Viitorul Volkswagen T-Roc va fi ultimul model nou al mărcii cu motoare termice

de Tiberiu Safta
Marti, 05.03.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Potrivit celor mai noi informații din presă, următoarea generație Volkswagen T-Roc ar urma să fie ultimul model nou al mărcii care va fi oferit cu motoare termice. Lansarea noului model ar urma să aibă loc în 2026.

Au mai rămas doar 2 ani până când Volkswagen va lansa ultimul său model nou care va fi disponibil cu motoare termice. Acum a venit momentul să aflăm care va fi ultimul model nou al mărcii de la Wolfsburg cu motoare convenționale și hibride. Potrivit publicației britanice Autocar, acesta va fi următoarea generație a crossover-ului T-Roc.

Odată cu publicarea acestei informații, Autocar ne oferă și câteva imagini spion cu viitorul model, ce urmează să fie lansat în 2026. Astfel, din imaginile spion putem vedea că noul model va primi un design asemănător cu noul Tiguan în partea din față, mulțumită unei grile noi și ale unor faruri LED cu design complet nou.

Cât despre partea din spate, noul T-Roc va fi asemănător cu actuala generație Golf, în special datorită noului design al stopurilor LED. De asemenea, hayonul este redesenat și mult mai înclinat față de actuala generație a lui T-Roc.

La nivel tehnic, este de așteptat ca noul T-Roc să fie bazat pe platforma MQB Evo și să primească inclusiv un propulsor hibrid cu încărcare la priză.

Cel mai probabil, noul model va primi aceleași motoare ca noile Golf, Passat și Tiguan. Vorbim aici de motoarele pe benzină de 1.0 litri, 1.5 litri și 2.0 litri. La final, noul model ar urma să primească și un motor de 1.5 litri cu sistem mild-hybrid.

IMAGINILE CU VIITORUL VOLKSWAGEN T-ROC POT FI VĂZUTE AICI

via Autocar

Comentarii (10)

  • Banditos
    Sunt convins ca va fi avea cea mai smechera tehnologie, arderile vor fi cu randament apropiat de perfectiune ceva gen 99,99%. Gazele de esapament "decat" apa pura de izvor si CO2 atat cat sa respire o viorea intr-o dimineata senina de primavara.

    Au uitat sa spuna de Diesel. Dar va fi o surpriza de proportii galactice. Va consuma motorina sintetica aduca cu barca din Argentina unde Audi construieste, de 2ouj'de ani, "o noua instalatie" de productie a combustibilului minune. Dieselul il vor lansa in piata pe 30 decembrie 2034 sa se bucure si inima fanilor, ajunsi la pensie, de ce era o data (ca niciodata) motorul asta.

    Mi-a soptit mie o albinuta de pe vioreaua cu pricina.
    9 33
  • Seriff
    @banditos, diesel nu o sa fie, dar va fi 1.0 turbo clasic in 3 bebelusi mici.
    24 10
  • atat de perimata mi se pare tehnica asta veche cu pistoane, biele, fum, gaze, fiare incinse, manete, mansoane, curele, garnituri, furtune si furtunase, presiuni, supape si supapele, zgomote si tremuraturi, uleiuri si carburanti...la muzeul tehnicii cu ele.

    in secolul eficientei, miniaturizarii si performantelor tehnice care practic urmeaza legea lui Moore in cam orice domeniu al tehnologiei, e hilar sa vezi ca inca exista agregate cu randamente atat de mici, cu pierderi inutile, cu zeci de subansamble care necesita atentie si anumite conditii pentru a functiona si mai ales, cu atatea externalitati negative.
    10 30
  • @mda în secolul eficienței vei sta la priză cu orele
    24 9
  • Seriff
    @mda, acele sisteme de care vorbesti tu sunt net superioare celor full electric, asta e realitatea.
    28 8
  • Aici aveți dreptate, vw e o companie care a investit în electrice, dar care trăiește de pe urma modelelor termice. Motorizările vw sunt cele din 2010. Pentru 2026 orientați-vă către producători serioși de mașini ICE! :)))))))

    P.S. Benzina e ca apa de izvor doar pe Dacia, se știe!?! :))))))) (Bravo, Dacia!)
    26 12
  • Vorba vine "nou". Aceeași platforma obosită de 20 ani și aceleași motoare, dar de-tunate ca sa se încadreze în EURO 7. Plus software special.
    Dar va avea un ecran nou!
    6 25
  • @Seriff
    Să mori tu? Ți-a zis ție un prieten?
    6 27
  • Nu unul… mai mulți, inclusiv vânzările care în fapt sunt singurele care contează. Este vorba de tehnologia potrivită nevoilor… deșii cred ca ți-ai dat seama te bagi în lături așa degeaba.
    10 3
  • Seriff
    @17:36 vezi sa nu mori tu electrocutat, mi-au zis dupa a cum a spus si Dutz mai sus vanzarile care sunt peste aproape 100% termice, asa ca faza cu ''se vor vinde doar electrice din 2035 nu tine, nu va vinde nimeni asa''
    9 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru