Ştiri despre Lexus
-
Constructorul japonez de automobile a publicat prima imagine cu noua generație a modelului ES. Cu această ocazie, Lexus a dezvăluit că noul ES va fi o navă amiral, nouă, disponibilă la nivel global. (Miercuri, 16 Aprilie)
-
Constructorul nipon de automobile anunță o nouă versiune de bază pentru SUV-ul cu zero emisii RZ. Denumită RZ 300e, această oferă până la 480 de kilometri autonomie și o configurație cu roți motrice față. (Luni, 20 Mai 2024)
-
Noul Lexus LBX, cel mai mic model din portofoliul niponilor, a ajuns în România. SUV-ul a fost prezentat în cadrul unui eveniment special, la care am luat și noi parte. Prețurile pornesc de la 38.200 de euro cu TVA inclus. (Joi, 18 Aprilie 2024)
-
Monovolumul Lexus LM a debarcat, în premieră, pe Bătrânul Continent. Acesta este disponibil în versiuni cu 4 sau 7 locuri, iar singura motorizare este una hibrid, cu 250 de cai putere. (Marti, 03 Octombrie 2023)
-
Euro NCAP a publicat rezultatele celei mai recente sesiuni de teste de siguranță. Lexus RZ, primul model cu zero emisii al mărcii nipone, a primit punctaj maxim. (Miercuri, 06 Septembrie 2023)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
in rest... datele tehnice nu sunt suprinzatoare, le stim de la Prius.
Oricum, ma asteptam la ceva mai mult de la o masina pe care dai atatia bani. Ce putin la partea de suspensie.
daca da.......atunci ceva nu este in regula...
180hp 350Nm 0-100 peste 10 secunde.......
viteza maxima numa 180......
bmw 116i
115hp.........0-100......10,1sec vit. max. 201
inca o intrebare........
de ce au limitat motorul termic la doar 99hp?
2. Motorul nu este limitat,atata produce el 99 CP fiindca functioneaza in cilcu Atkinson (un 1.8 Valvematic la Toyota/Lexus dezvolta 147 CP si e "simplu aspirat"), avand un randament mai slab insa o fiabilitate si o toleranta mai mare la opriri si porniri repetate,de unde cel putin eu ma intreb,oare cum se comporta in timp si nu numai un ansamblu hibrid diesel electric tinand cont de faptul ca unui diesel ii ia ceva timp sa se incalzeasca si implicit sa aibe consumuri bune si as mai pune si fiabilitatea in timp...
vad ca ma exista si altii informati pe aici.
In plus pe langa atkinson si ciclul miller se regaseste pe motorizarile moderne, ECO...
-acelasi consum sau chiar mai mic
-performante asemanatoare
-pret mai mic...
=> nu merita.
si atunci o sa intrebati.... "ce model era Lexus-ul ala?.. parca mi-as lua unul"... :D
Mixt
4.9
Urban
6.0
Extraurban
4.4
Ex:Dublu climatronic,volan in piele cu comenzi audio si computer de bord,geamuri full electric,pilot automat, linie audio premium,12 airbaguri,TRC+VSC, plus garantia din bara in bara 5 (CINCI ANI) vs 2-3 ani pe motor si cutie doar...
Eeee,parca altfel suna acum,nu?
Revenind la Ct200h, mie imi place foarte mult tocmai pentru ca e altceva. Cine are ceva cultura auto stie ce fel de masini face Lexus si cum e vazuta marca asta in tara pentru care a fost construita, adica SUA. Sa ii reprosezi unei masini premium ca e scumpa mi se pare un pic absurd... masinile astea nu s-au construit pe principiul Daciei Logan. Ziceti de masina asta ca e scumpa... cat e un Citroen C-Zero? Si vorbim de o marca premium, de un hibrid si de un Lexus, care in general e mai scump decat "greii" industriei auto premium.
"Cu acumulatorii încărcaţi la nivelul maxim permis, modelul poate parcurge puţin peste doi kilometri în modul 100% electric." LOL
Avantajul tehnologiei este ca nu umple pietonii de cancer, asa cum se intampla cand respira fumul de la minunatele motoare diesel europene. Pentru ca gazele de esapament provenite din arderea motorinei sunt pline de particule cu potential cancerigen demonstrat, cu mult mai multe decat in cazul benzinei - iar asa-zisele filtre de particule sunt total ineficiente in conditiile mersului prin oras - cand motoarele diesel functioneaza practic la rece.
Tehnologia dezvoltata de japonezi deriva din cultura lor, bazata pe respectul fata de ceilalti membri ai societatii. Adica ceva ce romanii nu au si - foarte probabil - nu vor avea sute de ani de acum incolo. Cam asta e diferenta dintre japonezi si romani. Primii vor sa reduca impactul tehnologiei asupra semenilor, iar a doua natie urla isteric: "Da-i fum!". Daca e incarcat si cu cat mai multe particule cancerigene, cu atat mai bine. Incep sa cred ca meritam sa disparem din istorie.