Red Bull: "Motorul Renault are nevoie de o răcire prea puternică"

de Daniel Popescu
Luni, 17.02.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Adrian Newey a explicat în detaliu defecţiunile monopostului Red Bull pentru sezonul 2014 şi acuză că motorul Renault că are nevoie de un sistem de răcire mai puternic decât anticipa.

Partea caroseriei din jurul evacuării lua foc.

Adrian Newey
Director tehnic Red Bull
Red Bull Racing este nevoită să modifice monopostul RB 10 pentru sezonul 2014 ca urmare a supraîncălzirea unor componente în timpul primei sesiuni de teste de la Jerez, problemă generată de designul agresiv pentru amplasarea unităţii de propulsie Renault.

Echipa a parcurs numai 21 de tururi la Jerez, iar directorul tehnic Adrian Newey a confirmat pentru prima oară că componentele monopostului din jurul evacuării luau foc.

"Ceea ce ne-a oprit la Jerez a fost că partea caroseriei din jurul evacuării lua foc. Nu am avut timp. Am fi putut rezolva problema pe bancul de probe dacă reuşeam să avem toate componentele mai devreme. Dar Renault nu a fost de acord cu utilizarea pe bancul de probe şi n-am avut timp să facem componentele la timp. Cred că dacă eram în avans cu două săptămâni totul s-ar fi întâmplat pe bancul de probe, dar din păcate s-a întâmplat în public", a precizat el.

"Motorul Renault are nevoie de o răcire prea puternică"

Se pare că motorul Renault are nevoie de un sistem de răcire foarte mare.

Adrian Newey
Director tehnic Red Bull
Chiar dacă admite că a fost prea agresiv când a "desenat" noul monopost Red Bull, Newey acuză Renault că a dezvoltat un motor care are nevoie de o răcire prea puternică, element demonstrat şi de defecţiunile înregistrate la Jerez.

"A fost o problemă a celor de la Red Bull.

Se poate spune că a fost vorba despre un design agresiv, dar am simţit că trebuie să ne asumăm anumite riscuri pentru a avea un pachet bun care ar micşora pierderea aerodinamică generată de cerinţele foarte mari pentru răcire. Se pare că motorul Renault are nevoie de un sistem de răcire foarte mare. Fiecare dintre cei trei furnizori de motoare are un obiectiv diferit pentru sistemul de răcire, dar obiectivul Renault este unul foarte provocator. Dacă îl putem respecta exista tot felul de avantaje, dar nu va fi uşor", a adăugat el.

Via Autosport

Comentarii (9)

  • GrosJan
    astia tot arunca pisica moarta de la unii la altii. Ba instalarea in sasiu prea agresiva ba ca e pretentios motorul cu racirea

    "Se poate spune că a fost vorba despre un design agresiv .... . Se pare că motorul Renault are nevoie de un sistem de răcire foarte mare"

    Pana la urma au impartit pisica :)
    15 6
  • Carburanescu
    sa se mai lupte si ei in pluton sa vedem ce pot de-acolo sa faca cu un monopost de mana a 2-a
    17 10
  • sughit
    cu o masina de mana a doua o sa ia locul 2 sau o sa i-o traga lui Alonso si asa. Alonso a avut masina mai buna decat multi altii de pe grila, a avut cel putin a doua masina per total iar in anumite curse era cea mai buna. A avut si masina de pluton in 2008 si 2009, asa ca stie si el cum e in pluton
    10 23
  • radiosant
    @sughiti aberezi dar nu ma mir. Da, sa vedem cum termina vitelul pe un onorabil loc....5.Locul 2? O sa va rugati sa termine cursele in primii 5!
    19 13
  • oracol
    Vettel fara masina de top e out. Se vor juca Lewis, Rosberg, cu Magnusen, Alonso si Kimi. Iar Red Bull o sa fie sub Williams si Force India. Vettel jalon sau racheta de semnalizare!
    20 16
  • sughit
    onorabil loc 5?! Ohoho, dar esti darnic onorabile. Mult mai bine decat Alonso locul 9, fix in pluton
    11 15
  • sigur sughiti
    Pentru Vetel va fi o constanta locul 9...sa vedem, daca se va califica in Q3 si de cate ori in 2014 :)))
    15 13
  • Ce o sa rid de voi copii.Tare mi-e ca o sa ramineti mofluzi.Mai vedem.....
    9 4
  • Ce va mai place sa bateti campii!
    14 6

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru