Raikkonen descrie relaţia cu Vettel: "Luptăm prieteneşte pentru a ne învinge unul pe celălalt"

de Daniel Popescu
Marti, 05.05.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Kimi Raikkonen susţine că are parte de o luptă prietenească cu Sebastian Vettel în cadrul echipei şi afirmă că şeful Maurizio Arrivabene a contribuit semnificativ la progresele înregistrate de Ferrari în acest an.

Încercăm să ne învingem unul pe celălalt, dar este o luptă frumoasă şi prietenoasă.

Kimi Raikkonen
Pilot Ferrari
Kimi Raikkonen a înregistrat progrese vizibile în prima parte a acestui sezon comparativ cu anul trecut, iar în Bahrain a reuşit să obţină primul podium după aproximativ 18 luni.

Pilotul finlandezul explică parţial acest reviriment prin rivalitatea cu coechipierul său Sebastian Vettel, cu care are o relaţie de prietenie. În acest context, el afirmă că lupta internă cu germanul este benefică pentru echipă.

"Ne ştim unul pe celălalt. Este un tip foarte normal şi este uşor să lucrezi cu el. Nu există politică, iar dacă se întâmpla ceva greşit putem vorbi unul cu celălalt. Încercăm să ne învingem unul pe celălalt, dar este o luptă frumoasă şi prietenoasă, iar asta este grozav pentru echipă. Întreaga atmosferă din cadrul echipei este grozavă", a declarat el.

Urmareste Automarket
În plus, Raikkonen afirmă că o parte dintre meritele pentru progresele înregistrate de Ferrari în acest sezon îi aparţin şefului Maurizio Arrivabene, despre care afirmă că este exact omul de care avea nevoie Scuderia după parcursul modest din ultimii ani.

"Îmi place cum gestionează lucrurile.

Obţii un răspuns de la el, fie da, fie nu, nu există nimic la mijloc. Arrivabene este exact tipul de care are nevoie Ferrari. Lucrează foarte mult şi este corect, dar dacă ceva este greşit îţi va spune", a adăugat el.

Via CNN

Comentarii (9)

  • F1 Vision
    Interesant, in acest sezon Raikkonen, cred ca a vorbit mai mult decat in toti ani trecuti pusi impreuna, plus a participat la un show bestial in Budapesta, zilele trecute. Cat despre atmosfera, nu pot sa neg dar se vede ca la Ferrari s-a schimbat foarte mult atmosfera, pare in bine dar vedem cat de bine dupa cum vor evolua cursele viitoare. Cel putin pentru moment, as spune ca noua echipa, fie tehnica, sau de piloti, a inceput cu dreptul acest sezon.
    37 0
  • mobius
    Ferrari a progresat mult in acest inceput de sezon si fara discutie noul sef Arivabene este artizanul de care avea nevoie echipa. Ar trebui insa ca fanii sa-i multumeasca si lui Hamilton, are si el o contributie la apropierea atat de mare a echipei Ferrari d Mercedes.
    3 24
  • F1 Vision
    @mobius: Stii ce-i interesant in legatura cu comentariu tau? Se pare ca tocmai Hamilton tine in fata masina Mercedes, cel putin pentru moment, diferenta dintre monoposturile Ferrari si Mercedes este infima, dar Hamilton foloseste altfel sistemul de recuperare al energiei, si are un mic avans. Asa a fost in Bahrain depilda, ce-o sa fie in Barcelona... vedem this week :P. Si vorba aia, eu sigur nu-s fan Hamilton lol.
    20 1
  • In 2015 presiunea la Ferrari e cea mai mica din ultimii 6 ani. Toata lumea era pregatita pentru un an de "tranzitie", echipa tehnica noua, conducere, piloti noi, adica reconstructie. Esecul din 2014 cand fanii asteptau miracolul "motorului" a fost atat de mare incat mai rau de atat nu prea putea sa fie. Asa ca in aceasta acalmie, pasul facut de Ferrari pare si mai mare decat este. Iar Kimi savureaza lipsa incrancenarii. Poate doar sa piloteze....un monopost cu adevarat de top. Cum Ferrari n-a mai avut de foarte multa vreme.
    21 5
  • e monopostul "de top" in mana lui Kimi sau a lui Vettel. Arivabene a declarat deja ca au modificat designul monopostului ca sa fie bine pentru Raikkonen si Vettel ca nu mai avea rost sa ramana cum dorea Alonso. Cred ca indepartarea de Alonso (cu tot ce inseamna asta, dezvoltare, politici, distribuirea banilor, relatii) este de fapt motivul progresului inregistrat de Ferrari
    17 3
  • normalitatea a venit odata cu plecarea ingamfatului ....
    16 3
  • @mobius

    citeste mai jos ...
    se eplica destul de clar ca Hamilton contribuie suficient de mult pentru a mentine avantajul MB

    http://www.bbc.com/sport/0/formula1/32520314

    How much of Mercedes' advantage is actually Hamilton?

    Analysing the two teams' comparative performance in qualifying last year and this is not quite a like-for-like comparison.
    Last year, Rosberg out-qualified Hamilton 11 times to seven, so more often than not the fastest Mercedes was the German's.

    This year, Hamilton has upped his game and has scored four poles out of four. And Ferrari's average qualifying deficit to Rosberg is only 0.214secs.
    Taking the Briton out of the race results also makes interesting reading.

    Rosberg has two second and two third places so far this season, which is an average position of 2.5. But the average of the best result of the Ferrari drivers at each race is slightly better, at 2.25.

    Which suggests that a fair chunk of Mercedes' overall advantage so far this year is in Hamilton himself.
    4 0
  • McSquizzy
    Cred mai degraba ca Raikonnen este suficient de destept sa tina relatia calda cu cei de la Ferrari si sa ramana acolo cat mai mult pentru ca este ultima mare echipa la care va concura inainte de retragere (salariu pe masura). E parinte acum..prioritizeaza altfel lucrurile :)
    7 1
  • Raikko a spus ca nu e treaba lui cati bani castiga ci a managerului sau. Normal ca managerul incearca sa scoata cat mai mult, dar pentru asta are nevoie ca si Raikkonen sa-si faca treaba. Allison a cerut aducerea lui Raikkonen motivand ca a lucrat foarte bine cu el la Lotus, in ciuda reputatiei lui Raikk cum ca nu stie sa comunice cu inginerii. UIte ca treaba incepe sa mearga la Ferrari, daca aveti ceva de comentat in legatura cu bani aruncati aiurea de Ferrari mai bine va concentrati pe perioada in care au dezvoltat masina pentru Alonso
    10 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru