Compania a declarat pentru agenția de presă germană DPA că această decizie îi va permite să adapteze flexibil procesele de producție la condițiile schimbate ale pieței.
Când ID. Buzz a fost lansat, Volkswagen susținea că fabrica din Hanovra ar putea produce până la 130.000 de unități anual, însă realitatea a fost departe de această țintă. În ultimii doi ani, modelul a reușit să atingă doar aproximativ 30.000 de vânzări globale pe an.
Evident, aceste cifre sunt mult sub ambițiile inițiale. Între timp, cererea pentru vehicule electrice în Europa a scăzut, concurența chineză a explodat, iar producătorul german reduce costurile și orele de lucru în fabricile sale germane.
Constructorul afirmă că va intensifica eforturile de marketing și va oferi stimulente pentru a crește interesul față de gama sa de vehicule comerciale ușoare.
Cererea pentru electrice in Europa a crescut:
"EV sales in Europe are surging in 2025, with battery-electric vehicles (BEVs) accounting for approximately 15.8% of the market share by August 2025. The first eight months saw 1,132,603 new BEVs registered, a 15.8% market share that represented significant growth. Hybrid and plug-in hybrid vehicles also grew, but BEVs remain the primary driver of growth in the alternative fuels market"
Unele marci nu pot tine pasul cu chinezii pentru ca initial au fost contra electrificarii pentru ca anumite"genii" au zis ca nu sunt bune.
Acum China are un avantaj major si europenii iau chinezarii in loc de produse din Europa.
Poate daca le explicati corect la isteti cum sta treaba cu vanzarile Diesel in Europa si cum e cu cele electrice, se mai lumineaza si fanii diesel.