Raikkonen: "Criticii ar trebui să analizeze prestaţiile, nu rezultatele mele"

de Daniel Popescu
Vineri, 31.07.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen consideră că cei care îl contestă ar trebui să analizeze mai mult modul în care concurează în locul rezultatelor.

Viitorul lui Kimi Raikkonen la Ferrari rămâne în continuare incert şi pe parcursul pauzei de vară, întrucât echipa preferă să se concentreze pe îmbunatăţirea monopostului. Înainte ca Scuderia să ia o decizie finală în privinţa sa, finlandezul îi invită pe criticii săi să-i analizeze cu atenţie prestaţiile de pe circuit în detrimentul rezultatelor.

El se referă în special la ultima cursa de la Hugaroring, acolo unde a ratat oportunitatea de a termina pe locul doi din cauza unei defecţiuni tehnice la sistemul MGU-K, în urma căreia a fost nevoit să abandoneze.

"Oamenii se pot uita la Ungaria în două feluri. Pot să spună că ne-am descurcat bine sau se pot uita doar la rezultat. Depinde cum priveşti lucrurile, simt că avem viteza şi că sunt multe lucruri care merg împotriva noastră. Nu arată grozav, dar există multe lucruri pozitive. Când avem probleme, nu este grozav şi trebuie să schimbăm asta, Avem o echipă capabilă de rezultate grozave, dar trebuie să terminăm cursa pe primul loc şi asta am şi făcut", a declarat el.

Raikkonen şi-a trecut în palmares un singur podium în Bahrain, în timp ce coechipierul său Sebastian Vettel a câştigat în Malaysia şi Ungaria şi a obţinut alte cinci podiumuri.

Via F1i

Comentarii (10)

  • serban
    Din păcate pentru Kimi, în clasamentele sfârșitului de an, contează rezultatele și nu prestațiile. Și dacă "presteză" la fel ca până acum, Ferrari are toate șansele să piardă locul doi la constructori !
    13 10
  • Bine, hai că îți analizez eu prestația de la Hungaroring, nu pun la socoteală faptul că ai abandonat, a fost din motive tehnice.
    Ai avut un start excelent, i-ai depășit pe Daniel Ricciardo, Nico Rosberg și Lewis Hamilton și ai ajuns pe locul 2, apoi ai început să fii mai lent decât Vettel cam cu 0,3 secunde pe tur.
    La ieșirea de la boxe, după primul schimb de pneuri, erai la aproximativ 7 secunde distanță de el.
    Păi ce prestație este asta, domnule, nu pilotezi un monopost egal cu cel al lui Vettel?
    De ce ești mult mai lent decât el?
    19 20
  • Pentru ca sistemul MGU-K incepuse sa se duca dar, este mai simplu sa arunci cu noroi ca doar la asta ne pricepem. Bine ca suntem noi mari specialisti .
    5 0
  • ce analiza de cursa e asta bre? Tu nu ai aflat ca in functie de pneuri ai stint-uri diferite? Daca ramanea pana la final vedeam ce si cum per total

    oricum face ce face el si cu echipa lui dar nu vin punctele. Daca ar exista ordine de echipa sau un privilegiat cu strategia (si ar putea sa existe ...) ar avea o scuza pentru ca lucrurile astea mici fac diferenta in evolutia in cursa. Conteaza cand schimbi si in spatele cui iesi de la boxe, pierzi timp in pluton sau ai cale libera ....
    13 14
  • @lol - Bre, până să intre amândoi la boxe, aveau același tip de pneuri, așa că, scutește-mă cu gargara ta.
    Și unde naiba a pierdut timpul în pluton, că doar era în spatele lui Vettel?!
    17 11
  • Cum de are problem tehnice numai monopostul lui Kimi! Cam ciudat nu?! Tot timpul probleme tehnice numai la Kimi!! Si se cam intampla cand Kimi are prestatii foarte bune! Nu vi se pare cam ciudat? Cam prea multe coincidente!!!
    2 1
  • ALICE A PADURII
    Cad de sec sa fii sa te intrebi ca intri intarziere cu 2 sec si iesi cu 7 secunde.turul facut in plus cu pneuri uzate versus turul prim cu pneuri noi face diferenta asta expiratule plus minus ceva!
    10 5
  • N-ai inteles nimic. Tu tragi concluzia tinand cont de un singur tip de pneu ... Garantezi tu ca pe orice tip de pneu pilotul a e mai rapid decat pilotul b? In plus, cand a intrat fiecare? Cine a intrat primul? A avut mai mult trafic (intarziati) ala care a ramas? A stat mai mult timp pe pneuri mai proaste?

    in legatura cu plutonul ... nu te-ai prins ca era vorba de intreg campionatul de pana acum?
    10 5
  • @Alicea
    de aia spun ca lucrurile astea marunte fac diferenta. Si anul trecut era la fel. Se mira lumea cum ca ce e cu Kimi, de ce merge bine pana intra la bixe si apoi ii moare cursa. De asta, oamenii aia stau cu ochii pe ecrane cu informatii, stiu pozitia fiecarui pilot. Cand chemi un pilot incerci sa il aduci la boxe in momentul oportun, tinand cont de pneuri, tinand cont unde va iesi ... cum doi piloti sunt serviti de aceeasi echipa rezulta ca unul din ei NU va fi chemat la momentul oportun .... E greu sa intelegem asta ca fani de F1 vad
    12 6
  • Ha,ha,ha...
    Prea multe concluzii "grozave" in declaratai lui,cel putin din traducere!:)
    Pana acum nu a avut un an "grozav",fie a gresit echipa,fie problemele tehnice,dar nici el nu este constant in curse, sau chiar in aceeasi cursa.Au fost curse in care,la un moment dat,insira timpi foarte buni,insa era ori prea tarziu,ori prea departe de adversari...si nu reusea sa faca ceva "memorabil"!
    Personal as vrea sa l mai vad macar un an la Ferrari,in ideea sau dorinta ca si echipa sa dezvolte pozitiv monopostul in comparatie cu Mercedes!
    P.S. avand in vedere ca regulamentul se va schimba drastic din 2017,ma tem ca echipele nu vor mai investii masiv in dezvoltarea monoposturilor pentru 2016...posibil sa avem inca un an de trazitie fara concurenta pentru Mercedes?!Iar din 2017...cine stie cine va "nimerii" monopostul "suprem" ?! ;)
    8 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru