Volkswagen va avea un nou logo din 2019: nemții vor să-și refacă imaginea șifonată de scandalul Dieselgate

de Petre Barac
Marti, 17.04.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Grupul Volkswagen va lansa un nou logo în 2019, pentru prima dată din 2012 încoace. Nemții se pregătesc de noua eră a mașinilor electrice și vor să-și refacă imaginea șifonată de scandalul Dieselgate.

Anul 2019 va însemna un nou început pentru grupul Volkswagen, atunci când nemții vor lansa un logo schimbat care să marcheze noua eră a mașinilor electrice.

Anunțul a fost făcut de Jochen Sengpiehl, șeful diviziei de marketing, în cadrul unei conferințe de presă de la Berlin. Logo-ul Volkswagen va fi schimbat pentru prima dată după anul 2012.

“Brandul nu este într-o formă prea bună în comparație cu anii trecuți. Nu este neapărat din cauza scandalului Dieselgate,” a declarat Jochen Sengpiehl, subliniind că Volkswagen este perceput ca fiind un brand “prea german”.

Noua imagine Volkswagen face parte din planul grupului german de a investi circa 20 de miliarde de euro pentru ofensiva mașinilor electrice.

“Prin noul logo vrem să devenim mai atractivi și mai prietenoși cu clienții. Provocarea va fi cum să atragem consumatorii în această lume a mașinilor electrice,” a mai spus oficialul VW.

Via Automotive News

Comentarii (5)

  • Noua sigla
    Mai adauga o litera in sigla, C de la Corporation. Asa noua sigla va fi o reprezenare reala a realitatii: WC.
    23 12
  • vw s-a apucat de facut carnati
    “Prin noul logo vrem să devenim mai atractivi și mai prietenoși cu clienții...,,a mai spus oficialul VW. :)) (varianta la proverbul ,,Lupul blana isi schimba dar naravul, ba.,,).
    15 6
  • inexorabil
    …zise Mafia ȋn dublu exemplar.

    Dacă asta ar fi intenția lui v.a.g., atunci nu mi se par prea isteți nemții. De ce să irosești niște bani (mulți, puțini, nu contează cât; tot bani sunt), când cel mai simplu este să nu uiți că…lumea uită repede. Blestemul ancestral al maselor. Ca și ȋn politică (a se vedea la noi cazul “portocaliilor”).

    Pe de altă parte, probabil că această megacorporație suferă de “ipohondrie”, ȋn sensul că, ȋn ciuda impresiei formate ȋn curtea proprie, imaginea ei de impact mondial n-a fost deloc afectată, prin urmare de ce se teme? Se situează ȋn vârful piramidei mercantile? Se. Atunci, care-i motivul neliniștii? “Rezonanța de brand” scoate și ea fum și chiar narcotizează conștiința…Cu sau fără soft “mincinos”.

    PS. Noua psihoză auto (electro-autonomele) se comportă exact ca un burete, care șterge de pe tabla minții colective orice urmă de Dieselgate…dacă ar fi existat cu adevărat vreuna.
    0 3
  • mircea badea
    IAR CENZURATI?! e cumva site-ul lu kovesi? jos securistii!
    1 2
  • ce zice neamtul: “Nu este neapărat din cauza scandalului Dieselgate,”

    titlu: nemții vor să-și refacă imaginea șifonată de scandalul Dieselgate
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru