Vettel neagă că lipsa de rezultate are drept cauză schimbarea motoarelor

de Daniel Popescu
Vineri, 19.09.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Sebastian Vettel a negat ipoteza că nu obţine rezultate bune în acest an din cauza introducerii noilor motoare turbo V6 de 1.6 litri şi susţine că în realitate este o combinaţie de factori care au contribuit la aceste probleme.

Esential 6 este locul ocupat de Sebastian Vettel in clasamentul general
106 puncte a castigat Sebastian Vettel in sezonul 2014
3 este cea mai buna clasare obtinuta de Sebastian Vettel intr-o cursa din sezonul 2014 (Malaysia)
Sebastian Vettel are parte de un sezon semnificativ mai modest decât cel al coechipierului său Daniel Ricciardo, care şi-a trecut deja în cont trei victorii.

Una dintre ipoteze a fost că Sebastian Vettel a dominat Formula 1 între 2010-2013 datorită performantelor obţinute de Red Bull cu motoarele V8 de 2.4 litri, însă germanul susţine că pierderea dramatică a forţei de apăsare aerodinamică prin introducerea noilor unităţi nu reprezintă singurul factor al declinului.

"Este o combinaţie de factori. Nu este vorba că am pierdut forţa de apăsare aerodinamică. Pneurile sunt mai puţin bune în acest an, sunt mai dure, iar monoposturile au o aderenţă mai scăzută.

Se întâmplă multe lucruri în spatele scenei, dar ar fi o prostie să explic, pentru că nu asta vor să audă. Sunt lucruri mici care au un impact şi încă învăţam foarte multe. Dar progrese,le pe care le-am făcut mă fac să fiu încrezător că ajungem acolo", a declarat el în cadrul unui interviu acordat postului de televiziune SkySports.

În plus, Vettel a negat şi ipoteza potrivit căreia pur şi simplu nu s-a adaptat la noul stil de pilotaj necesar pentru noile monoposturi, însă admite că rezultatele sale au fost dezamăgitoare.

"Nu este nimic nou. Până acum am avut timp suficient cu noua generaţie de maşini şi nu dau vina pe asta. Sunt încă unele lucruri la care cred că mă pot descurca mă bine. Pe de altă parte, sezonul a fost compromis dacă ne uitam la rezultate şi la ritmul pe care l-am avut. Dar aşa se întâmpla uneori", a adăugat el.

Via SkySports

Comentarii (2)

  • MAi degraba au fost multi factori care l-au ajutat sa fie campion!
    Ca el a ajuns din greseala campion, chiar daca de 4 ori.
    14 17
  • A beneficiat de o epoca cu un regulament care i-a ridicat mingea la fileu lui Newey rafinand aerodinamica monopostului, ducand-o la perfectiune. Vetel a tinut masina pe circuit, este clar un merit, dar WEbber nu e un mare pilot, deci concurenta in cadrul echipei nu exista la modul serios, in 2010 la inceput cand Web castiga curse pe banda rulanta mi-am dat seama ca monopostul Red Bull e din alta lume. Vettel e mai bun ca Webber asa ca n-a fost prea greu sa se impuna, mai ales ca sprijinul eminentei cenusii a fost total si decisiv. Acum, cu noul regulament Newey a fost scos din scena, jucariile lui conteaza mai putin decat ce produce motoristul iar "zeul" Vettel, cu recorduri dupa recorduri doborate a fost coborat de pe piedestal transformat intr-un simplu cercetas, aspru calarit de novicele Ricciardo. Poate ca cel mai bine ar fi sa invatam ceva, si-anume ca SIC TRANSIT GLORIA MUNDI iar clasa campionilor se masoara in felul in care traverseaza vremurile. Indiferent de regulamentele lor.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru