Formula 1 va analiza posibilitatea de a reduce durata curselor

de Daniel Popescu
Joi, 03.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Echipele de top vor analiza propunerea Ferrari de reducere a duratei curselor, măsurile pentru scăderea costurilor şi posibilitatea ca Christian Horner să fie nominalizat drept succesorul lui Bernie Ecclestone.

Esential 250 de kilometri ar putea fi noua distanta maxima parcursa intr-o cursa de Formula 1
6 este numarul echipelor care pot decide viitorul regulament al Formulei 1
Reprezentanţii echipelor Ferrari, Red Bull Racing, Mercedes, Lotus, McLaren şi Williams se vor reuni în următoarele zile împreună cu oficialii FIA şi Bernie Ecclestone pentru a discuta o serie de schimbări în regulamentul tehnic şi sportiv al Formulei 1.

Pe lista de discuţii se află cel puţin trei subiecte importante pentru viitorul Formulei 1:

 reducerea duratei curselor - Luca di Montezemolo, preşedintele Ferrari, a propus reducerea duratei curselor pentru ca piloţii să aibă posibilitatea de a forţa mai mult, întrucât ar trebui să consume aceeaşi cantitate de combustibil într-un timp mai scurt. Aparent, propunerea vizează reducerea distanţei unei curse de la puţin peste 300 de kilometri la aproximativ 250 kilometri;

 Horner ar putea fi desemnat succesorul lui Ecclestone - CVC Capital Partners, acţionarul principal al Formulei 1, l-ar putea desemna oficial pe Christian Horner, şeful Red Bull, ca succesor pentru Bernie Ecclestone.

Într-o astfel de situaţie, Horner ar putea prelua imediat atribuţiile lui Ecclestone în cazul în care acesta din urmă va fi găsit vinovat pentru dare de mită în procesul care va avea loc în Germania în această lună. Cei doi au avut o întâlnire de mai multe ore la Sepang împreună cu  Donald Mackenzie, şeful CVC, pentru a discuta despre această soluţie;

 reducerea costurilor în Formula 1 - echipele şi-au asumat introducerea unui buget maxim anual în Formula 1 începând din 2015 şi ar trebui să decidă câteva aspecte importante în această privinţă. Totuşi, McLaren şi Red Bull au afirmat în public că nu sunt interesate de o reducere a costurilor.

Deciziile luate de în cadrul întâlnirii dintre echipe şi FIA ar putea fi ratificate de Consiliul Mondial al FIA în şedinţa programată pentru 11 aprilie.

Via James Allen

Comentarii (11)

  • N-ar fi mai simplu sa-i lase sa consume liber cat vor? Cine ar face motorul mai economic oricum ar avea de castigat. Sau sa le mai dea in plus 50 de litri. Ideea e nu sa faca cursele mai scurte pt ca sunt plictisitoare ci sa faca un regulament care sa stimuleze show-ul pe toata durata cursei. La o cursa de sprint personal nu sunt interesat sa ma uit.
    16 1
  • Serios ? Ce dracu inseamna asta ? Ca vom avea curse de 20 tururi ca la GP3 si Formula Renault ? In F1 ???? Perfect. Mai bine ma uit la curse de bob in 4 ca's mai interesante .... Si mai rapide.
    23 1
  • Pai daca astia contiua in halul asta, peste 2-3 ani o sa concureze din simulatoare aduse in garaje, o sa zica ca sunt 100% ECO si vor salva planeta;
    In alta ordine de idei ce mai vedem astazi in F1: 2-3 dueluri roata la roata- evident in pluton mult in spate, vaicareli: de roti, de vibratii, de nu termin cursa asa, si celebrul indemn BOX, BOX,BOX; adica le-a mai ramas doar strategia.
    Nu prea mai are legatura cu ceea ce vedeam in F1 pana nu demult.
    18 1
  • :D Lewis campion
    @unu Mai domnule atot stiutor macar sti care sunt costuriile in F1 in prezent:
    -Spre exemplu, numai un pneu (cu janta) costa in jur de 2.000 de euro
    -un volan minim 7.000 de euro si multe altele dapoi daca esti in locul celor de la lotus care se chinuie sau caterham care nici nu au strans un punct pana acum,si sa stai in monopostul acela minim o ora si jumatate pe circuite normale dapoi in monaco peste 2 ore sau singapore
    3 17
  • O sa se duca spectacolul incet, incet....Mai interesant m-i s-a parut Indicar duminica seara pe Digi, iar comentariul mult mai bun !
    13 1
  • Christian Horner la conducere??? e clar ca doar cireada v-a trisa pt ca ajunge lingau' la putere si-i va tine in puf... mai ales pe Vitel...
    Despre ce vorbim...?!?!?
    13 6
  • Eu nu inteleg de ce nu fac ca in state, sa foloseasca combustibil bio asa nu ar mai fi reguli din astea aberante, deja e absurd ceea ce se intampla in F1 mai bine punem dracu 2 cai in fata monopostului si gata ! Formula 1 a ajuns o afacere pentru Bernie si FIA
    4 0
  • Horner la conducere? De ce nu! istoria, a demonstrat prin Todt ca se poate. Nu a protejat Ferrari, a incercat sa fie impartial, deci se poate.
    Faza aia ca il tine pe Vettel in puf e o aberatie. Sunt mult prea multi bani la mijloc pentru a se face asa ceva.
    Propun sa se intruneasca de vreo 6 ori pana la finalul actualului sezon, sa schimbe cate ceva de fiecare data, ca vor ajunge la audienta zero. Si asa a ca devenit pe bani in multe tari.
    7 0
  • Ce fain se sterg comentarii :))
    0 0
  • 1.Ideea cu scurtarea curselor e o tampenie 2.Desi nu-l suport pe Horner faptul c-ar putea sa fie numit succesor al lui Bernie nu ma deranjeaza deoarece n-ar putea ajuta pe RBR decat din punct de vedere financiar..Daca insa luam exemplul Ferrari care primeste din partea lui Bernie mai multi bani dindrepturile de televizare si altele ,acesti bani nu garanteaza si performante notabile..Cat despre reducerea costurilor , eu sunt impotriva reducerilor de tot felul care au distrus F1
    0 0
  • Indycar
    Nu-i nimic.Incet-incet facem schimbarea catre Indycar.Daca Digisport oricum difuzeaza,de ce nu?Duminica seara am stat pana la finalul cursei si a meritat.Mult mai interesant decat ce se anunta F1 a deveni.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru