Ştiri despre Renault
-
Grupul Renault achiziționează participația de 51% din uzina de la Chennai, India. Fabrica a fost deținută, anterior, de Nissan. (Vineri, 01 August)
-
Renault va deschide, în 2027, un nou centru expozițional la Flins, la doar 40 de kilometri de Paris. Vizitatorii vor putea admira aici sute de modele clasice, multe dintre ele încă funcționale. (Miercuri, 25 Iunie)
-
Luca de Meo, cel care a condus în ultimii cinci ani grupul Renault, și-a anunțat demisia. Potrivit presei din Franța, de Meo va conduce grupul Kering, care activează în industria luxului. (Luni, 16 Iunie)
-
Pentru al patrulea an consecutiv, Renault este partenerul turneului de tenis Roland-Garros. Cu această ocazie, francezii vor prezenta noul concept Renault 4 Savane 4x4. (Vineri, 16 Mai)
-
Noul Renault Austral facelift poate fi comandat acum în România. SUV-ul francez este disponibil în trei niveluri de echipare, cu două motorizări, iar prețurile încep de la 31.000 de euro cu TVA inclus. (Luni, 28 Aprilie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
arata foarte frumos RS-u
@tzenu' -- pe urma veneau toti fanii tedeii si ziceau ca s-a copiat bordul de la porsche ( nu de alta dar fanii tedeiii au aflat ca si porsche face parte din grupul vw :P )
@automarket
- "rs cup" ar trebui sa faca un focus rs de rusine :)
- 2.0 de la mitsu se duce un pic mai sus in putere ... pe la 400 de cai in unele versiuni, si asta de multi ani incoace . . . deci inginerii reno' mai au de "lucru" la capitolul "convingerea conducatorilor marcii ca trebuie mai multa putere"
P.S.: Galbenul pentru masinile Renault SPort este ca rosul pentru masinile Ferrari... is a must!
@xxx
Nu zic nimic pentru că e o jucărie. Atât.
@bernd
Noi nu am testat maşina pe circuit, iar comparaţia dintre două modele la timpii pe circuit e relativă cât timp acestea nu se află în competiţie directă paralelă. Focus RS bate Megane RS pe şosea la multe capitole. Exprimate mai sus. Asta e, nu-i nicio problemă, sunt 55 de cai între ele, e normal.
Se pare ca o dati si voi in jurnalistica avansata.Va dati cu parerea la o masina pe care nu ati condus-o ca e mai slaba decat asta
Va da un certificat de garantie ca nu muriti in masina sau ce?
Campaniile de marketing centrate in jurul EuroNcap garanteaza ceva ?
Sunt mai multe masini care au 5 stele la vanzare in EU acum decat fara .
Masina arata foarte bine , jos palaria .
Meganul este mai bun!
,,Galbenul pentru masinile Renault SPort este ca rosul pentru masinile Ferrari... is a must! - atunci si Loganul negru se vizeaza Bmw.. etc
Super argumente pt o masina sport:
-Consum foarte bun - nu te uiti la consum daca vrei masina sport putere inseamna consum.
- Sigurantă garantată de Renault - daca era siguranta garantata Volvo era mai naspa ? de unde un producator de conserve devine lider in siguranta?
-Directia exactă - exacta e si la Opel Corsa asta e avantaj ?
Concluzie : varianta sport hi-end a lui Logan.
Dar, mi-ar fi placut unele modificari:
1. etrierii, ar fi aratat mult mai in spiritul marcii, daca erau vopsiti in galben. S-ar fi mers pe aceeasi idee cromatica. Asa, parca ceva nu e la locul lui
2. Intr-adevar, era mai indicat, sau preferat, un volan nou> volanul acesta, in afara de cusatura galbena, este banal. Ar fi mers un volan o idee mai mic, cu butuc rotund si pe 3 spite, dar, ma rog, e interpretarea renault.
3. Ceea ce e cel mai deranjant si de-a dreptul urat, e faptul, ca maciuca de la schimbatorul de viteze e aceeasi cu cea de la Logan. Macar aici, ar fi putut incerca ceva mai interesant (avand in vedere ca atat VW, cat si Seat, Ford, Mazda, Opel, PSA, au in standard ceva muult mai elegant). NU stiu cum se simte la mana cand se schimba vitezele.
4. Degeaba turometrul e pe fond galben. Acele si ciferle desenate parca sunt de la ceva masinuta de jucarie. Nu au deloc aspect placut, sunt putin grosolane. Daca tot au pretentii de sport si de interior cu pretentii ridicate, ar putea sa se orienteze putin mai mult pe designul si materialele ceasurilor din bord.
@automarket.
La tinuta de drum.......nu ati specificat ce solutie constructiva au adoptat pentru puntea spate. Puntea fata e de tip Mcperson, sau au adoptat si acolo o solutie mai complexa, gen Focus RS?
Spunea-ti ceva si de anvelope. Am vazut in poze ca e vorba de Continental. Ce anume a deranjat la anvelopele de pe masina?
Per total, masina arata bine. Exteriorul e peste Focus RS si peste Golf R. Interiorul, arata mai bine decat cel de la Focus. Mai departe nu ma pronunt. Se pare ca ofera "performante peste medie" (asa e trecut la puncte slabe, desi la inceputul articolului ati spus ca e cel mai bun pana la Fous RS. Da, e ok, dar, nu trebuia trecut la puncte slabe), si are un pret bun.
Nu sunt fan Renalult, dar, cu toate minusurile (strict din pucntul meu de vedere), enumerate mai sus, mi-as lua masina asta.
Iar au dat-o in bara francezii cu ergonomie. Unde au reusit sa puna butonul pt temompat!... tocmai langa frana de mana..:)))
Asa cum vechiu megane rs este un etalon in materie de hot hatch (cunoscut fiind faptul ca masinile produse de Renault Sport sunt printre cele mai bune in clasele mica (vezi Clio rs) si clasa medie - Megane Rs, si noul model va fi un etalon in segmentul din care face parte.
Cine va conduce macar un Clio Rs model mai vechi o sa fie foarte surprins de ce inseamna sigla aia RS si cu siguranta isi va dori asa ceva.
Cine compara Logan cu Megane, ori are Pegas acasa ori nu are habar de domeniul auto.
Bravo Renault!
PS:
*volanul care-l criticati atat de mult nu e mai putin sportiv decat cel al unui Golf R sau Focus RS de exemplu. Spre deosebire de astea doua, volanul Renault-ului e cu piele perforata, cusaturi galbene reliefate si semn la “ora 12” pentru pozitia dreapta a directiei... daca si asta-i volan banal, atunci mai bine va lasati de jurnalism
@yyy
Tempomatul (nu "temompat") e un sistem pe care-l activezi la drum intins cand esti relaxat. Tempomatul se regleaza de pe volan (nu de langa frana de mana) la Megane RS, doar de pornit, se porneste de pe tunelul de transmisie, iar actionarea lui e intuitiva din momentul in care ai condus mai mult masina. Repet, la drum intins nu-i mare sofisticareala sa-l actionezi pt ca esti relaxat.
O jucarie? Poate, dar e o jucarie distractiva... face parte din filozofia masinii. De ce sa nu fie scos in evidenta? Ca sa mai ciupiti voi din cele 5 stele la capitolul "Tehnologie" ?
Apoi nu inteleg comparatia cu Golf R, atunci de ce nu Impreza STI, este tot un hot hatch, integral, poate un Lancer Ralliart Sportback, uite ca aparu si Audi RS3.
La puteri calculate au iesit mai putin de 20CP la roata in favoarea Focusului.
In marea majoritate a testelor, Megane RS a iesit mai dinamic si mai performant decat RS, ce-i drept majoritatea aveau Megane in varianta CUP.
Sistemul de telemetrie poate parea o jucarie dar RS Monitor inseamna MULT mai mult de atat. Spre exemplu schimbarea mappingului/raspuns acceleratie de la SNOW catre EXTREME. Diferentele sunt vizibile iti pot garanta.
In plus ar fi fost ok sa se scrie pe undeva de acel diferential mecanic pe puntea fata care vine la pachet cu sasiul CUP si nu e de gasit pe majoritatea compactelor din categoria hot.
am curaj sa fac si un pariu.
CUPRA 2,0 TSI 240 CP M6 - 24.940 Euro
CUPRA R 2,0 TSI 265 CP M6 - 27.545 Euro
Scirocco R 2.0 TSI/265 CP ,M6 - 28.600 Euro
Golf R 2.0 TSI 4Motion - 34.731Euro
Concurenta directa a lui Megane Rs e Cupra iar Reanult detine cele mai scumpe piese de schimb de pe piata, mai scumpe decat la BMW. Culmea e ca 90%din ele vin din Turcia.
Ceea ce spui despre piese e complet fals: la o documentare mai atenta, Renault este "best in class" la costuri pentru multe tipuri de piese si servicii post-vanzare, asta cu cele mai scumpe piese e o prejudecata. E usor sa spui niste lucruri, fara sa ai argumente concrete. Cat despre Turcia, iarasi, avansezi niste cifre fara sa ai habar. Si daca ar fi din Turcia, ai fost in vreo uzina Renault sa vezi cum se lucreaza? Ai idee cam care sunt standardele si cu cata strictete se aplica? Si a propos, tot ceea ce tine de Renault Sport vine de la Renault Sport Technologies, direct din Franta, daca asta te face fericit.
Pentru cunoscatori, Renault Sport e... altceva. Iar cine nu stie, mai bine nu comenteaza.
@MIRCEA MESTER
e adevarat ce se spune: sistemul de telemetrie E UNIC in clasa ei si merita mai multa atentie Mircea!
Si de ce ai ciupit Megane-ul la capitolul "Tehnologie" si "Tinuta de drum" ? Pe ce baza apreciezi tu ca Megane RS e sub Focus RS la capitolul tinuta de drum? Mai ales cand toti ceilalti jurnalisti au masuratori exacte care confirma superioritatea Megane-ului... tu ce masuratori ai facut? De ce sa nu aiba acelasi punctaj de 4.6 cu Focus RS?
Permiteti-mi sa va dau si eu o nota:
La capitolul "Profesionalism" aveti -1. Rusine!
Cat despre cei vorbesc in dodii despre Renault, si cel care a comentat cum ca Megane-ul RS e varianta high-end a Loganului... no comment, ce sa le faci, prea mult timp liber, prea putini neuroni. Sunt sigur ca ei in viata de zi cu zi se deplaseaza numai in Ferari sau Bugatti, sau macar intr-un AMG.
si cica daca nu o tii blana non-stop nu consuma 60% si nici nu se strica la fiecare 5000km , si cica masinile de competitie se strica destul de des ... etc.
si "comparatia" nu era facuta ca sa zica decat ca inginerii de la renault puteau mult mai mult ... da-i greu de inteles...
Yes, the Focus RS might sound better and the Scirocco R might be a tad quicker in a straight line but both are not as pin sharp and fluid as the Megane when it comes to outright handling.
In the right hands on a twisty country road, the Megane should be able to keep up with less humble machinery like Porsches, BMW M cars and Audi RS models."
sursa: oneshift.com
Manevrabilitatea acestei masini este pur si simplu sublima, iar puterea motorului de 2 litri turbo creaza dependenta.
Da, poate ca motorul unui FOCUS RS suna mai bine si poate ca Scirocco R e un putin mai rapid in linie dreapta, dar niciuna nu are acuratetea si fluiditatea Megane-ului atunci cand vine vorba direct de manevrabilitate.
Pe mainile potrivite, pe un drum virajat de tara, Megane ar putea tine pasul cu Porsche, BMW M si Audi RS.
Pacat totusi ca n-a nimerit in maini potrivite la Automarket.
Insa, si aici repet, desi veti vedea ca nu sunt fan Renault din postarile mele, si indreptatite cred, RS-ul si in general cele de la divizia Sport a Renault sunt altceva fata de cele "de serie normala".Si asta o spune unul care le-a condus pe toate cele de mai sus.
Mah tu ai cazut in cap ? Meganu detine recordul absolut pe FWD si tu spui cretinisme la populatie ca ala e peste ? Pai cum e peste daca e mai lent cu 30 de secunde pe tur ? Ori iti este imposibil sa intelegi ca puterea fara control = vax ?
Pe bune, tu chiar esti real ? Adica tu castigi bani din aberatiile pe care le scrii ? Zi-mi si mie cine e patronu tau ca sa ii vand Cartea Junglei partea a 7-a !
Megane 3 RS , cel mai rapid Hot-hatch.