Mercedes, dispusă să-i lase pe rivali să mărească performanţele motoarelor

de Daniel Popescu
Marti, 13.10.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes este pe punctul de a accepta ca Ferrari, Renault şi Honda să aibă permisiunea de a îmbunătăţi semnificativ performanţelor motoarelor, întrucât o dominaţie autoritară a echipei germane nu este benefică pentru Formula 1.

Esential 2016 este abnul oin care vor intra in vigoare schimbarile planificate pentru motoare
Cei patru constructori din Formula 1 şi directorii tehnici ai fiecărei echipe vor fi prezenţi joi la o întâlnire cu FIA în cadrul căreia vor analiza regulamentul pentru motoare pentru sezonul 2016.

În prezent, regulamentul prevede că motoarele trebuie omologate până în 28 februarie şi că acestea nu pot fi dezvoltate în timpul sezonului, însă Renault, Honda şi Ferrari fac presiuni pentru eliminarea restricţiilor.

Mercedes este de acord ca producătorii rivali să poată dezvolta motoarele cu scopul de a echilibra forţele, întrucât o dominaţie autoritară din partea constructorului german nu este benefică Formulei 1 pe termen lung.

Constructorii trebuie însă să decidă dacă dezvoltarea în timpul sezonului va fi permisă pe baza unui sistem cu jetoane ca cel din acest an sau va putea fi realizată la liber, după dorinţa fiecărui constructor.

Cert este că echipele vor încerca să limiteze costurile dezvoltării prin impunerea unor restricţii cu privire la testele efectuate pe bancul de probe.

În prezent, regulamentul prevede că anumite componente ale unităţii de propulsie nu pot fi dezvoltate în niciun fel până în 2020, însă echipele analizează inclusiv posibilitatea de a elimina şi aceste restricţii. Schimbările de regulament vor putea fi adoptate numai prin votul unanim al tuturor echipelor înainte de a merge la Comisia Formulei 1, care le va propune ulterior spre ratificare Consiliului Mondial al FIA.

Via Motorsport

Comentarii (17)

  • Mercedes nu este nici pe departe atat de marinimoasa. Inseamna ca are ceva de gand, sau are parti ale propriului motor care vrea sa le dezvolte.
    36 1
  • aHa HA HA HA
    Cu cat este mercedes inaintea ferraaaaaaaari? Ahhhhhahahahahahaaaaa si broscarii de la anul vor sa recupereze secundaaaaaa, ahahahahahahhaaaaaaaa
    10 37
  • @aHa HA HA HA
    Frustrarea e atat de mare la tine...
    6 1
  • Se vede ca nu sunt speriati de rivali.Oricum e mai bine pt. F1 sa lase liber la dezvoltare.
    10 0
  • pif666
    am o presimtire ca motorul mercedes a scos tot ce se putea scoate din el.
    au folosit toate,absolut toate jetoanele. s-ar putea ca ferrari si renault sa ai ajunga din urma cu jetoanele care urmeaza sa le foloseasca in cursele urmatoare .
    aerodinamic mercedes este zero. au facur ce stiau ei mai bine sa faca : un motor turbo impecabil.
    acum renault si ferrari ca si putere sau apropiat de ei.
    urmeaza partea cea mai grea : aerodinamica ! acolo exceleaza red bull . si ferrari sunt pe calea cea buna .
    mercedes nu sunt tampiti. nu lasa nimic la voia intamplari.
    sezonul 2016 o sa fie unul interesat : poate cel mai interesant din ultimi 7 ani
    14 9
  • @pfi:
    o sa fie pe dracu'! Stai linistit ca-n 2016 tot Mercedes e campioana, si tot Hamilton e campion. Din 2017 e posibil sa se schimbe un pic lucrurile, va fi alta echipa campioana, dar intr-un mod la fel de autoritar precum au facut Red Bull si Mercedes in ultimii 6 ani.
    12 1
  • pif666 - Invata sa scrii corect romaneste! Mai sunt multi dobitoci care scriu ân in loc de în???? Prostilor!!! Cand un cuvânt începe cu litera î se pune î nu â. Litera â se pune in loc de î doar în interiorul cuvântului!
    8 8
  • nu va impacientati ... mai au si ei de dezvoltat

    2 campionate consecutive nu le ajunge ...
    oricum BV lor, pana acum ei au scos cel mai mult din noul regulament
    sa speram ca la anul va fi un campionat mai strans care se va termina cu victorie Ferrari!

    Forza Ferrari!
    4 2
  • @Sa:
    Pana la urma internetul,si mai ales un site sportiv, nu tine loc de scoala. Ceea ce ai semnalat tu se invata la scoala in clasa a III-a sau a IV-a, asa ca e greu sa le mai explici oamenilor acum si aici ca nu scriu corect .
    8 0
  • @Sa - Regula zice că â se foloseşte în interiorul cuvintelor, iar î se foloseşte la început şi la sfârşit.
    Dacă la cuvintele care încep cu î se adaugă un prefix, atunci se păstrează litera iniţiala î chiar şi după prefix, astfel că î apare şi în interiorul cuvântului, de exemplu, neîncăpător, neînfricat, neînţeles, neîntrerupt.
    Prin urmare, â nu se foloseşte neapărat în interiorul cuvintelor.
    Totuşi, 91Schumi06 are dreptate, Formula 1 nu e locul potrivit pentru a-i face cu ou şi cu oţet pe cei care au scris un cuvânt greşit.
    6 3
  • rommy f1
    Orice a-ţi spune Hamilton când a aterizat la MERCEDES a fost cu gândul de a deveni din nou campion mondial. NU am vazut contractul să ştiu şi câţi ani la rând, restu este o mare vrăjeală.
    3 2
  • @rommy f1
    Orice "ati" nu "a-ti" spune
    restul nu restu
    2 1
  • rommy f1
    NU sunt tare la gramatică vizavi de cuvântul ati dar spune-mi câte palete are turbina de la maşinile mercedes de F1. MULŢUMESC
    1 0
  • @rommyf1, iti raspund eu la intrebare, TOATE! :P
    1 0
  • Ba, las-o dracului de treaba! Zici ca e adunare de academicieni pe site-ul asta.
    2 0
  • Ce de comentarii puerile. Multi nu stiu nici macar sa scrie corect, dar nici nu le pasa. Primul lucru care te invata la scoala, in primul an este sa scrii corect. Pentru ca numai asa te poti intelege cu altii, dar trebuie sa doresti asa ceva. Mare smecherie, nu trebuie sa te respecti, poti sa scrii orice tampenie, iar cand cineva te corecteaza o face pentru ca-i pasa. Evident, la cei mai putin dotati din pct. de vedere intelectual, a-i corecta este o jignire, si singurul lucru pe care il pot face este sa inceapa cu injurille. O persoana cat de cat inteligenta, ar spune un simplu multumesc.

    Cat despre cate palete are turbina folosita de cei de la Mercedes, numai ei stiu. Si nu cred ca o sa-ti spuna tie, un simplu analfabet @rommyf1.
    6 0
  • Fiind apropiat de filologie, in mod involuntar, nu pot sa remarc decat un singur lucru: ideea e despre Mercedes si voi ati dat-o-n gramatica limbii romane.

    Bun asa... ce ramane acum sa facem? Nu ne luam si de pozele de la profiluri? :) Of...

    Ontopic: Mercedes e de acord cu dezvoltarea monoposturilor pentru ca au descoperit ceva nou, mai mult ca sigur. Nu e nimeni atat de deschis la minte incat sa se gandeasca la beneficiul Formulei 1. Nicio echipa din istoria F1 nu a dorit sa schimbe regulamentul pentru ca o tinea numai in victorii si avea nevoie de competitie. Toti doresc victorii si campionate castigate, vor palmares si bani.
    Eu, personal, sunt mai apropiat de Mercedes si de Ferrari decat de alte echipe, dar sa fim seriosi... nu sunt nemtii atat de blanzi, in niciun sport. Sau uitam de meciul de fotbal Germania - Brazilia care a aratat mentalitatea nemteasca de a da gol peste gol pana la sfarsitul timpului regulamentar de joc? Cat timp e patronaj nemtesc la echipa, se va dori victorie peste victorie in vederea stabilirii de recorduri noi in Marele Circ.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru