Voteaza:
15 voturi | 36 comentarii

Am luat la test un Dacia Logan de 14.000 de euro. Detaliem dotările și modificările noului model

Noul Dacia Logan a ajuns în garajul Automarket. Până când veți citi un test al celei mai vândute mașini din România, avem un clip de prezentare. Mașina noastră a fost un Logan benzină+GPL, echipare Comfort, de 12.150 de euro. Plus opționale de 2000 euro.

Comentarii (36)

  • la 11.02.2021, 08:29
    Pfff... arcurile alea de la portbagaj...
    -6
  • dorin
    la 11.02.2021, 10:11
    Logan - 14150 Euro.

    Cu prima de casare si promotie :

    Hyundai Elantra 123 Cp. 14264 Euro.
    Hyndai Kona 120 Cp. 13729 Euro.
    Hyundai I30 110 Cp. 13485 Euro.
    Kia Ceed 120 Cp. 14598 Euro.
    Fiat Tipo 95 Cp . 12092 Euro.
    Ford Puma 125 Cp. 14700 Euro.
    Opel Crossland X 83 Cp. 13890 Euro.
    Suzuki Vitara 140 Cp. 14600 Euro.
    Ford Eocus 125 Cp. 14210 Euro.

    Si aici vorbim despre masini , si lista poate fi lunga. Daca scazi o prima de casare si beneficiezi la fel de o reducere, apoi pui niste optionale pe o masina low cost , nu va fi in final decat tot un low cost scump , indiferent cat te-ai imbata cu apa rece !
    0
  • Andrei
    la 11.02.2021, 10:29
    @ DS. cand stai cu sh-ul in service te consolezi cu faptul ca ''macar n-are arcuri de logan in portbagaj"? :)) serios? asta e o problema? arcurile de la portbagaj?

    @dorin. Loganul nu beneficiaza de rabla? sau de ce ai pus pretul intreg?
    +26
  • la 11.02.2021, 10:36
    @dorin imi place gandirea ta specifica meleagurilor mai ales cand la logan nu stii sa scazi reducerea si prima de casare. Niste mega masini pe acolo care nu sunt low cost deloc, cum e Tipo, m-as risca sa zic si Vitara....
    Focus 14 mii, pai stii ce primestie? Entry level, manivele la geamuri, ac manual, becuri cu halogen....dar da ai scaunul mai moale.
    +28
  • la 11.02.2021, 10:54
    @Andrei, ideea este că dacă tot scoți ceva nou, măcar fă-o ca lumea. O carcasă, ceva acolo, să maschezi arcurile alea, nu cred că ar fi ridicat costurile. Exact așa se vedeau la Dacia 1300. Pe segmentul de preț 15-20.000 de euro, unde este aglomerație mare, cred că fiecare amănunt contează pentru "impresia artistică". Nu cred că la Hyundai Kona sau la Puma gasești scăpări din astea...
    +1
  • dorin
    la 11.02.2021, 11:02
    @ MarDark @ Andrei .Am specificat - Poti sa scazi ce vrei, tot low cost va fi , si peste cativa ani o va lua rugina asa cu le-a luat pe majoritatea. Nu vei avea 5 stele euroncap , 12 ani garantie la coroziune si motoare mai potente , nu pe gaz. Am citit fel si fel de prostii , cum ca masina devenea prea scumpa daca se vroia sa fie intradevar , MASINA ! O minciuna grosolana lansata de baietii platiti. Cand fabrici masini la 100 de Km. de Bucuresti si ai totul la dispozitie , devine prea scumpa. Cum se face ca pe Renault Online acum nici 2 saptamani gaseai Renault Megan Busines Tce GFP 116 Cp. la 14700 de Euro si se fabrica in Turcia. Pt. buzunarul Renault se poate, pt. noi scump si slab calitativ.(Poate Fiat Tipo nu s-ar incadra , dar totusi vine si cu motorizari mai putrnice inclusiv diesel , iar cel mai nou este un turbo inlectie directa 100Cp. - O remarca - Suzuki Vitara dispune de : geamuri electrice , climatronic, camere de luat vederi fata-spate , volan de piele, comenzi pe volan , etc.-Nu trebuie decat sa te duci si sa ceri detalii) Multumesc
    -3
  • nume
    la 11.02.2021, 11:06
    UN Dacia? Pe cand O BMW?
    +11
  • la 11.02.2021, 11:19
    @dorin, exact! Tot la Megan Bussines am vrut să fac și eu referire, l-am studiat acum vreo 2-3 săptămani. Intre el și noul Logan aș alege fără să clipesc Megan Bussines.
    +1
  • Victor
    la 11.02.2021, 11:44
    Dorin, totusi ne spui de ce ai facut discriminarea initiala? Asta-mi spune ca tu ai un oarece interes intr-o anumita directie. De aici mai departe evident ca tot ce spui va fi impotriva Logan. Iar faptul ca judecarea masinilor ai facut-o doar dupa criteriul bani nu mi se pare in regula, asta e caracteristica sarantocilor care sunt traumatizati sa scoata banutul pentru achizitie. (Nu ma banui de lipsa de impartialitate, conduc - in spirit german-in afara orasului un suv BMW diesel, in oras un Logan 1,6 benzina din prima serie, ce functioneaza excelent, pe care totusi trebuie sa-l schimb, ca a inceput sa iasa rugina - e din 2004).
    +5
  • Hunter
    la 11.02.2021, 13:00
    Tetierele "de tip virgula" pe cat de bine arata pe atat de incomfortabile sunt la drum lung,te obliga sa stai cu barbia in gat si te doare si capul de la ele.Macar astea sunt reglabile,la Mercedes,Volvo si ultima masina condusa cu tetiere asemanatoare,Alfa Giulietta,Nu.Sunt oribile la drum lung dar cica sunt mult mai ok in caz de accident din spate.
    +3
  • @dorin
    la 11.02.2021, 14:37
    "Prostalaii" aia de europeni, respectiv nemti, avand atatea alternative "mai bune", si la care 1-2k euro nu reprezinta o diferenta asa mare ca pt romanul de rand, au preferat totusi DACIA.
    Daca "tot ce e roamnesc e de rahat", dupa parerea unora, si "doar ce e (de) afara e bun"... uite ca "aia de afara", prefera "rahat-ul" roamnesc (nu pe cel turcesc)
    +7
  • @dorin
    la 11.02.2021, 14:41
    Ce preferi un "low-cost dotat" sau un "premium" cu senzori de parcare in loc de camera si cu display mic precum cel de la telefoanele 3G, in loc de display generos?
    Si pachete S-line, AMG si M, cu prize de aer false, facute din plastic poansonat cu zig-zaguri? Sau tobe de esapament false?
    +6
  • la 11.02.2021, 14:50
    Comparațiile cu Tipo sedan (12.257 euro preț de listă, cu motor aspirat și oglinzi manuale) sau Suzuki Vitara (16.665 euro ) sunt de-a dreptul hilare.
    Iar dacă vorbim de preț rabla și reducere, un Logan turbo de 90 de cai poate scădea și sub 10.000 de euro. Iar dacă vrea cineva GPL din fabrică, se duce în Italia sau Franța, că alte variante în România în afară de Dacia eu nu cunosc.
    Toată comparația aia distorsionată și cu omisiuni evidente într-un sens ține loc de argumente peste minciunile eterne cu așa zisa rugină plus alte subiectivisme crase izvorâte din lema ”cunoscătorilor”, că Dacia e ”lowcost”.
    Ce interese poate avea un troll care să denigreze constant sub diferite pseudonime mașinile Dacia poate fi ușor de intuit, interesant c-a-nvățat măcar să-și dea plusuri singur :)
    +11
  • la 11.02.2021, 15:19
    @ds ai da 2000 si ceva in plus pe un megan business cu AC manual, radio cu butoane, becuri cu halogen, jante de tabla si nimic de confort pe ea doar ca sa zici ca ai masini mai cu ba**n* decat logan. Pratic o versiune fara nimic de siguranta in plus decat loganul, nicio optiune, doar cu bordul mai moale si putin mai mare.
    +5
  • xxx
    la 11.02.2021, 15:33
    Dorin bați câmpii!
    Eu sunt pe cale sa-mi cumpăr o mașină (a doua mașină in familie), am luat in calcul STEPWAY CVT, Logan CVT (-900€ fata de STEPWAY), Opel Crossland 1,2 110CP Manuala, Ford Fiesta TREND CONNECTED 1.0L ECOBOOST 95 CP MANUALA
    Diferența de preț este de 2400€ cu reducerile de la dealeri făcute pentru Ford si Opel, eu nu pun la socoteala Rabla.
    Oscilam intre STEPWAY CVT si Fiesta Manuala
    +5
  • Ionut
    la 11.02.2021, 15:59
    Toate auto Dacia de la noi sunt facute pentru Europa de est, masini pentru oameni care nu au auzit de civilizatie. La 14000euro gasesti Masini. Am la job 7 Logan generatie 2020 la care deja infloeste rugina. Nu mai zic de cate stele au in caz de accident din cauza care am stat 4 luni la pat si nu din vina mea. Vedeti modele care isi merita banii. Dacia indiferent de model nu merita indiferent de echipare mai mult de 10000euro. Pret corect Lada Niva. In rest doar can can. Mentiune: conduc de 33 ani, dar am renuntat de 17 ani la Dacia, am ales Ford. In 17 ani intretinere si costuri reparatie minim cat trebuie pt o masina care se respecta. Nu am depasit 2000euro in toti anii. Imi pare rau pt masina Dacia dar nu merita mai mult de 10000 full.
    -1
  • la 11.02.2021, 17:08
    Romanii concurează la emisiunea "Prețul corect". Aceeași romani care se screm pe ei ca se scumpește curentul cu 0.3% si caută cu disperare abonamentul cel mai bun. :))
    +1
  • dorin
    la 11.02.2021, 17:11
    @ xxx Multumesc pt. apreciere.

    Succes ! Fiecare este liber sa aleaga gandindu-se ca investitie durabila , ce doreste, si sa plateasca cat considera pt. confortul si siguranta vietii lui .

    Cu respect ,
    +3
  • la 11.02.2021, 20:10
    @MarDark
    As prefera cele 5 stele Euro NCAP ale Megane-ului. Despre asta este vorba, nu despre AC manual & butoane colorate.
    +1
  • la 11.02.2021, 20:18
    @ds ăla nu ia 5 stele fix ca loganul pentru că varianta de bază nu are opțiunile de siguranță activă doar pe cele pasivă, adică fix airbag-urile de le are loganul în standard.
    +2
  • NoksLess
    la 11.02.2021, 20:27
    MarDark, ești prea frustrat și nu accepți contra argumente la filozofia de marketing a unei mașini care în configurația ei nu merita vorba lui Ionuț mai mult de 10000 euro. Pai la stelele de siguranță ce zici? Se ridică la nivelul mașinilor la nivelul celor 14~15000? La motorașul ăla de MAXIM 90cp vai mama lui în care "dai cu biciul" ca sa urce un deal (consum mai mare!!!) dacă ai persoane și pe bancheta din spate? + bagaje in portbagaj? Altă fază de râsul curcii. Mai sunt și alte hibe de discutat aici. Am avut și eu un gând să-mi iau un Logan MCV (am familie numeroasă) in 2019 iar pentru centurile de siguranță reglabile (am 1,70m) trebuia să aleg un pachet superior pentru care trebuia să platesc peste 500 de euro!!!? Ți se pare normal? Pe Nissan Primara din 97 am așa ceva și ei în 2019 nu sunt in stare sa ofere standard aceasta "optiune"? Scuze dar nu am dat 10000 euro (9000 prin programul rabla) pentru minusurile amintite și repet mai sunt și altele!!! Am preferat sa dau 6000 pe un KIA Ceed SW SH rulat in Romania și cu istoric la indemana cu dotări la care MCV-ul nici nu îndrăznea să gândească... La 15~16000 de un Mitsubishi Outlander PHEV 2015 rulat în Olanda / Belgia cu siguranța istoricului și pina in 150000 de km ce zici? Pentru că în curând o să am și fotovoltaice pe casă și da mă gândesc să avansez, să nu mai poluez să beneficiez de mult mai mult pentru acei bani. Nu cu toții vrem asta? Nu vreau sa scriu o carte aici despre asta dar prețul Loganului nu trebuie sa fie mai mare de 10000 pentru ce oferă!
    0
  • Gâgă
    la 11.02.2021, 21:54
    Plasticul de pe bord este dur intr adevar , dar nu mai "suna" a gol ca plasticul de pe Noul Duster. In schimb noua Lada Largus adica Logan MCV, are cotiera cu spatiu de depozitare si cheie de contact rabatabila. De ce oare?
    +3
  • la 11.02.2021, 22:57
    @MarDark
    Sistemele active au pondere de doar 20% Intr-un test.
    -3
  • LUCCI LUCIANO
    la 12.02.2021, 00:07
    Zici ca vorbesti in punga ! Antena aia ,,urisa'' pt o suma modica, poate fi inlocuita din fabrica cu una finuță, tip ,,aripa de rechin'' Dar, deh....român....Nu am înțeles -,,apăl car plei,, sau trebuia ,,eipăl car plei,, ....ca se uită și d-ăia mici cere nu știu engleză....Și...ai terminat clipul ca episoadele alea din Bambi, de pe timpul lui Ceaușescu.
    +1
  • LUCCI LUCIANO
    la 12.02.2021, 00:11
    @dorin: am citit lista postata , cu masinile ce au preturi apropiate de ,,masina low cost scumpa'' Acum , te rog, sa postezi preturile acelor masini cu TOATE optionalele Daciei. Vezi apoi la cate mai incepe pretul sub 18.ooo. Poate Fiatul.....In rest.....La ccea ce ai postat tu, vedem doar niste masini scumpute dar....chele. Sa vada vecinii ca mi-am luat Elantra. Kona samd Ce au la interior, pt 14.000.....mai vedem. Un amic si-a luat si el un Kona dotat. 21.600.....Benzina.
    +6
  • dorin
    la 12.02.2021, 09:38
    @ LUCCI LUCIANO

    Ai perfecta dreptate si nu te pot contrazice. Unii cumparatori vor dotari bune si asta se pare ca primeaza 100% in alegerea unei marci de masini.
    Dar, eu am idei mai invechite si referitor la ex. citat de tine , prefer un Hyundai Elantra in varianta de baza la 14624 Euro (cu toate reducerile) si are tot ce inseamna sistemele de siguranta active si pasive posibile cu 12 ani garantie la coroziune, decat un Logan 3 cu toate obtiunile pe el. Referitor la ce masina vad vecinii in curtea mea, este treaba lor, pe Ceausescu l-au impuscat in '89, nu mai trebuie sa fim toti la unison cu dacia 1300 ca sa nu dam de banuit. Este un drept castigat sa avem propia parere si oricine poate sa-si cumpere orice , si sa faca ce vrea cu banii lui. Bafta !
    -2
  • la 12.02.2021, 11:59
    Asa suntem noi ca neam. Ai alt status la garsoniera cand ai Ford cu cel mai mic motor si zero dotari.
    Sau pentru astia mai bogati, tot prosti raman cu un Golf cu toate optiunile fata de smecherii cu Seria 1 chel.

    Si aici nici nu luam in calcul piese, adaptarea la drumurile noastre bune, cost asigurare si alte aspecte.

    Si poate si mai trist, facem comparatii si dam sfaturi dar apoi mergem pe autovit nu la vreun dealer.
    +3
  • la 12.02.2021, 12:08
    @ dorin

    OK, tu ai idei mai învechite și preferi un Elantra în varianta de bază. Nimic greșit aici. Dar în cazul ăsta compară-l cu Logan în variantă de bază. Un Logan în echiparea Essential (cea de mijloc) e 10.950 euro și are 6 airbag-uri (inclusiv cortină) plus frânare automată, ABS și ESP. Iar diferența de preț este de 3800 euro. Care sunt bani. Cu banii ăștia aproape poți turna fundația unei case de 100 mp (știu pentru că asta a făcut taică-miu de curând).

    Versiunea chiar de bază e 8400 euro, dar nu am ales-o pentru că nu oferă decât motorul de 65 cai. Am zis să fie măcar 90 cai și de aceea am pus echiparea Essential care nu are multe pe ea.
    +4
  • Demis Ravasi
    la 12.02.2021, 12:20
    Dacia este cea mai buna mașina in prețul ei de achiziție , nu are rival ! Modelul nou este superb , arată foarte bine și sunt sigur ca se va vinde foarte bine . Toți cei care l-au condus au avut numai vorbe de bine despre acest model , deci este clar ca va rămâne in continuare cea mai buna varianta de mașina noua .
    APP. despre discuțiile de mai sus , Steluțele EuroNCAP se dau in funcție de dotările basic ( baza ) , deci Meganul 4 are 5* pentru echipareaBussines de baza , iar noul Logan va avea sigur 4* dacă nu va face o surpriza și va avea chiar 5* ( de ce nu ).
    Repet , Dacia NU are rival in clasa ei de preț , este cea mai buna mașina nouă , iar vorbele astea de ceapiști despre rugina și alte rahaturi ... lăsați-le deoparte ca nu-și au locul , Rămâneți la babele voastre de 15/20 ani luate din Vest .
    PS. Nu am decât un Logan 2012 in familie , in rest am un Megane 4 Zen 2020 nou , un BMW f30lci 2017 și un F10 2012 , deci nu sunt un fan înrăit Dacia , însă recunosc ce este bun .
    +4
  • la 12.02.2021, 12:36
    La prețuri apropiate, întrebarea este:
    Dotări gen climă și geamuri electrice cu impuls și 3 stele la Euro NCAP?
    Sau ac manual, fară geamuri electrice cu impuls și 5 stele?
    Altfel, mi se pare de toată jena să nu ai portbagaj iluminat la varianta Acces, dar să ai sistem de monitorizare a presiunii în pneuri, sau să ai faruri cu aprindere automată dar să nu ai oglinzi exterioare cu dejivrare.
    Nu am nimic cu Logan, iar Duster StepWay chiar îmi place, dar 14.000 de euro, e deja mult.
    +2
  • xxx
    la 12.02.2021, 12:38
    Dorin am ofertele pe masa la ce am scris eu, si drive test cu mențiunea ca pt Dacia doar cutie manuala. Discuții telefonice au fost si pentru Kia Ceed si Suzuki Vitara, in cazul in care aveau oferte concrete si mașini disponibile. Nu aveau modelele ieftine, impresia mea este ca anunță doar ca sa încerce sa te agate. Opel, Ford, Dacia au fost corecți, cat mă costa clar, cand pot avea mașina disponibila.
    Tu ai comparat un Logan CVT full cu versiuni de baza cu discount si rabla. Sa înțeleg ca a fost o gluma?
    +5
  • la 12.02.2021, 12:50
    @ds

    Dar ești și conștient că mare parte din stelele alea în 2021 țin enorm de mult de partea electronică și nu neapărat de rigiditatea structurală? Și actualul Logan cu dotările de siguranță actuală lua 5 stele în 2015 să zicem? Și că peste 90% din noi conducem mașini mai vechi de 2015?

    Iar legat de dotări, da, oamenilor le fug ochii după dotări. Iar studiile arată că majoritatea nu folosesc mare parte din acele dotări. Așa e omul... cumpără ce nu are nevoie, din păcate.
    +3
  • xxx
    la 12.02.2021, 12:54
    Ca sa fiu corect pana la capăt un Fiesta model de baza cu motorul de 75CP este mai ieftin decât Logan cu motorul de 90CP, dar daca îl compar cu Logan cu motorul de 65CP tot peste 2000€ este diferența. Varianta asta nu este in lista ta!
    Atenție ce scrii, OK am înțeles nu-ti place Dacia, nu este o problema, sunt suficiente argumente in sensul acesta. Dar găsește-le pe cele corecte, ca sunt (eu am 2 chestii care m-au deranjat la Dacia si le-am spus-o in fata. Si la Fiesta exista lucruri care nu-mi plac)!
    +3
  • la 12.02.2021, 13:11
    @Moldovean, am spus mai sus că sistemele de siguranță activă influențează 20% în cadrul testului, iar comparația am facut-o cu un Megane Bussines 2018, care are fix aceleași sisteme active ca Loganul de mai sus. Că mulți dintre noi conducem mașini de dinainte de 2015 e altă treabă, discuția era despre ce aș lua acum la 14-16.000 de euro.
    Și da, oamenii aleg tot felul de afafiuri făra să stie dacă le vor folosi. Personal am pe mașină geamuri electrice spate, geamuri cu impuls, climatronic, torpedou refrigerat etc. Dar: geamurile electrice spate nu s-au folost de 5 ori în viața mașinii, climatronicul nu-l folosesc ci doar reglajul manual, torpedoul refrigerat o dată pe an în concediu. Atunci, despre ce vorbim?
    +1
  • la 12.02.2021, 14:09
    @ DS
    Oameni diferiti, nevoi diferite.
    Eu unul, folosesc absolut toate dotarile. Chiar si gemurile din spate (de exemplu cand sunt usor inzapezite, le las jos, se curata, plec).

    Scaunele incalzite sunt mereu pornite iarna.

    Climatronicul e temelie (nu l-as fi cumparat dar magarii au alt design si de obicei e mai urata masina daca nu iei si climatizare automate).

    Pana si masajul in scaun in folosesc. Desi l-am luat doar pentru ca era cuplat cu reglajul lombar.

    De LED-uri nu mai zic; nu m-as mai intoarce la halogen sau alte forme clasice.
    -1
  • Cristian
    la 14.02.2021, 16:23
    Foar multe comentarii si fara rost...parerea mea ,pe persoana fizica...ca sa zic asa.
    Dacia face pe o platforma de Clio niste masini care nu mai sunt ieftine,care arata cat de cat bine si care te duc din punctul A in punctul B fara nici o problema.Sunt o gramada de carcotasi care,pentru ca oricum nu isi permit decat un sh se 850 euro dar cu istoric cunoscut de la un dealer din germanica,musulman saracul,cu 199950 km,verificabili(nu ca altele de pe net...asa scrie in anunturi)...dau cu barda intr un produs bun la pretul oferit,pentru dotarile oferite...ca de,suntem si noi oameni si trebuie sa comentam. Rad cand citesc aberatiile celor 5 stele ale altora si cateva lipsa la Dacia...mai atoate cunoscatorilor vesnic comentatori de specialitate,stiti in ce consatu aceste teste,stiti macar la ce viteza organismul uman nu mai rezista impactului indiferent cate mikiarde de stele ar avea vehiculul implicat? Ati mers vreodata la un curs de conducere preventiva sa vedeti in ce consta un impact la 25 km/h? Mama,nu are centuri reglabile pe inaltime si eu am 1,7 m...si aveam la nu stiu ce cotet din epoca de piatra...ma lasi! Cum ar fi daca ati fi asteptat 5 ani sa va vina aceal cotet cum spuneti voi,de Dacia 1310,care dupa anul 1983 chiar avea defecte notabile? Mama ce buna era Dacia. Nu va obliga nimeni sa cumparati un produs romanesc,la care kucreaza poate o ruda indepartata a unui vecin de pe scara blocului comunist in care traiti...e plin targul de tigai aduse de la sincerii dealeri de sh cu barba din germanica,pentru ca si cei din service uri trebuie sa traiasca si vanzatorii de piese din Taiwan trebuie sa aiba profit pentru produsele Tyk...bla bla
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru