Acţionarii McLaren nu au ajuns la un acord cu privire la numele coechipierului lui Alonso

de Daniel Popescu
Vineri, 05.12.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Acţionarii McLaren nu au reuşit să ajungă la o înţelegere în privinţa alegerii coechipierului lui Fernando Alonso pentru sezonul 2015 între Jenson Button şi Kevin Magnussen.

Întâlnirea consiliului de administraţie s-a încheiat, dar nu s-a luat nicio decizie în privinţa liniei de piloţi pentru sezonul 2015.

Purtator de cuvant
McLaren
Consiliul de administraţie al McLaren Group s-a reunit joi cu scopul principal de a alege între Jenson Button şi Kevin Magnussen pilotul care va fi coechipierul lui Fernando Alonso în sezonul 2015.

Cu toate acestea, la finalul întâlnirii, un purtător de cuvânt al echipei a dezvăluit că acţionarii nu au reuşit să ajungă la un acord în această privinţă, astfel că o decizie finală a fost amânată. "Întâlnirea consiliului de administraţie s-a încheiat, dar nu s-a luat nicio decizie în privinţa liniei de piloţi pentru sezonul 2015", a precizat un purtător de cuvânt al echipei.

Argumente pro şi contra

McLaren se află în faţa unei decizii importante din mai multe puncte de vedere. Button are de partea sa experienţa acumulată în Formula 1, dar şi cunoştinţele despre modul în care lucrează furnizorul de motoare Honda, întrucât a concurat pentru constructorul japonez până în 2008.

De partea cealaltă, Magnussen are un salariu semnificativ mai mic, a fost sprijinit de McLaren din 2010 şi poate reprezenta o soluţie pe termen lung.

Potrivit unor informaţii neoficiale, Ron Dennis, CEO-ul McLaren Group, a efectuat recent o vizită de afaceri în Danemarca pentru a aduce sponsori la echipă din ţara natală a lui Magnussen, însă negocierile cu producătorul de jucării Lego au eşuat.

Button: "Nu ştiu când vom afla"

Este o întrebare la care nu pot răspunde, nu ştiu când vom afla.

Jenson Button
Pilot McLaren
Situaţia este complicată inclusiv pentru piloţi, care se află sub contract până la sfârşitul anului şi sunt astfel obligaţi să participe împreună la evenimentele de marketing ale echipei. De altfel, cei doi au fost împreună joi în localitatea scoţiană Edinburgh pentru un eveniment al sponsorului Johnnie Walker, acolo unde Button a admis că nu are nicio idee dacă va rămâne la McLaren. "Este o întrebare la care nu pot răspunde, nu ştiu când vom afla", a precizat el.

Anterior, Button a fost creditat cu şanse să ajungă la Porsche pentru o campanie în Campionatul Mondial de Anduranţă, însă constructorul german a infirmat ulterior aceste informaţii.

Via SkySports

Comentarii (16)

  • Deblocarea situatiei depinde de Ham. Prelungeste sau nu contractul cu Mercedes.Alonso asteapta inca oportunitatea sa fie campion si singura mica sansa o are cu Mercedes
    4 8
  • ovidiu15081982
    o mare bataie de joc situatia de la mclaren ! nu credeam ca sunt capabili de asa ceva ! cei doi risca sa ramana fara volan la anul, nu mai au unde sa mearga ! nu-i credeam in stare de asa ceva...RUSINEEE !!!
    15 0
  • Personal, l-as prefera pe Button, dar nu sunt membru in consiliul de administratie de la McLaren. Acum, ne place, sau nu, timpul nu iarta pe nimeni si Button are o varsta. Indiferent de experienta acumulata e greu sa tii pasul cu niste copii de 17-18-19 ani
    8 1
  • Florin
    Daca ar mai lasa din pretentiile salariale ar fi ales Button, mai ales ca si Alonso si-a exprimat voalat dorinta de a-l avea pe britanic coechipier. Magnusen este mai tanar si are un salariu mic.
    9 1
  • speram sa nu ajunga la un acord cu privire la Alontzo .....
    5 8
  • ctlnmihai
    Dacă e să ne luăm după Joe Saward, un motiv pentru care încă nu s-a decis cine va fi coechipierul lui Alonso , e și faptul că Ron Dennis încearcă să devină acționarul majoritar la Mclaren...
    4 0
  • La ce va referiti cei care spuneti ca Button este in varsta, sau ca Button ar mai fi util doar datorita experientei? Button este cu 1 an mai in varsta decat Alonso, care este in general considerat drept cel mai bun pilot de pe grila. Mi se pare ca Button are o singura problema: este prea diplomat pentru a-si face loc cu coatele. In ceea ce priveste performantele, imi amintesc un interviu cu Alonso din anul 2000, primul an al lui Alonso in F 3000. Atragea atentia asupra sa pentru ca pilota foarte bine, insa extrem de agresiv. Aveai senzatia ca la fiecare cursa provoaca cate un accident. Cum ajungea pe cineva din urma, incerca sa depaseasca aparent indiferent de spatiul disponibil pe circuit. Spunea ca este total focalizat pe a urma calea deschisa de Jenson Button, care debutase in 2000 in F1 si era considerat de toti un fenomen. La vremea aceea, Alonso il privea pe Button cu foarta multa admiratie. Oricum, toata lumea era convinsa ca Button putea deveni un mare campion.
    Si pana la urma, cum a fost Button daca nu extrem de performant pana acum? A fost dominat vreodata de vreun coechipier? In primul an a fost coechipier cu Ralf Schumacher si nu cred ca a fost mai prejos. A fost din pacate obligat sa plece la Benetton, cum Williams avea contract cu marele Montoya. A ajuns pe la BAR. Materialul de concurs a fost groaznic, nu cred ca se pune problema de a-l evalua pe Button pentru performantele obtinute cu BAR. In orice caz, l-a dominat pe Villneuve, un fost campion mondial cu pretentii ca ar fi egalul lui MS. Cand a avut la Brawn masina cea mai buna, a valorificat ocazia si a devenit campion. Cand a fost la McLaren si a avut masină de top, s-a batut pentru titlu. A fost pentru vreo clipa inferior lui Lewis Hamilton cat au fost coechipieri? (în condițiile în care cred că ar fi rezonabil să presupunem că Lewis a fost preferatul echipei). Dacă Button a fost egal în performanțe cu Hamilton care este acum campion, chiar cu Hamilton favorizat de Mclaren, de ce l-ar considera cineva pe Button inferior lui Alonso, Hamilton sau Vettel? Pentru că nu iese în evidență prin comentarii în afara circuitului?
    Eu aș vrea foarte mult să îl văd pe Alonso în aceeași echipă cu Button, fostul său model. Sunt convins că am avea parte de o luptă extrem de echilibrată.
    22 0
  • E rusinos. Din respect pt cei doi, alegerea trebuia facuta cel tarziu la cateva zile dupa terminarea campionatului.
    6 0
  • ctlnmihai
    @ levier.. Problema lui Button din punctul meu de vedere este că pentru a performa el are nevoie de monopostul perfect pentru a putea obține un rezultat bun...spre deosebire de el , Alonso și Hamilton reușesc să scoată totul dintr-un monopost chiar dacă acesta nu e perfect..Sincer eu i-aș acorda un credit mai mare lui Magnussen care reprezintă viitorul..
    8 6
  • mai bine raman amandoi la ekipa si alonso in gp3 coekipier cu visoiu
    8 7
  • asa e bog. greu cu pilulele.
    1 1
  • dar nu are nume? Nu e botezat?
    @bog, right, ai zis-o mai bine ca mine :)

    nu exista mah masina perfecta. Toate sunt naspa de pilotat, unele putin (am zis putin) mai rapide decat altele cat sa faca diferenta sau nu. Se poate ca masina care ii place unuia sa nu-i placa altuia (vorbim de piloti aici). E relativ .... depinde de ce au altii ca sa poti spune ca ai o masina de titlu sau nu, indiferent ca iti place sau nu. Timpii conteaza, sa fie ceva mai buni decat la concurenta
    3 3
  • #.- ai dreptate cand spui ca nu exista masina perfecta .. dar cine sa inteleaga ? unii fraieri care-si spun *Ferrari* ? Hai sa fim seriosi ... eu vin din domeniul unde viata era pe muchie de cutit si niciun avion de vanatoare nu semana cu celalalt ... vor rade niste imbecili care au vazut moartea doar pe ecranul PC-ului ...haI cu *manutele* rosii imbecililor !!!!oricum , ciuda ramane ...
    4 4
  • Totusi, intrec orice limita deja. Daca Ferrari i-a facut intrarea lui Vettel cu test + o zi in simulator, la Mclaren tot se gandesc ce sa faca. Desi niciodata nu mi-a placut Button, incepe sa imi fie mila de el. Nu acesta e sfarsitul ce il merita in F1. Sper ca Mclaren sa ia decizia cea mai buna. Eu sincer, nu mai am rabdare si am emotii prea mari. Vreau sa stiu odata pe cine aleg.
    3 1
  • Majoritatea fanilor Mclaren pe retelele de socializare si pe forumurile de specialitate spun ca Mclaren fac asta pentru expunere mediatica. Ca este o strategie intentionata.
    Exemplu: "Post Sat Dec 06, 2014 6:15 pm

    All news is good news. Surely their brand recognition figures are going through the roof. Is that the aim of this driver decision farce? If it is the entire thing is all about sponsorship."
    3 0
  • clar Button e peste Magnussen
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru