Drivetest Dacia Jogger

1.0 ECO-G 100HP EXTREME
3.8
Dacia Jogger zoom
de Gabriel Nica, Foto: Ciprian Mihai
Miercuri, 15.06.2022
Bun de jogging?

Modelul de business pe care l-a implementat încă de la început Dacia, după preluarea companiei de către Renault, a fost să ofere clienților minimul necesar mobilității, la cel mai mic preț de pe piață. Timp de aproape 20 de ani, rețeta a funcționat impecabil, Logan devenind unul dintre cele mai apreciate și bine vândute modele de pe piață. Iar aici nu mă refer doar la piața locală.

Chiar în aceste luni, Sandero este una dintre cele mai bine vândute mașini din Europa, și aici prețul jucând un rol esențial. Cu toate acestea, deși ne-am obișnuit să vedem modele care oferă doar strictul necesar, iată că producătorul nostru autohton poate să și inoveze când vine vorba de noi segment. Iar cel mai bun exemplu este Jogger.

De ce consider noul model din Mioveni o inovație? Pentru că e o abordare curajoasă din partea Dacia și o mașină unică în industrie în acest moment. Ea oferă nu doar 7 locuri, care pot fi folosite chiar de adulți, ci combină acest caracter de monovolum cu o gardă la sol de 20 de centimetri.

Un astfel de mix era de așteptat, dacă ne uităm la cum arată industria în acest moment, dominată de SUV-uri și crossovere. Așadar, surpriză sau nu, Dacia a mirosit business-ul și apetitul europenilor și a aruncat în cușca leilor Jogger

După ce am testat-o la începutul anului în sudul Franței pentru doar câteva ore, acum ne-am urcat din nou la bordul ei pentru a vedea cum se descurcă și pe drumurile patriei noastre.

PREZENTAREA VIDEO A NOULUI DACIA JOGGER

Dacia Jogger
1.0 ECO-G 100HP EXTREME

  • Pret de pornire 14.000 €
  • Pret model testat 16.800 €
  • CUI SE ADRESEAZĂ?
  • FĂCUTĂ PENTRU
  • IZOLARE FONICA
  • COOLNESS EFFECT

Motor / Transmisie

Cei mai mulți dintre cei care au citit primele noastre impresii legate de Dacia Jogger s-au plâns de faptul că adoratul motor de 1.5 litri dCi, care a purtat generații întregi de români pe drumurile patriei, a fost retras și nu va fi oferit pe noul model.

Sigur, de la distanță, ar părea că Dacia e ruptă complet de nevoile clienților români și chiar a pornit pe o cale distructivă. Iar asta va duce compania pe culmile... falimentului. Lucrurile nu stau chiar așa.

Dacia rămâne un brand de volum, unde fiecare ban investit în procesul de dezvoltare contează enorm de mult. E un echilibru foarte fin la mijloc, între cât va ajunge să coste producția unui model și profitul care poate fi obținut de pe urma acestuia, astfel încât compania să continue să existe.

Normele din ce în ce mai stringente în domeniul poluării au făcut imposibilă oferirea unui motor diesel în condițiile date, astfel că, în acest moment, Jogger este disponibil doar cu două propulsoare pe benzină, ambele de un litru, cu 3 cilindri, dintre care unul poate rula și pe GPL.

Această variantă este și cea mai economică și, cel mai probabil, va fi cea mai populară în comenzile lansate de clienți, fiind chiar mai ieftină decât alternativa de 110 CP care folosește exclusiv benzină. După cum v-ați dat seama, este compromisul oferit de Dacia celor care plâng după eficiența unui diesel.

E un propulsor cunoscut clienților, dar și nouă, fiind testat pe o varietate de modele în ultimul timp: de la Duster, la Logan și Sandero. Acesta dezvoltă 90 de CP atunci când funcționează pe benzină și 100 CP atunci când funcționează pe GPL, încă un motiv în plus să bifezi căsuța din dreptul ECO-G atunci când îți configurezi următorul Jogger.

Indiferent de versiunea pe care o vei alege, vei avea la dispoziție o cutie de viteze manuală, cu șase rapoarte, care va trimite puterea exclusiv roților motrice față. Mai are momente când agață foarte subtil, dar te vei obișnui cu acest puseu de personalitate.

Toată lumea întreabă de 4x4. Nu, Jogger nu va fi disponibil cu tracțiune integrală, în ciuda aspectului de crossover.

Motorul s-a dovedit foarte elastic pe toată plaja de turații, mai ales atunci când am folosit GPL. Se simte diferența de putere atunci când beneficiezi de toți cei 100 de cai putere ai acestui mic propulsor. În același timp, primești și ceva cuplu în plus, de la 160 la 170 Nm, livrat decent în gama de turații, de la 2.000 RPM în sus. Practic, atât timp cât schimbi treptele peste 2.000 de ture, vei folosi tot cuplul pus la dispoziție de motor, iar mașina se va simți destul de vioaie. Asta și pentru că Jogger, în ciuda dimensiunilor rubensiene, este destul de ușor la 1.2 tone masă totală.

Lucrurile s-ar putea să se schimbe dramatic dacă încărcați la maxim mașina. În această situație, depășirile trebuie să fie bine cântărite.

Există și ceva critici, bineînțeles. Izolarea fonică a propulsorului putea fi mai bună, fără îndoială. În anumite momente, vei avea nevoie să treci peste 3.000 RPM, iar atunci sunetul de motor în trei cilindri va ajunge cu siguranță în habitaclu. Nu e un sunet complet neplăcut, dar se va face observat.

În afara orașului vei resimți și limitele motorului de sub capotă. Până la această viteză, Jogger va accelera destul de vioi, însă, pe autostradă începi să îți dorești ceva mai multă putere. Adaugă ceva bagaje sau 6 pasageri și va trebui să rulezi peste 3.000 RPM destul de des pentru a ține pasul cu restul traficului.

Sistemul Start/Stop funcționează foarte bine, însă vibrațiile trimise de motor în cabină la activarea acestuia sunt resimțite destul de puternic. Chiar și așa, cu un nivel NVH destul de ridicat, Jogger are resursele necesare pentru a te duce cam oriunde. Important este, totuși, să îți ajustezi așteptările și să nu îl compari cu motoarele clasice de 2 litri diesel.

Consum

Și pe partea de consum, vocile critice vor pretinde că nimic nu se compară cu genialul diesel de 1.5 litri al concernului Renault-Nissan. Pe de o parte înțeleg doleanțele unora, acum ceva timp fiind și eu proprietar de Nissan Qashqai cu acest motor, și resimțind din plin avantajele unui consum de 7 l/100 km în București. Pe de altă parte, cu Dacia Jogger pe GPL ieși chiar mai bine, dacă îți faci calculele cum trebuie.

În timpul testului meu, am decis să petrec exponențial mai mult timp în trafic decât în mod obișnuit, pentru a afla exact cât consumă Jogger, atât pe GPL cât și pe benzină.

În București, consumul mediu înregistrat de Jogger a fost de 12 litri/100 km atunci când am rulat pe GPL. Înainte să săriți cu furcile virtuale pe mine, vă spun că nu am menajat mașina în niciun fel, am folosit aerul condiționat (pentru că temperaturile au fost de peste 20 de grade Celsius) și am mers absolut normal, atât în traficul de ora 17, cât și în cel mai relaxat, de după ora 20.

Câteva mici calcule vor evidenția faptul că, dacă luăm în considerare prețurile la combustibil din această perioadă, acest consum echivalează cu un foarte onorabil 6 litri/100 km pe benzină. Mai mult decât decent dacă mă întrebați pe mine.

Pe de altă parte, folosind doar benzina, consumul în mediul urban a scăzut până la o medie de 10 litri/100 kilometri, acesta nefiind în mod necesar relevant. Până la urmă, îți cumperi o mașină cu instalație de GPL din fabrică pentru a o folosi, nu?

Pe secțiunea de drum național dintre București și Ploiești, consumul pe GPL a scăzut până la 7 litri/100 km, un rezultat foarte bun care, ajustat, echivalează unui consum de 3.5 litri de benzină la 100 kilometri parcurși.

Pe autostradă, cifrele s-au dus din nou în sus, la 10.5 litri/100 km. Ajustat, ne uităm la un echivalent în benzină de aproximativ 5.5 litri/100 kilometri. Iar asta la o viteză medie de 130 km/h.

Și aici am observat o diferență remarcabilă atunci când rulezi pe benzină. Deși, teoretic, mașina are mai puțină putere folosind acest combustibil, consumul afișat de mașină la rularea pe autostradă fără a te baza pe GPL, a fost de 7.5 litri/100 km.

Cifrele oficiale ale Dacia pretind numere complet diferite. Conform producătorului din Mioveni, Jogger ar trebui să aibă un consum mixt de 7.8 l/100 km pe GPL și 6.1 litri pe benzină. Media obținută de mine în timpul petrecut cu mașina a fost cam cu 2 litri peste cifrele oficiale, în ambele cazuri.

În mod normal, aici am compara cifrele obținute de Jogger cu rivalii săi, dar aceștia nu prea există. Căutarea unui model de aceeași talie, cu 7 locuri și gardă la sol de 20 de centimetri, fără a fi monovolum, este inutilă. Am putea menționa Volkswagen Touran, dar acesta e un MPV, cu o gardă la sol mult mai mică. De altfel, acest caracter unic a fost evidențiat și de ofițerii de presă la debutul noului model. Cei de la Dacia spun că țintesc mai mult către clienții indeciși, care vor o mașină cu gardă la sol înaltă și mult spațiu interior. Sunt acei oameni care vor alterna între modele second-hand și un Jogger nou.

Astfel, ies la iveală câțiva concurenți mai apropiați, dar doar dacă luăm varianta cu 5 locuri în calcul. Printre rivali vei găsi Volkswagen Golf Alltrack sau Skoda Octavia Scout, ambele nemaifiind oferite în gama curentă, dar disponibile pe piața second-hand, la prețuri apropiate de Jogger.

Un Golf Alltrack cu motor pe benzină, de 168 CP are un consum estimat de 9.6 l/100 km în ciclu combinat WLTP, în timp ce Skoda Octavia Scout, cu 150 CP proveniți dintr-un clasic motor diesel de 2 litri, are un consum estimat la 5 l/100 km WLTP combinat.

Performanţe

Numele mașinii s-ar putea să vă dea indicii puternice cu privire la abilitățile sale de „alergător”. Așadar, nu ne uităm la un profesionist pe cursa de 100 de metri, precum Hussein Bolt, ci mai degrabă la o Gabi Szabo, care își păstrează un ritm mai domol, dar pentru o distanță mai lungă.

Asemeni unui om care face jogging, cu Jogger plecările de pe loc sunt lente, chiar dacă te grăbești. Atingerea vitezei de referință de 100 km/h se face în 12.3 secunde dacă vorbim de versiunea testată aici, respectiv cea cu 5 locuri și propulsie pe GPL.

Și viteza maximă e influențată de combustibilul pe care rulezi. Dacă vrei să atingi 175 km/h atunci ar fi bine să pornești gazul. Altfel, te vei opri la 172 km/h.

Per total, Jogger se mișcă decent. Dacă îți vei cumpăra una cu scopul de a participa în campionatul național de raliu, poate ar trebui să investești banii mai bine în câteva ședințe la psiholog, nu într-o mașină nouă. Jogger nu a fost creat pentru a câștiga la Le Mans, ci pentru a-ți permite să te deplasezi împreună cu încă 6 oameni în mașină, oriunde îți dorește inima, dar nu neapărat cu viteze care îți fac ochii să lăcrimeze.

Interior

Jogger e construit pe aceeași platformă ca frații săi, Logan și Sandero Stepway, cel din urmă fiind folosit ca „inspirație” pentru Jogger. Practic, cele două sunt identice atât în interior cât și în exterior, până în dreptul montantului B.

Asta înseamnă că avem fix aceeași planșă de bord, aceleași scaune și aceleași materiale folosite. Așa cum menționam și în testul din ianuarie, Jogger nu poate oferi materiale premium la interior, având în vedere prețul la care este oferit. Vei avea parte de mult plastic tare peste tot, dar care se va dovedi robust de-a lungul timpului.

Pe modelele mai bine dotate, precum cel oferit nouă, vei avea o bucată de material textil pe planșa de bord, care mai alungă din monotonia apăsătoare a gri-ului. Partea cea mai bună aici sunt scaunele, care au fost împrumutate de la Renault și oferă acum un confort mult mai bun decât pe vechile modele Dacia.

Schimbările mai importante se petrec pe al doilea rând de scaune. Pentru a putea oferi un nivel de spațiu adecvat pentru cei de pe al treilea rând de scaune, designerii Dacia au recurs la câteva trucuri. Pe lângă plafonul înălțat cu 4 centimetri, și la interior vei observa câteva detalii interesante.

De exemplu, al doilea rând de scaune este rabatabil, indiferent de versiunea pe care o alegi. Dar acest rând este montat cu câțiva centimetri mai aproape de scaunele din față, pentru a oferi celor de pe ultimul rând mai mult loc. Practic, spătarele rândului doi de scaune sunt poziționate în fața deschizăturii ușii, lucru observabil atunci când privești rama ușii din spate, cu portiera deschisă. Asta limitează locul pe care îl au cei de pe rândul doi de scaune. Iar faptul că acestea nu sunt culisante poate fi o problemă pentru cei mai înalți.

Persoanele de circa 1.8 metri înălțime nu vor avea probleme pe niciun rând de scaune, dar dacă ești ceva mai înalt, e posibil să atingi cu genunchii scaunele din față.

După ce am testat versiunea cu 7 locuri în Franța, pentru a doua întâlnire cu Jogger am decis să vedem cum se descurcă versiunea cu 5 locuri. Ne-ar fi plăcut ca, în acest caz, scaunele de pe rândul doi să fie poziționate ceva mai în spate, dar o astfel de soluție tehnică ar fi fost costisitoare. Nicio problemă, însă, pentru că Jogger rămâne astfel una dintre cele mai practice mașini din industrie la ora actuală, oferind 708 litri de stocare în portbagaj. Mai mult, dacă pliezi scaunele de pe rândul doi, spațiul total ajunge la peste 1.800 de litri.

Pentru a vă face o idee cu privire la cât de mult spațiu ai la dispoziție aici, Skoda Octavia Scout oferă maxim 610 litri în portbagaj, și 1.740 de litri cu scaunele pliate.

Preţ de achiziţie

Așa cum vă spuneam, Dacia a declarat încă de la început că Jogger țintește clienți care vor o mașină second-hand cu 7 locuri, dar care ar putea fi convinși să migreze către una noua pentru aceeași bani.

Prețurile pentru Jogger încep de la 14.000 de euro, în România, în acest moment, pentru versiunea Essential, cu motor ECO-G de 100 CP și 5 locuri. Pentru versiunea cu 7 locuri va trebui să plătești minim 14.700 de euro.

Versiunea testată și prezentată în galeria foto a fost însă ceva mai scumpă, fiind nivelul de echipare SL Extreme, oferit temporar cu ocazia lansării pe piață. În acest caz, ne uităm la un preț de minim 16.800 de euro pentru versiunea ECO-G cu 5 locuri și 17.500 de euro pentru cea cu 7 locuri.

Pentru această sumă primești jante de 16 inch, cu design exclusiv SL Extreme în culoare neagră, carcase pentru oglinzile exterioare vopsite negru lucios, tapițerie specifică SL Extreme, aer condiționat automat, card de acces tip „mâini libere”, scaun reglabil pe înălțime pentru șofer și camera pentru marșarier.

Chiar și dacă te uiți la o mașină second-hand cu veleități apropiate de Jogger, o să observi că prețurile sunt mai mari. Așadar, Dacia își îndeplinește încă o dată misiunea de „best buy” în segment.

TEXTAR PRODUCE FRÂNE ÎN ROMÂNIA
O mare parte din plăcuțele de frână Textar sunt produse chiar în România, la uzina TMD Friction din Caransebeș. Acolo, cei 500 de angajați produc peste 21 de milioane de plăcuțe de frână pe an. În septembrie 2021 au sărbătorit 280 de milioane de plăcuțe produse în ultimii 13 ani.

Siguranţă

De curând, Dacia Jogger a fost în centrul atenției, modelul autohton fiind testat de către EuroNCAP și primind un rating de doar o stea. Ei bine, povestea din spatele acestui rating e un pic mai complicată decât pare.

În mod normal, Jogger ar prelua rating-ul de două stele al fratelui Sandero Stepway dar, pentru că Jogger e disponibil și cu al treilea rând de scaune, iar acestea nu sunt dotate cu avertizor de cuplare a centurii de siguranță, mașina a fost depunctată. Conform celor de la Dacia, implementarea unui astfel de sistem de avertizare ar fi însemnat instalarea unui cablu suplimentar, ceea ce ar fi făcut scoaterea scaunelor de pe rândul trei imposibilă.

Chiar și așa, Jogger a fost penalizat pentru lipsa sistemelor active de siguranță, destul de costisitoare. La impact, modelul Dacia s-a descurcat bine. Jogger a obținut 70% din punctajul maxim pentru protecția pasagerilor adulți, 72% pentru protecția pasagerilor copii, 41% pentru protecția pietonilor și 42% pentru sistemele de asistență.

În ceea ce privește sistemele de siguranță, Dacia Jogger vine în standard cu frânare automată în situații de urgență, o funcție activă între 7 și 170 de km/h. Modelul de familie poate fi echipat, opțional, cu sistem de monitorizare a unghiului mort (care detectează chiar și motociclete) și asistent la pornirea în rampă.

1000 de panouri solare si o amprenta verde
Centrul de testare Nokian din Spania foloseste peste 1000 de panouri solare. De asemenea, tot pentru o amprenta cat mai verde, apa este reciclata, iar acoperisurile sunt albe, ca sa reflecte caldura. Nokian s-a implicat si in cercetarea de materiale de natura biologica în apropierea centrului de testare.

Ţinută de drum

O privire scurtă peste protecțiile de plastic prezente de jur împrejurul lui Jogger ți-ar putea sugera că această mașină e un off-roader veritabil. Garda la sol de 20 de centimetri ar putea întări această percepție, dar lipsa unui sistem de tracțiune integrală te va pune cu botul pe labe imediat.

Nu, Jogger nu e făcut pentru a aborda trasee off-road, dar te va ajuta să navighezi printre hârtoapele de pe drumurile noastre de toate zilele. Garda la sol generoasă chiar te va elibera de stresul de a ocoli toate denivelările absurde din asfalt.

Suspensia se simte la fel de confortabilă ca cea prezentă pe Sandero Stepway, iar cursa extra-lungă a acesteia va amortiza foarte bine orice imperfecțiune din drum. Per total, Jogger e o mașină confortabilă, singura critică aici fiind antifonarea suspensiei.

O altă parte perfectibilă ar fi timoneria cutiei de viteze, care face cam mult zgomot pentru o mașină din 2022, asemeni sistemului cu frână de staționare electrică, care se poate auzi într-o zi liniștită de la peste 50 de metri în momentul acționării.

Ambreiajul este și el un punct slab, nu pentru că nu ar fi destul de moale ci poate pentru că e prea moale. Timp de 3 zile am încercat să deslușesc punctul unde acesta cuplează, fără succes. Jogger rămâne una dintre puținele mașini unde am avut această problemă, fiind chiar apostrofat de prietenii pe care i-am plimbat cu mașina pentru lipsa de rafinament la schimbarea treptelor.

Prin oraș, te vei strecura destul de ușor cu Jogger pe cam orice tip de drum, chiar și cele mai înguste nu vor pune probleme. Un diametru de bracaj mai mic ar fi făcut parcarea mai ușoară, dar la un ampatament de 2.9 metri și o lungime totală de 4.5, cei 11.7 metri necesari în cazul lui Jogger se justifică.

 

Vizibilitate

La acest capitol, Jogger se bucură de oglinzi proporționate generos, însă oglinda retrovizoare ar fi putut să crească puțin în dimensiuni. Luneta nu este nici ea foarte mare, iar atunci când ai de transportat 7 pasageri, e logic că vizibilitatea spate va fi mult obturată.

Nici primul rând de montanți nu este tocmai prietenos, mai ales atunci când ai un viraj strâns.

Pentru manevre mai ușoare în parcare, Dacia Jogger beneficiază de cameră de marșarier. Chiar dacă grafica nu este excelentă, măcar te ajută să vezi obstacolele.

Tehnologie

Strategia de a oferi doar strictul necesar se vede și în tehnologia oferită la bordul lui Jogger. Deși, aici avem două detalii care par să contrazică regula.

Mă refer la faptul că poți configura mașina cu Android Auto și Apple CarPlay fără cablu, tehnologie care încă lipsește, chiar și opțional, de pe multe modele cu pretenții mult mai mari. Sigur, și pe Jogger cele două sisteme sunt opționale și apar doar dacă achiziționezi pachetul Media Nav.

Dacă vei face asta, vei avea la dispoziție și un ecran de 8 inch, sensibil la atingere, cocoțat țanțoș pe bord. Versiunile de bază vin cu un spațiu dedicat pentru telefonul mobil, care poate fi transformat în sistemul multimedia al mașinii, cu ajutorul unei aplicații dedicate oferite de Dacia.

Alte tehnologii revoluționare nu am găsit la bordul lui Jogger. Acesta poate fi echipat cu scaune încălzite, cameră pentru rularea în marșarier, senzori de parcare, climatizare automată pe o singură zonă și frână de parcare electronică. Nimic ieșit din comun.

Design

Deviza de a face mașini cât mai accesibile forțează producătorii la compromisuri. De aceea, dacă te uiți atent la profilul lui Jogger s-ar putea să observi un fel de treaptă deasupra montantului B.

Asta pentru că Jogger e practic un Sandero Stepway, din punct de vedere al designului, până la montantul B. De acolo, linia acoperișului urcă aproape brusc 4 centimetri, pentru a acomoda mai bine pasagerii mai înalți.

De altfel, designul frontal al lui Sandero e unul atractiv, modern, care nu ar fi avut nevoie de nicio modificare. De ce să strici ceva care funcționează foarte bine?

Partea din spate aduce foarte mult a... Da, a Volvo. Stopurile verticale, ondulate spre exterior în partea de jos, îi imprimă lui Jogger o aromă scandinavă. Dar nu e ca și cum Volvo nu face mașini frumoase. Există și o explicație pentru această abordare, designerul Dacia susținând că porțiunea de jos a stopurilor a primit acele evazări pentru a oferi o deschidere de un metru pentru portbagaj. Orice păcat este acum iertat.

Dacă îți vei configura mașina cu echiparea SL Extreme vei primi și jantele negre de 16 inch, precum și logo-ul nou Dacia, atât pe jante, cât și pe ușile față. Partea frontală are în continuare inclusă în standard semnătura luminoasă LED în forma literei Y, în interiorul farurilor care folosesc aceeași tehnologie pentru iluminarea pe fază scurtă.

Paleta de culori include șase nuanțe, doar Blanc Glacier fiind nemetalizată. Modelul nostru de test, îmbrăcat în Gris Moonstone, nu arată rău deloc. Unde mai pui că e și o culoare care ține bine cu praful atotprezent prin oralele noastre poluate.

Indiferent de configurația aleasă, Dacia Jogger va atrage multe priviri pe stradă, după cum am observat conducând-o. Desigur, acest efect se va diminua pe măsură ce vor începe livrările, dar, pentru moment, Jogger are un factor wow mai mare decât ai fi anticipat inițial.

Nu ne-a placut

  • Izolarea fonică
  • Oferta limitată a motorizărilor
  • Ambreiajul foarte moale
Preț cu TVA (Euro)
18.800
Tip transmisie
manuala
Tracțiune
fata
Număr trepte
6
Putere maximă generată (CP/rpm)
100 / 4.600
Cuplu maxim generat (Nm/rpm)
170 / 2.000
Sistem de recuperare a energiei
indisponibil
Putere - în sistem hibrid (CP/rpm)
91 / 4.800
Cuplu - în sistem hibrid (Nm/rpm)
160 / 2.100
Capacitate cilindrică (cmc)
999
Număr cilindri
3
Configurație cilindri
in linie
Tip compresie
turbo
Catalizator
indisponibil
Filtru de particule
standard
Sistem de dezactivare a cilindrilor
indisponibil
Viteză maximă (km/h)
175
Accelerație 0-100 km/h (secunde)
12,3
Consum urban (litri/100 km)
ECE 99/100 4.9
Consum extraurban (litri/100 km
ECE 99/100 3.8
Consum mediu mixt (litri/100 km)
WLTP 7.7
Emisii CO2 (grame/km)
110
Norma de poluare
EU6 D
Capacitate rezervor (litri)
40
Autonomie la consum mediu mixt (km)
649
Portiere/locuri (nr.)
5 / 5
Alimentare electrică
indisponibil
Lungime (mm)
4.547
Lățime (mm)
1.784
Înălțime (mm)
1.632
Ampatament (mm)
2.897
Garda la sol (mm)
200
Ecartament față (mm)
1.520
Ecartament spate (mm)
1.509
Masă proprie (kg)
1.223
Spațiu vertical față (șezut-plafon, mm)
923
Spațiu vertical spate (șezut-plafon, mm)
910
Spațiu lateral interior față (mm)
1.410
Spațiu lateral interior spate (mm)
1.410
Spațiu portbagaj (litri)
607
Spațiu portbagaj cu scaunele rând 2 rabatate (litr
1.819
Garanție maxima vehicul (luni/km)
36 / 100.000
Interval service (luni/km)
12 / 20.000
Mai multe detalii despre Dacia Jogger

Ultimele teste

Comentarii (4)

  • Bun de aruncat
    13 15
  • Andrei
    @Bda Bun de aruncat esti tu. Dacia se vede ca 'munceste', scoate modele interesante si incearca sa surprinda. Dar ce sa faci.. e mult mai usor sa critici fara argumente.
    3 13
  • Trebuie să aibă și săracii șansa lor, dar să termini advertorialul pentru săndel lung cu factor wow, final mai gogonat nici că se putea.
    5 0
  • Foarte scumpa și slaba pentru ce oferă
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru