Volkswagen anunță că productivitatea fabricilor a crescut “peste așteptări”: “Am reușit să scădem costul de producție per vehicul”

de Paul Cosma
Luni, 30.09.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen se laudă cu o productivitate “peste așteptări” a fabricilor sale, ținta anuală de 5% fiind depășită. În plus, nemții susțin că, pentru prima dată din 2013 încoace, au reușit să scadă costul de producție per vehicul.

Pentru acest an, Volkswagen estimează economii de 500 de milioane de euro datorită eficientizării producției. Pentru perioada 2019-2023, economiile sunt evaluate de 2 miliarde de euro.

Brandul german spune că noua strategie a dat roade, iar productivitatea fabricilor a crescut cu 6% față de anul trecut, depășind așteptările companiei, întrucât ținta anuală era de 5%.

“În 2019, productivitatea noastră a crescut cu 6%. Pentru prima dată din 2013, am reușit să scădem costurile de producție per vehicul,” a declarat Andreas Tostmann, membru în Board-ul VW și responsabil de producție și logistică.

Obiectivul VW este ca productivitatea să crească cu 30% până în 2025. În plus, nemții vor ca emisiile CO2 ale fabricilor să scadă cu 50% până în 2025, prin comparație cu anul 2015.

Via VW

Comentarii (7)

  • Anonim
    Si cu aceasta ocazie anual scumpiti cu 200-500 de euro fiecare masina ca este muuuult mai eficient sa scoata clientul banul din buzunar
    16 2
  • inexorabil
    Ce cretini...Da, știu, nu-mi amintiți: și omologii lor de peste Marea Băltoacă (mai precis din RenCen) "strălucesc" prin stupiditate nedozată.

    Carevasăzică, "reducerea costurilor de producție" (eufemism...adorabil pentru o dublă infamie: concedierea oamenilor --- chiar și a unor specialiști, cărora nu li se poate reproșa nimic --- și sacrificarea deliberată a calității totale) poate constitui, în mintea unora (și anume a celor rapaci, fără scrupule), motiv de satisfacție și încă socotind că merită exhibată în public!

    Foarte bizară concepție și sadică viziune asupra...capitalismului. Păi nu așa, măi dragilor. Dacă asta înseamnă Europa "liberă", "democratică", "unită", "prosperă" și "de Dreapta", atunci mai bine ne lipsim de dânsa...Eu, unul, nu-mi permit să mizez pe obtuzitate, duplicitate, ultrapragmatism, samavolnicie și cruzime, în numele/de dragul "vremurilor noi, în schimbare" sau al prea clamatei "eficiențe". Dixit!
    16 3
  • reducem costurile= scadem calitatea+ concediem oameni+ scumpim masinile ca doar au tablete pe bord=>managerii primesc bonusuri mai mari.
    16 2
  • Rudolf D.
    @anonym
    Ti le scumpesc cu rata inflatiei din UE in fiecare an 1...2%. Deci cu 200-500E.
    Ceea ce este mai important pentru propria persoana e sa iti creasca venitul (rile) mai mult decat rata inflatiei.
    7 4
  • La prima strigare Rabla din primăvară, un VW Polo (65 CP, cam chel dar cu A.C.) costa vreo 8.300euro -- plus o rablă, evident.
    ...Acum, la Rabla tomnatică -- şi dacă tot produc mai ieftin --, aceeaşi maşină-i 10.310 euro plus gioarsa de rigoare.
    Un plus de aproape 25% aşadar.

    Bazacono-ştirile astea (oricum cinice + mincinoase-n principiu) devin deci şi mai aberante citite-n România. .
    21 0
  • andrei
    Rudolf - nu asa se judeca. e corect ce spui tu in esenta. dar nu toti pot fi cu salariul peste rata inflatiei. plus ca se prespune ca mai multe produse vandute, rezulta pret mai mic per bucata. ori nu prea e asa in practica.
    4 3
  • Octavian
    Asta era stire pt investitori, nu pentru consumatori.

    Din mesajele de mai sus bag seama ca nu e niciunul de pe aici investitor :)
    5 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru