șoferilor parteneri că suntem și de partea lor", afirmă Nicoleta Schroeder, managerul Uber pentru piața din România.

Șoferii Uber sunt încurajați să ofere feedback negativ pentru clienții care solicită depășirea limitei de viteză pentru a ajunge mai repede la destinație, sunt nepoliticoși sau abuzivi față de șofer sau produc pagube mașinii pe parcursul călătoriei.

Via Economica

Comentarii (2)

  • nu prea folosesc Uber, dar pt soferii care iau comanda pentru ca mai apoi sa o anuleze, nu exista posibilitatea de a-I bloca?
    13 2
  • gabi_o
    Dar cu acei soferi care vad ca e cursa prea scurta, si te suna ca vai a facut pana si sa anulez eu cursa, ce faceti? Din partea meau au feedback negativ, dar Uber ce face? A, se uita doar la profit!
    9 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru