Feedback

Un nou obiectiv pentru Toyota în Europa: “Ne concentrăm pe oferirea mașinilor 100% electrice; profitabilitatea nu este doar în mâinile noastre”

Publicat Marti, 06.08.2019
de Paul Cosma
Comenteaza 5
Un nou obiectiv pentru Toyota în Europa: “Ne concentrăm pe oferirea mașinilor 100% electrice; profitabilitatea nu este doar în mâinile noastre” - Poza 1
Toyota și-a îndeplinit obiectivul ca jumătate din vânzările europene să fie asigurate de hibrizi, iar acum are o nouă provocare. Japonezii se concentrează pe oferirea mașinilor 100% electrice, dar spun că profitabilitatea în acest caz depinde de mai mulți factori, printre care și infrastructura de încărcare.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lansarea, promovarea și vânzarea mașinilor electrice se numără printre prioritățile celor mai mulți producători auto, în contextul în care vehiculele cu emisii zero câștigă constant popularitate în rândul clienților europeni și din întreaga lume.

După ce s-a concentrat mai multe decenii pe tehnologia hibrizilor, Toyota consideră că a venit momentul să își îndrepte atenția către oferirea de mașini 100% electrice în Europa. Provocarea pentru Toyota este una destul de mare, în condițiile în care, la ora actuală, 50% din vânzările europene ale constructorilor sunt asigurate de hibrizii din gamă.

“Provocarea este să faci lucrurile mult mai repede. (...) În cazul vehiculelor electrice, există mai multe dimensiuni ale problemei. Poți să ai cea mai bună densitate a bateriilor și o accesibilitate ridicată. Dar dacă clientul nu beneficiază de infrastructura de care are nevoie și nu poate să-și încarce mașina fără să întâmpine probleme, atunci nu vei avea rezultate. Profitabilitatea nu este doar în mâinile noastre,” a explicat Matthew Harrison, directorul de vânzări și marketing al Toyota Europe, într-un interviu pentru Automotive News.

Toyota analizează multiple variante pentru reducerea costurilor cu electrificarea, astfel încât mașinile electrice să devină cât mai accesibile pentru clienții europeni. În opinia oficialilor Toyota, lipsa unui număr suficient de baterii pentru producția de mașini electrice – pe măsura cererii din partea clienților – este o “problemă bună” pentru companie.

Via Automotive News


Comentarii (5)

  • Apropo de Toyota,am vazut zilele astea pe sosea noua Camry,e foarte faina ,chiar mi-a placut foarte mult.Daca as avea banii necesari mi-as lua -o fara sa clipesc...
    5 4
  • ACE - Craiova
    In sfarsit TOYOTA isi doreste sa faca PASUL CEL MARE spre zona BEV...
    BRAVOS TOYOTA!!!
    6 5
  • Tr: Toyota Renault Raspunde
  • Sa se concentreze cat vor ei de mult numai sa nu vina cu o Corolla electrica la 35 de mii sai Yaris de 30 de mii ca n-am facut nimic.
    4 2
  • Eu nu inteleg cum unul din cei mai mare producatori, a fost nr 1 in lume !!!! se kk pe el cu vai ca infrastructura nu exista.. sau e deficitara !


    INVESTESTE MAI TOYOTA SUPER ZGARCITILOR !!


    TESLA A INVESTIT ATAT DE MULT IN SUA si CANADA ca celelalte masini electrice practic NU AU PIATA !

    Au eliminat complet concurenta (au aduso sub 5%) masinile electrice concurente !


    BRAVO TESLA !

    Daca vine puternic in Europa TESLA si isi face sistemul de incarcare II VA INGROPA, FALIMENTA PRACTIC pe toti ceilalti de electrice si vor fi nevoiti sa scoata doar niste termice amarate pentru aia saraci
    5 4
  • Închinători ce vă aruncaţi la picioarele lui Zeus Electricus, să ştiţi că un şablon precum “Bravo(s) X” scoate în evidenţă o…paupertate ideatică, prelungă şi şuierătoare.

    Plus că noi, “dinozaurii”, suntem chiar versaţi cu “afumătoarele” de care uzăm zilnic, pe când voi flecăriţi (cu patos demn de cauze mai bune) despre cai verzi (eco) pe pereţi…pur propagandistici. Mai exact, n-aţi parcurs nici măcar un metru cu obiectele delirului vostru pro-New Age, dar vă opintiţi să le creaţi naivilor impresia că voi deja operaţi cu terminologie de specialitate: EV, BEV, HEV, PHEV, MHEV, FCEV (încerc să le pronunţ de parcă toate aceste acronime ar constitui cuvinte propriu-zise) ş.a.m.d.

    Fiţi serioşi, dragilor! Şi mai ales fiţi naturali…Volens nolens, veţi mai aspira nişte catralioane de metri cubi de NOx, până când, inevitabil, ca toţi muritorii, vă veţi îmbarca în bateria de pa şi pusi…Cu tot cu visele voastre deşarte.

    PS. Sunt gata să pariez că taman aşa se va întâmpla…
    4 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru