Volkswagen cere amânarea normelor Euro 7 din cauza costurilor foarte mari

de Tiberiu Safta
Vineri, 14.04.2023
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen dorește să convingă Comisia Europeană să amâne introducerea normelor de poluare Euro 7 până în toamna lui 2026. Constructorul german spune că dacă noile norme vor fi introduse așa cum este stabilit în prezent, atunci acesta va fi forțat să oprească producția unor modele.

Începând din iulie 2025, normele de poluare Euro 7 vor intra în vigoare în Uniunea Europeană. Cu toate acestea, mulți producători și-au exprimat nemulțumirea față de aceste norme, despre care spun că vor mări considerabil prețurile mașinilor cu motoare termice, chiar și celor foarte mici. Pentru a încerca să prevină o astfel de situație, sau să fie limitate pagubele, cei mai mulți producători cer amânarea introducerii acestor norme.

Printre acești producători se numără și Volkswagen. Într-un document de poziție oficial, constructorul din Wolfsburg dorește să convingă Comisia Europeană să amâne introducerea normelor Euro 7 până în toamna lui 2026. Aici, Volkswagen argumentează că, dacă normele vor fi introduse așa cum este stabilit în prezent, atunci acesta va fi forțat să oprească producția unor modele cu motoare termice.

Un alt motiv invocat de constructorul german este lipsa de furnizori de piese care respectă noile norme. De asemenea, costurile ridicate de producție și chiar și de comercializare reprezintă încă un motiv pentru care Volkswagen cere amânarea introducerii noilor norme de poluare.

Anunțul vine la o zi după ce Thomas Schäfer, șeful mărcii Volkswagen, a anunțat în mod ferm că epoca motoarelor termice se va sfârși după 2035. El a spus că acestea reprezintă o „tehnologie veche” și că discuțiile despre combustibili sintetici sunt „gălăgie inutilă”.

via Automotive News Europe

Comentarii (8)

  • "Costurile ridicate.. chiar şi de comercializare"

    LOL

    Tesla le vinde direct pe site, pe internet...

    LOL

    Numai vrăjeli la dinozaurii auto...

    Vedeţi cât de puternic şi adânc a lovit Tesla în profiturile germanilor Mercedes, BMW, Audi în SUA, şi în special în California !!

    Sunt pur şi simplu masacraţi de Tesla.

    Nu e de mirare apariţia Audi e-tron, BMW i7, Mercedes EQS, EQE / SUV...

    Lexus dela Toyota, e singurul care încă mai doarme.

    E grele.... în timp ce Tesla şi-a făcut singură cea mai mare şi rapidă reţea de încărcare pe 3 continente.
    5 32
  • Pai noile norme de emisii se pot respecta foarte usor daca folosesc tot un soft din ala smecher care zice ca polueaza de 40 de ori mai putin.
    Hai ca se poate baieti.
    Tesla nu cere amanarea?
    Hyundai ce zice? 30 modele noi pana in 2030...
    Volvo vrea sa devina full electrica.
    Pe piata mai sunt: NIO, Xpeng, MG, Fisker, etc.
    Ford pompeaza in electrificare.
    In concluzie: altii pot baieti si va bat la voi in curte.
    Tesla face misto de grupurile germane la ei acasa.
    Era VAG, BMW, Mercedes a apus :))
    In sfarsit se lamureste lumea ca germanii fac reclame mincinoase si mai putin masini adevarate.
    6 26
  • Mircea Badea
    nu are nici o logica. euro 7 e defapt un euro 6 pe bune. iar masinile sunt deja scumpite deci sunt pregatite ca pret.
    si nu le e rusine ca cel mai mare constructor sa faca nazuri? ailalti mai mici cum de reusesc?
    4 15
  • Andrei
    Lasă, tati, că nu plânge nimeni după modelele alea. Din contră, vor lua în locul lor niște mașini cu tehnologie modernă, nu din 2010 cum vindeți voi.
    7 4
  • Lumea injura producatorii auto in loc sa ii injure pe birocratii de la Bruxelles care castiga 20000 Euro pe luna si am impresia ca sunt rupti de realitate.

    Euro 7 aduce foarte putine avantaje fata de Euro 6, dar va scumpi foarte mult autoturismee. Va fi lovita foarte tare si clasa mica de va ajunge un Polo sau un Fiat la 30000 si vom salva planeta cu electrice de 3 tone.
    11 2
  • de vina pt scumpiri sunt producatorii, nu norma. e tot un euro 6 dar mai realist si mai durabil.
    1 5
  • AdnMercedes
    Sa apăra comentariul la loc de data asta recurg la lege pentru interzicerea liberei exprimări.
    1 0
  • Seriff
    Asta se contrazice singur, pai nu zicea el ca motoarele termice sunt de domeniul trecutului, sa renunte de tot la ele si sa faca doar electrice, de maine, ca tot e cererea mare si nu mai vrea nimeni masini termice, nu asa zicea?
    In realitate stie si el ca daca ar renunta la termice ar da faliment in 6 luni maxim, pentru ca electricele lui, id-urile alea jenante reprezinta maxim 10% din vanzari, asa ca ar fi sinucidere, de fapt despre asta e vorba.
    4 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru