Hirvonen nu regretă eşecul experienţei de la Citroen

de Daniel Popescu
Marti, 07.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mikko Hirvonen susţine că nu are niciun regret în privinţa celor doi ani petrecuţi la Citroen, chiar dacă a obţinut o singură victorie pentru constructorul francez.

Esential 1 victorie a obtinut Mikko Hirvonen in cei doi ani petrecuti la Citroen (Italia 2012)
4 este locul ocupat de Mikko Hirvonen in sezonul 2013 al Campionatului Mondial de Raliuri
Mikko Hirvonen a părăsit Ford la sfârşitul sezonului 2011 cu speranţa că va putea lupta pentru titlul mondial la Citroen, mai ales că urma să aibă la dispoziţie aceeaşi maşină ca Sebastien Loeb.

Finlandezul nu a reuşit însă să impresioneze şi a obţinut o singură victorie în sezonul 2012, înainte de a avea parte de o campanie modestă în 2013. Dezamăgit de eşecul colaborării, Hirvonen a revenit la fosta sa echipă, care acum se numeşte M-Sport, în perspectiva sezonului 2014, însă insistă că nu regretă cei doi ani petrecuţi la Citroen.

"Nu aş spune niciodată că cei doi ani au fost o pierdere de vreme. Primul an a fost fantastic, am fost pe locul doi în campionat, iar ca echipă am câştigat titlurile la piloţi şi constructori.

Pe lângă asta, a fost prima oară când am fost într-o altă echipă decât Ford şi asta mi-a dat multă experienţă despre cum gândeşte o altă echipă, iar asta este foarte valoros", a precizat el pentru publicaţia Autosport.

Nu aş spune niciodată că cei doi ani au fost o pierdere de vreme.

Mikko Hirvonen
Pilot M-Sport
Hirvonen încearcă să-şi justifice lipsa de rezultate din sezonul 2013 prin performantele celor de la Volkswagen, care au dominat campionatul prin Sebastien Ogier, însă admite ca poartă o parte din răspundere.

"Nu ştiu dacă lucrurile au mers prost cu Citroen. Într-un fel, nu poţi să dai vina pe nimeni. În primul rând, Volkswagen a intrat în raliuri, au fost cu un pas înainte şi nu i-am putut urmări. Apoi am făcut câteva mici greşeli şi au ieşit din lupta pentru titlu. Singurul lucru care nu a fost bun anul trecut este că am încetat să testăm şi să dezvoltăm maşina când nu am mai fost în lupta pentru titlu.

Asta mi-a dat impresia că raliurile nu mai sunt o prioritate pentru Citroen şi m-am gândit că poate viitorul meu nu este aici", a explicat el motivele pentru care a plecat de la echipă.

Via Autosport

Comentarii (0)

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru