Red Bull: "Suntem în întârziere cu dezvoltarea monopostului pentru 2016"

de Daniel Popescu
Luni, 28.09.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Red Bull Racing a admis că este în întârziere cu dezvoltarea monopostului pentru sezonul 2016 din cauza faptului că nu are un contract pentru motoare.

Suntem deja în mare, mare întârziere. Pentru Toro Rosso, situaţia este mai critică decât pentru Red Bull.

Christian Horner
Sef Red Bull
În mod obişnuit, echipele încep dezvoltarea monopostului pentru sezonul următor în iunie sau iulie, însă Red Bull Racing nu poate face acest lucru din cauza incertitudinilor cu privire la furnizorul de motoare.

Situaţia începe să pună probleme reale cvadruplei campioanei mondiale, care are nevoie de o decizie cât mai rapidă în această privinţă, potrivit şefului Christian Horner.

"Actuala situaţie este critică, pentru că nu avem un motor. Suntem deja în mare, mare întârziere. Pentru Toro Rosso, situaţia este mai critică decât pentru Red Bull. Dar era deja dificil şi în urmă cu două săptămâni, aşa că suntem în mare, mare întârziere", a declarat el pentru SkySports.

Nu am accepta un motor de clasa B. Trebuie să fie un motor competitiv, altfeli este foarte posibil să nu fim aici anul viitor.

Helmut Marko
Consultant Red Bull
Red Bull urmează să rezilieze parteneriatul tehnic cu Renault şi negociază semnarea unui acord cu Ferrari.
O decizie finală ar putea fi luată în această săptămână, atunci când şefii Red Bull vor discuta despre oferta primită din partea Scuderiei. Cert este că echipa nu va accepta un motor de specificaţie 2015 pentru anul viitor.

"Trebuie să ştim destul de curând ce ni se oferă. Nu am accepta un motor de clasa B. În primul rând trebuie să fie un motor competitiv, dar dacă nu este un motor competitiv, atunci este foarte posibil să nu fim aici anul viitor. Urmează o mare întâlnire în această săptămână şi cred că nu va mai dura mult. Poate vom şti în Rusia", a declarat Helmut Marko, consultantul Red Bjull, referindu-se la etapa de la Soci de peste două săptămâni.

Red Bull a ameninţat că se va retrage din Formula 1 dacă nu va obţine acelaşi motor, software şi carburtant ca Ferrari, însă echipa a semnat un acord cu Bernie Ecclestone pentru a rămâne în sport până în 2020. În cazul unei retrageri, Red Bull ar trebui să plătească penalizări de 100 de milioane de dolari pentru fiecare sezon în care nu participă, ceea ce ar ridica "factura" la 500 de milioane de dolari. 

Via SkySports, James Allen, Joe Saward

Comentarii (3)

  • Duba de la Iasi
    Daca primesc motorul Ferrari 2016 se bat la titlu si clar ii bat pe italieni. Nu cred ca Mascaltzone sa-si taie craca de sub c.r. Asa ca orice e posibil, Chiar sa plece.
    12 3
  • Sunt niste tristi cei de la RBR.. Williams si Mclaren n-au castigat ani la randul niciun titlu si n-au amenintat ca parasesc F1..
    18 4
  • O varianta: decat sa plateasca 500k mai bine schimba culorile monopostului si schimba numele echipei ca sa nu fie in defavoarea de imagine RBR, si aleg un alt nume pe care vor sa il ridice. Apoi reduc drastic bugetul si merg pe descoperirea tinerelor talente pana in 2020.
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru