Feedback

Versiunea plug-in hybrid a lui Mini Countryman primește o baterie cu o capacitate mai mare: autonomia în modul electric crește până la 57 de kilometri

Publicat Vineri, 30.08.2019
de Cornel Șocariciu
Comenteaza 11
Versiunea plug-in hybrid a lui Mini Countryman primește o baterie cu o capacitate mai mare: autonomia în modul electric crește până la 57 de kilometri - Poza 1
Versiunea plug-in hybrid a lui Mini Countryman primește o baterie cu o capacitate mai mare: autonomia în modul electric crește până la 57 de kilometri - Poza 2
Versiunea plug-in hybrid a lui Mini Countryman primește o baterie cu o capacitate mai mare: autonomia în modul electric crește până la 57 de kilometri - Poza 3
Mini a anunțat că versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Countryman va primi o baterie ceva mai generoasă. Noul acumulator are o capacitate de 10 kWh, iar autonomia electrică ajunge acum până la 57 de kilometri.

Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
MINI este unul dintre constructorii care va fi prezent în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Cel mai important "exponat" al britanicilor va fi Mini Cooper SE, primul model electric de serie dezvoltat de compania din Oxford.

Altături de noul Mini Cooper SE, oficialii vor expune și o variantă îmbunătățită a lui Mini Cooper S E Countryman All4, versiunea plug-in hybrid (PHEV) a SUV-ului britanic.

La fel ca până acum, sub capota lui Countryman PHEV vom găsi motorul pe benzină de 1.5 litri și un motor electric. În total, sistemul de propulsie oferă 224 de cai putere, iar accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 6.8 secunde.

Spre deosebire de vechea versiune, noul plug-in hybrid dezvoltat Mini va include o baterie cu o capacitate de stocare a energiei mai mare cu 2.3 kWh (capacitate totală de 10 kWh). Britanicii menționează că dimensiunile acumulatorului au rămas aceleași, tehnologia utilizată fiind cea care a permis această îmbunătățire. În aceste condiții, Mini Cooper S E Countryman All4 poate parcurge în modul electric între 55 și 57 de kilometri, cu aproximativ 30% mai mult față de vechea versiune.

Pentru reîncărcarea bateriei, clienții vor avea de așteptat mai puțin de cinci ore, atunci când este utilizată o priză casnică de 230V, sau 3 ore și 15 de minute în momentul în care este utilizat un sistem Wallbox. Cu bateria încărcată complet, SUV-ul britainc va avea un consum mediu mixt cuprins între 1.9 și 2.1 litri/100 de kilometri.


Comentarii (11)

  • Plug-in hybrid,la 10 kWh bateria se poate numi Plug-in frigid. Real,condusa normal nu babeste,orice masina electrica are un consum de min 28kwh la 100 de km. Reuseste asta cu 10 kwh sa parcurga 57 km doar in visele umede ale germanilor,unde Teala a dat faliment iar ei au ramas singurii de pe piata.
    6 8
  • Cât facem zilnic cu maşina ?
    Dacă unii fac 7 km-10km, atunci îi ajunge pentru oraş
    ( fără weekend unde înafara oraşului o dă pe benzină )
    cam toată săptămâna...

    Deci plug-in hybrid acoperă cu brio funcţionarea 100% electric în oraşe !!

    Aş vrea să văd ziua cu plugin hybrid cu CNG - gaz metan comprimat din fabrică.
    5 5
  • ©edikk daca zilnic faci 7-10 km poti foaryebusor,daca esti tanar sa ii faci chiar pe jos,daca iti e lene,eati batran sau vremea nuntine cu tine,poti lua autobuzul sau metroul. Cine dracu da 40000 + pe un hibrid de la bmw sa faca 7-10 km pe zi si sa se uite la costuri?
    4 4
  • @edikk. Nu stiu de ce se fuge in draci de cng,chiar asa,exista vreun hibrid cu?
    3 2
  • Conceptul asta de plug-in hybrid e gandit pentru tari occidentale si unde puterea de cumparare este mai mare. Eu lucrez in Germania si stau la 10 km de oras unde am jobul. Am multi colegi care au investit intr-un plug in doar pt faptul ca pot ajunge la lucru pe electric si de-asmenea sunt flexibili pe weekend. Bateria se incarca noaptea in garaj de la o priza normala iar neamtul mai primeste la sfarsitul anului din taxe 0,25 eurocenti pt fiecare km spre/ de la job.

    @Tatraurs de mers se merge si cu bicicleta. Pe jos e mai greu daca stai la sat si tre sa urci pe autostrada sa ajungi la birou. Mai tre sa iei in calcul si faptul ca mai ninge, ploua. Te dai tu omu liliac degeaba
    7 3
  • @unu,la cat de mare e costul unui hibrid fata de o masina normala sunt sigur ca fix in aia 0,25 centi pe km sta germanul ala,mai ales cel care a dat o caciula de bani pe un Mini care e extrem de scump din veriunea de bazaNu mai cautati scuze mai ales in Germania care are mijloacele de transport in comun foarte bine dezvoltate. Mini a scos asta pur pentru marketing nu ca mergi 10 km pana la serviciu si ti s.a trezit s.o arzi eco,sunt in urma oricum cu 10 ani ,ca toate marcile germane cand vine vorba de electrice.
    4 4
  • Dle Taurus, dacă locuieşti la casă şi nu ai autobuz?
    Sau poate vrei să ajungi la muncă curat, nu gata transpirat?
    Sau ai un job unde nu poţi face o baie de autobuz cu pensionarii?
    Sau locul de muncă nu are legături de bus?
    Sau trebuie să duci la şcoală copiii şi atunci timpul să faci asta şi restul nu o poţi face cu bus?

    Şi apoi cât mai scump este un hibrid ?
    Unul bine făcut precum TNGA Toyota, Epower Nissan, Etech Renault este dpdv constructiv foarte ieftin.

    Bine japonezii vând scump (vezi Sony) dar să vedem Renault... şi atunci hibrid o să fie cea mai bună opţiune pe departe.
    8 4
  • Dle.Edikk,aveti dreptate,dar,daca eu m.as uita la costuri si n.as vrea sa asud intr-un autobuz german in Germania,mi-as lua o Dacia Sandero de doar 10 000e.Cu diiferenta de pana la +40000 e fata de mini,mi-as plati un taxi hibrid sa imi duca si sa.mi ia copiii de la scoala
    3 5
  • HA HA HA !!

    Taxi ieftin în Germania... am auzit-o şi pe asta...

    Mă bucur că sunteţi în Germania, că mergeţi cu autobuzul, eu prefer maşina personală, care o să fie PHEV / BEV următoarea neapărat.

    Eventual o Captur etech plugin (sotia) sau Megan etech plugin (eu) deşi ar fi mers şi Ford ecosport plugin sau Ford Kuga plugin (dar nu îl au, pentru că ca mulţi producători auto îi interesează doar profit maxim pe maşini gen Ford T)

    Plus că Ford face un mondeo hibrid foarte bun (tehnologia de la Toyota) dar la preţuri de zici că vinde aur.
    4 1
  • @edkk. Totul a plecat de la stirea de mai sus, mini extrem de scump cu doar 10kwh baterie si de la oamenii care zic ca e de ajuns sa dai zeci de mii de euro pe asa ceva si sa mergi prin Germania 10km si mai si iei 0 plus ceva euro inapoi. Strict la stire,Mini e extrem de acump si din ce stiu din experienta,e extrem de slab ca fiabilitate.Sa o luam la discutii eco cu asemenea masina e inutilEuropa nu are nimic sa combata Tesla in afara de marketing ieftin la care puneti toti botyl la fel cym pun oamenii la masinile de la vag care ies mereu in reviste pe locul 1 dar sunt niste mizerii. Marketing si fraieri!
    7 3
  • andrei.r
    @unu, si eu stau in Germania, si am pana la munca 35km. Deci pe mine toate plug-in-urile cu autonomii de 40-50km ma lasa rece. Cat despre cei 0,25€, aia e suma dedusa la impozit, deci primesti mai putin de atat inapoi. Oricum e mai bine decat in ro unde nu se face recalculare de impozit la pers fizice.

    @all, momentan e ieftin sa mergi pe electric, dar asta nu va fi mereu. Daca creste cererea pt curent, vor creste si preturile, atat acasa cat si la statiile de incarcare. E vorba de goana dupa profit... da, chiar si la electrice, ca sa vezi!
    Cei care stau la casa si au posibilitatea sa monteze panouri fotovoltaice si/sau eoliana, aceia vor fi intr-adevar avantajati de existenta EV-urilor.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru