Acesta este noul BMW Seria 7: primele informații și galeria foto completă

de Sebastian Toma
Miercuri, 10.06.2015
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
BMW a prezentat astăzi galeria foto oficială a noii generații Seria 7. Vârful gamei BMW a primit o listă lungă de schimbări și este îmbunătățit pe toate planurile față de generația precedentă. Lansarea în România este programată în 24 octombrie.

Date tehnice BMW 750Li xDrive
  • Combustibil Benzină
  • Motor / cilindri V8
  • Cilindree cmc 4.395
  • Putere (CP) 450/5.500
  • Cuplu (Nm) 650/1.800
  • Vmax (km/h) 250 (lim.)
  • 0-100 km/h (s) 4.5
  • Tractiune integrală permanentă
  • Cutie viteze AT8
  • Nr. usi 4
  • Nr. locuri 5
  • Lungime (mm) 5.238
  • Latime (mm) 1.902
  • Inaltime (mm) 1.485
  • Greutate (kg) 1.915
  • Ampatament (mm) 3.210
  • Rezervor (litri) 78
  • Portbagaj (litri) 515
BMW Seria 7, nava amiral a mărcii bavareze, a ajuns la cea de-a șasea generație. Limuzina germană fabricată la Dingolfing se pregătește să aniverseze patru decenii de carieră și este gata să-și încânte clienții din cele peste 100 de țări în care este vândută. Din 1977 până în prezent, BMW a vândut peste 1.6 milioane de unități Seria 7, dintre care aproximativ 370.000 de unități reprezintă generația care tocmai și-a încheiat cariera, F01/02. Cei de la BMW se mândresc cu posibilitățile de personalizare ale limuzinei lor și estimează că au milioane de combinații posibile de motorizări, transmisii, culori și opțiuni disponibile, ceea ce îi face să considere că fabrica din Dingolfing nu a produs două Seria 7 care să fie identice.

Noua generaţie BMW Seria 7 îşi dezvăluie tehnologiile de top într-o primă galerie foto oficială

O schimbare majoră în gama Seria 7 este introducerea extensivă a fibrei de carbon, folosind tehnologii preluate din gama i a mărcii din Munchen. Fibra de carbon ranforsează caroseria din oțel și aluminiu în zone cheie și ajută la reducerea masei totale cu până la 130 kilograme pentru variante și echipări comparabile. Suprafețele din fibră de carbon utilizate sunt realizate prin două metode diferite, presarea la ud și presarea hibridă, care le conferă niveluri specifice de rezistență pentru aplicațiile la care sunt utilizate. La fel ca și până acum, BMW va introduce treptat soluțiile tehnice și tehnologiile implementate în gama Seria 7 și pe modelele mai mici din ofertă.

Motorizări

La momentul lansării, BMW oferă Seria 7 în patru variante de motorizare, dintre care una este hibridă plug-in. Cele patru motorizări sunt oferite în două lungimi de ampatament, iar trei dintre ele sunt oferite și cu tracțiune integrală. Toate sunt cuplate unei transmisii automate cu opt rapoarte. Unitatea entry-level îi aparține lui BMW 730d, opțional 730Ld, respectiv 730d xDrive și 730Ld xDrive. Indiferent de ampatament și de prezența tracțiunii integrale, motorizarea TwinPower Turbo cu șase cilindri în linie are 2.993 centimetri cubi și livrează 265 CP la 4.000 rpm și 620 Nm între 2.000 și 2.500 rpm. Consumul mixt variază între 4.5 și 5.2 litri la sută, în funcție de varianta specificată. Accelerarea de la 0 la 100 km/h variază între 5.8 și 6.2 secunde, în funcție de varianta aleasă. De remarcat faptul că varianta 730d are emisii mixte de 119 grame CO2 pe kilometru, cât avea un BMW 118d în 2008, când era premiat în clasa sa pentru emisii scăzute.

Esential 600 de metri este distanța maximă la care ajunge lumina de la farurile cu laser (opționale) ale lui Seria 7. Funcție activată de la 70 km/h în sus.
Primul hibrid plug-in din gama Seria 7 se numește 740e și este oferită atât în variantă cu ampatament standard, cât și în variantă cu ampatament mărit și tracțiune integrală. Acesta are cel mai mic motor din gamă, o unitate turbo cu patru cilindri în linie care are 1.997 centimetri cubi și livrează 258 CP între 5.000 și 6.500 rpm. Cuplul maxim al motorizării respective este de 400 Nm și este disponibil între 1.250 și 4.800 rpm. Fiind vorba despre un hibrid, unitatea cu ardere internă este asistată de un motor electric de 95 CP și 250 Nm, cele două motoare totalizând 326 CP. Accelerarea de la 0 la 100 km/h este realizată în 5.6 secunde pentru versiunea 740e, 5.7 secunde pentru 740Le și 5.5 secunde pentru 740Le xDrive. Viteza maximă este de 240 km/h și de 120 km/h în modul electric (limitat). Autonomia în modul 100% electric este de 40 kilometri, cu excepția variantei xDrive, care poate parcurge 37 de kilometri în acest mod.
Consumul mixt variază între 2.1 și 2.3 litri la sută, în funcție de varianta aleasă. Emisiile CO2 ale acestei variante sunt de 49 de grame pe kilometru în regim mixt.

Seria 7 are acum și variantă hibridă plug-in. 740e este și primul Seria 7 echipat cu motor cu patru cilindri. Emisiile CO2 sunt de 49 de grame/km.

Varianta de motorizare de vârf în gama Seria 7 la momentul lansării se numește 750i xDrive, este disponibilă și cu ampatament mărit și are un V8 TwinPower Turbo de 4.395 centimetri cubi și 450 CP. Puterea maximă este livrată între 5.500 rpm și 6.000 rpm, în timp ce cuplul maxim este de 650 Nm și este atins între 1.800 și 4.500 de rotații pe minut. Accelerarea de la 0 la 100 km/h necesită doar 4.4 secunde (4.5 pentru varianta 750Li) și consumul mixt variază între 8.1 și 8.5 litri la sută, în funcție de variantă. BMW va extinde portofoliul de motorizări alături de care este oferit Seria 7, fiind programate și variante cu 12 cilindri, dar o versiune M este încă exclusă.

Design

Brațul metalic de susținere al oglinzii laterale pare să fie sculptat. Fotografia atașată nu îi face cinste.

La nivel estetic, noua generație a lui BMW Seria 7 marchează o evoluție, nu o revoluție. Formele lui sunt mai puternice și mai rafinate, iar toate trăsăturile caroseriei îți dau imaginea unei mașini mai late și mai joase. Dacă disecăm caroseria bucată cu bucată, vom demarca noi detalii la nivelul posteriorului, cu stopuri sculptate cu măiestrie, care au acum o multitudine de forme, pe care le putem admira cel mai bine în persoană, nu în fotografii. Bosajele roților sunt mai umflate și se îmbină mai frumos cu liniile mașinii, punând accentul pe roți și pe silueta modelului.

În această imagine vedem celebrul ”Hofmeister kink”, o trăsătură care ar trebui să nu dispară vreodată de pe modelele BMW.

Urmareste Automarket
Cea mai mare schimbare are loc la nivelul părții frontale, care are grile de aerisire mari și scoase în afară, amintind de primele două generații ale modelului. Amintirile se opresc aici, pentru că sunt lipite de blocurile optice care au renunțat la celebrele "angel eyes" în favoarea unor forme noi. Remarcăm detalii noi la întâlnirea dintre capotă și faruri, respectiv la întâlnirea dintre cele două și grilă, formele rezultate fiind diferite semnificativ în funcție din locul în care sunt privite. Rezultatul îi aduce lui Seria 7 mai multă profunzime și dă senzația de design bine rafinat, precum un whisky îmbătrânit patru decenii într-un butoi de stil.

Noile blocuri optice ale lui Seria 7. Standard cu iluminare Full LED, opțional cu Laser. Întâlnirea dintre aripă și bară amintește de actualul M6.

Interior

Există trei tablete în spate, oferite în cadrul unui pachet de opționale. Doar cea din spațiul central este detașabilă și operată tactil. Cu ele, se pot controla aproape toate funcțiile mașinii.

Habitaclul navei amiral de la BMW a crescut în spațiu odată cu noua generație și se bucură de mai multă tehnologie ca niciodată. Multe butoane au fost înlocuite de ecrane tactile, iar funcțiile cu care poate fi echipat modelul compun o listă mult mai lungă. Desigur, calitatea finisajelor și a materialelor folosite a crescut, iar o parte din formele de la bord au fost modificate pentru a fi mai elegante. Printre lista de elemente introduse în habitaclul lui Seria 7 se numără masajul în scaune, trapa panoramică și plafonul panoramic (cel din urmă având integrate peste 15.000 de LED-uri care sunt vizibile pe timpul nopții), comandă cu gesturi pentru unitatea multimedia, scaune spate reglabile electric individual și cu mai multe funcții automatizate, funcție de confort care mișcă scaunul din dreapta față și îl pliază pentru confortul ocupantului locului respectiv.

Pe lângă tablete, locurile din spate au la dispoziție noi spații de depozitare, un frigider și mai mult spațiu pentru ocupanți, printre multe altele.

De data aceasta, perna specială pentru picioarele acelui ocupant, în mod tradițional cel mai important din vehicul, nu iese din partea inferioară a scaunului, ci coboară din spătarul scaunului din dreapta față. Ocupanții locurilor din spate sunt răsfățați și cu un sistem de fitness, numit BMW Vitality. Acesta îi propune utilizatorului exerciții fizice pe care să le facă direct de pe bancheta din spate, bancheta opunând rezistență și măsurând rezultatele obținute. La finalul fiecărei serii de repetări, sistemul acordă o notă (1-3 stele) și memorează progresul pentru următoarele sesiuni de antrenament.

BMW a îmbinat cu succes tehnologia și liniile clasice pentru a șasea generație Seria 7.

Clienții pot alege între cinci culori pentru pielea standard de la bord, Dakota, în timp ce pielea opțională Nappa este disponibilă în șase nuanțe. Gama Individual de la BMW, pachetul de personalizare dezvoltat de-a lungul anilor de compania germană, va aduce noi posibilități de culoare și noi combinații de materiale. Sistemul de climatizare al lui Seria 7 lucrează pe patru zone diferite, are ionizator și poate să disipe parfum în aer.

Habitaclul s-a îmbogățit cu noi lumini ambientale, care oferă mai multe combinații de culori. Personalizarea unui Seria 7 G11/12 poate fi dusă mai departe prin intermediul pachetelor de design, la momentul lansării fiind oferite două: Design Pure Excellence și M Sport. Acestea din urmă modifică și exteriorul modelului prin diferite artificii și ornamente.

Cu toate că există elemente comune cu alte modele BMW de serie, multe linii de la bord sunt complet noi, la fel cum este cazul unor tehnologii.

Tehnologie: comenzi cu gesturi, încărcare wireless și parcare din telecomandă

În premieră mondială, Seria 7 are sistem multimedia controlat prin gesturi. Există mișcări standard și poate să ”învețe” mișcări speciale.

Noua generație a lui BMW Seria 7 și-a dezvelit tehnologiile înainte să-și prezinte formele caroseriei, iar noi avem deja un material concentrat pe acest subiect. Cu toate acestea, vom trece în revistă noutățile importante ale navei amiral din Munchen și la acest capitol, pentru a sublinia avansul tehnologic prin care a trecut limuzina germană. În primul rând, ceasurile de bord nu mai sunt analogice, iar unitatea multimedia este complet nouă. BMW a ținut cu tradiția și a făcut tot posibil să păstreze formatul precedent al comenzilor și al locurilor în care mașina afișează informațiile.

Așa arată cheia lui Seria 7, capabilă să mute mașina pe locul de parcare fără șofer la bord. 

Seria 7 are acum un sistem de încărcare inductivă în cotiera frontală, capabil să încarce atât cheia mașinii, cât și un telefon mobil care suportă această funcție. Cheia în sine este complet nouă, bifarea unei dotări opționale aducând un ecran color pe aceasta pentru a controla anumite funcții ale mașinii, iar anumite variante ale lui Seria 7 pot fi conduse într-un spațiu din parcare îngust doar prin cheie, cu șoferul stând în afara vehiculului, dotare fără precedent în segment. Sistemul multimedia este capabil de mirroring (afișarea conținutului de pe ecranul telefonului pe ecranul multimedia) cu smartphone-urile compatibile cu această funcție.

Aici îți poți încărca telefonul și cheia de la mașină. Fără cabluri, desigur.

Suspensie nouă, șasiu cu fibră de carbon și noi sisteme de siguranță

Seria 7 are șasiu și caroserie cu elemente din oțel, aluminiu și fibră de carbon, pentru rigiditate maximă și o masă cât mai redusă.

Pentru prima dată în istoria BMW, Seria 7 este oferit cu o suspensie pneumatică autonivelantă pe ambele punți, iar amortizoarerele adaptive sunt standard. Sistemul de comutare între modurile de rulare (n.r. Driving Experience Control) are acum și un mod inteligent, numit Adaptive, care anticipează ce setări să folosească în funcție de cum conduce șoferul. BMW își propune să-i asigure lui Seria 7 un nivel de manevrabilitate şi de confort fără precedent în segment. Noul Seria 7 are şi primul sistem electromecanic de control activ al ruliului din lume, pentru a asigura un plus de confort în situaţiile dinamice. În plus, sistemul de direcție integrală este disponibil și în compania sistemului de tracțiune integrală.

Cu noul Seria 7, poți comanda atât direcție integrală, cât și tracțiune integrală.

Odată cu noua generație, Seria 7 a primit și o actualizare importantă pentru sistemele de siguranță activă și sistemele de asistență a șoferului. Actualizarea aduce funcţii noi pentru tempomat, cum ar fi menţinerea automată a benzii de rulare prin mici intervenţii la nivelul sistemului de direcţie, iar această funcţie este oferită la viteze de până la 210 km/h. Tempomatul reglează automat viteza în funcție de limitele citite pe indicatoarele rutiere. Cât timp şoferul ţine mâinile pe volan, sistemul este activ. Reglementările internaţionale restricţionează acest sistem doar la funcţia precizată, fiind posibil un sistem de pilot automat complet pe autostradă cu tehnologiile din dotarea acestui model, la fel cum este posibil şi la rivalul său direct de la Mercedes-Benz.

Este suficient să atingi volanul când ai tempomatul pornit și mașina poate să țină singură banda pe autostradă (dotare opțională).

Sistemele mașinii nu permit părăsirea benzii de rulare când un alt vehicul este în unghiul mort al acesteia şi ar putea avea loc o coliziune, în contextul în care sunt activate sistemele de asistenţă a şoferului şi este folosit tempomatul activ cu funcţie Stop&Go. Funcţia Stop&Go înseamnă încetinirea şi oprirea simultană odată cu coloana urmărită şi repornirea şi revenirea la viteza prestabilită odată ce este din nou posibil.

Deși este optimizată pentru manevrabilitate optimă și pentru a fi plăcut la condus, o mașină cum este Seria 7 poate fi savurată la fel de bine și dacă ai șofer personal.

În cazul detectării unui impact posterior iminent, toate centurile cuplate sunt pretensionate automat, geamurile laterale şi trapa sunt închise şi vehiculul se pregăteşte de protecţia ocupanţilor la standarde cât mai înalte pentru acel impact. Radarul din spate are încă o funcție, pe lângă siguranța mărită la accident: ajută şoferul la ieşirea din parcări când vizibilitatea este restrânsă.

Bună dimineața! Începem a doua zi la Salonul Auto de la Frankfurt alături de impozantul BMW Seria 7.

Posted by Automarket.ro on 16 Septembrie 2015

Comentarii (41)

  • Interesant,dar imi place mai mult S Class.
    46 30
  • Interesant,dar imi place mai mult S Class.
    15 28
  • Spatele nu arata rau, interiorul e ok, dar fata... eu unul daca as avea bani mi-as lua S-u.
    Chiar daca S nu mi-a placut cand a aparut, incep sa-l apreciez cu fiecare model care se lanseaza (gen Seria 7).
    35 18
  • la primul face lift farurile alea vor fi inlocuite...clar.si octavia le avea mai faine... din p.d. v al meu:design dezamagitor in rest nu ma indoiesc de nimic, doar e un seria 7...
    12 6
  • marius
    Tot mai bine S class.
    13 14
  • Ivanoff
    Hai sa nu fiu carcotas. Trebuie sa recunosc ca arata nemaipomenit de bine, dar asta doar la interior. La exterior e o combinatie de ''mai multe'' sedanuri la un loc, ceea ce o face sa para a copie . Eu cred ca ar fi cazul ca BMW sa-l lanseze la vanzare, doar asa va avea sanse sa se vanda rapid in astea cateva luni cate au mai ramas pana la sfarsitul anului. De anul urmator apare noua generatie Lexus LS cu propulsie pe hidrogen, deci va cam ramane in urma la partea de propulsii, la tehnologie nu mai zic.
    10 34
  • @Ivanoff
    Crezi tu ca apare asa repede noua generatie LS? Are 9 ani actuala si cred ca mai trec vreo 2 pana apare alta
    5 4
  • Scorpionul_negru
    Ce sa zic....nu ma asteptam sa arate asa bine. Am vazut poze spion mai de mult dar parea disproportionat. Uite ca m-am inselat. Sa il vad si in realitate ... sigur o sa fie si mai frumos ca in poze. Nu as putea spune daca este cel mai frumos seria 7 fabricat pana acum, dar sigur e cel mai modern atat tehnic cat si ca design. Mie imi palce mai mult ca toate cele fabricate pana acum ! Singurul lucru care nu imi place este volanul.
    Am si o intrebare ! Locul din spate din mijloc sa inteleg ca a fost scarifica ? Nu se mai ofera bancheta ?
    O sa aiba zile grele cu S class. Mai ales ca S-ul ofera si versiunea Maybach care e geniala. Sa vina si eu macar cu un 760 Li ca pe timpuri.
    Sa vedem si Audi A8 cu ce vine peste un an doi. Sigur o sa fie mai cu mot ca S si seria 7. Cel puin S8 o sa fie fermecator ca de obicei.
    11 5
  • Asteptam si urmatorul model cel din 2019, s-au cand o fi... Poate atunci va fi uau, acum nu e.
    8 9
  • Mult sub S class. Mercedes rade in hohote acum :)))))
    12 22
  • nici nu se compara cu S class de la Mercedes...pur si simplu ma asteptam de la BMW sa vina cu o calitate si un lux pentru noul seria 7 care sa stabileasca alt nivel , o Revolutie"".. din pacate nu stiu ce se intampla la BMW insa isi pierde din farmec, noile face-lifturi sunt niste grosisme fata de ce ne-a obisnuit BMW...urmatorii 4-5 ani vor di dominati clar de Mercedes pe toate planurile...inclus noul seria 3 nu s poate compara cu Mercedes C class , diferente estetice atat exterioare cat si interioare, BMW se pare ca intra intr-un con in care numai profitul il urmaresc cu modele care nu se diferentiaza mai deloc de la o generatie la alta, in afara de motorizarile din ce in ce mai econome insa mai slabe ori cine isi permite motoare de peste 100.000 de euro nu cred ca sta in 2 litri de benzina in plus sau minus.... si se pare ca nu inteleg ca lumea s-a saturat de plasticuri si piele ieftina la atatia bani aruncati. Cine are bani de noul seria 7 are si de Mercedes S si Audi A8 iar per total BMW cade pe locul 3 cu acest nou model.
    9 17
  • De abia astept sa vina anul viitor. Sigur vom vedea stirea anului pe @automarket: Primul posesor de Lexus cu propulsie hidrogenata , din Romania< este preafericitul domn Ivanoff.
    18 4
  • Astea nu mai sunt masini, ci computere pe roti.
    Totul numai I-pad si, tablete, si senzori pe fiecare cm^2, sa te monitorizeze si cand ti-e foame...
    Asta e vremea. Ne adaptam.
    In rest, o masina impresionanta, despre care ne dam cu parerea, si atat.
    30 3
  • Multi mancatori de paine cu margarina pe aici, care deja stiu ca Seria 7-le e cu mult sub S Klasse. Pofta mare!
    36 7
  • "nici nu se compara cu S class de la Mercedes...pur si simplu ma asteptam de la BMW sa vina cu o calitate si un lux pentru noul seria 7 care sa stabileasca alt nivel , o Revolutie"".. din pacate nu stiu ce se intampla la BMW insa isi pierde din farmec, noile face-lifturi sunt niste grosisme fata de ce ne-a obisnuit BMW "
    cica omu deja si a testato stie si de calitate si de tot! :D
    bai ma ia risu cind citesc pe aici pareri despre masina care macar in realitatea nu au vazuto.
    25 6
  • Adrian
    Se compara sau nu cu Mercedes S,.. cred ca acest model o sa se vanda, ca si cel anterior. Doar pentru ca masinile BMW au o anumita personalitate, cum si Mercedes o au pe lor. Fiecare client al acestei clase, se va orienta catre ce il reprezinta mai bine. Tehnologie si comfort gasesti in ambele cu siguranta. Comparative inca nu s au facut, dar asteptam..
    15 5
  • Ivanoff
    @@Ivanoff. Asa este, generatia actuala LS a trecut deja prin al doilea facelift in 2012. La fel ca si Toyota Avensis ( tot al doilea facelift ) , doar ca vezi tu ''anonimule draga'' , LS o masina lansata in 2006-2007 ( chiar si cu al doilea facelift ), are un nivel de calitate net superior lui seria 7 2015 . Manerele de viraj sunt insertate cu lemn,iar la acest ''seven'' SERIES sunt din plastic, nici macar lemn pe volan nu are pt o limuzina full-size ( tipic BMW ). Probabil reducere de costuri, ceea ce e strigator la cer acest criteriu la o masina premium. Cat despre faptul ca nu esti deloc informat cand se lanseaza noua generatie a navei amiral LS, poftim aici :


    http://www.automarket.ro/stiri/noul-lexus-ls-se-va-lansa-in-2016-si-va-avea-un-design-emotional-58747.html

    Iar aici, spune de propulsii pe hidrogen.

    https://lexusenthusiast.com/2014/12/10/next-generation-lexus-ls-fuel-cell-vehicle/
    5 16
  • o sa se vanda in 50 000 iar S-ul in 100 000. ca pana acum. sunt fan BMW, mananc margarina pe paine cum zicea cineva mai sus, dar recunosc ca S-Klasse este superior ca design. De fapt la 7 nu-mi plac farurile, stopurile si volanul... poate si linia laterala e putin greoaie, fara dinamism... toate modelele BMW arata bine fara farurile si stopurile actuale, cu exceptia seriilor 5, 6, 6 gran coupe care sunt superbe...
    7 3
  • Indiferent ce parere aveti despre acest model, BMW a fost intotdeauna peste Mercedes. Sunt sofer de meserie, am condus si Bmw-uri si Merc-uri. Nici un model BMW nu m-a dezamagit. Presupun ca si noua serie 7 este la cel mai inalt nivel al tehnologiei actuale si bate orice Mercedes inclusiv salupa aia de Maybach.
    10 15
  • @dany, faptul ca nu-ti place design-ul e ok, e parerea ta si are sens.
    Dar cand vii si spui ca noul Seria 7 e mai prost calitativ decat nush ce aberatie de Lexus sau ca e mai slab ca Mercedes, tu care nici macar n-ai vazut un Seria 7 "pe viu", scuza-ma dar e noaptea mintii.

    @Ivanoff, lipsa lemnului pe volan nu e ceva tipic BMW, ba chiar din contra, se oferea optiunea asta si pe seria 5, insa ce sa vezi... foarte putina lume e interesata de asa ceva.
    De ce ? pentru ca arata oribil pe o limuzina futurista si pentru ca sansele sa scapi volanul sunt mai mari. Despre asta-i vorba.
    Dar ma, hai sa punem lemn peste tot ! adica nu-i ca si cum suprafata padurilor scade pe pamant, de ce nu ?

    Noroc ca majoritatea nu-si permit masinile astea.
    15 6
  • Eu zic ca multa lume se pripeste cand catalogheaza designul acestui model ca unul nereusit (mai ales ca in realitate, datorita proportiilor lucrurile vor sta diferit). Personal, cred ca am mai spus-o, nu sunt adeptul designului practicat de cei de la BMW, mai ales cel actual, poate cu exceptia Seriei 6, insa acest design (pe care eu personal il consider asimetric) place la foarte multa, dat fiind faptul ca BMW vinde in continuare mai mult decat Audi sau Mercedes. Astfel ca prefer sa ma raportez la vechea generatie si fata de aceasta modificarile sunt substantiale si toate in bine, atat la nivel exterior, dar mai ales la nivelul designului interior. Problema care o au, atat Seria 7, cat si A8-ul celor de la Audi, este ca pe langa capitalul de imagine excelent in aceasta clasa (mult peste al celor 2 competitori), actualul S-class chiar este o masina de exceptie, cu un design greu de batut. Si aici sunt de acord cu parere celorlalti si anume ca S-class este o masina mai frumoasa in acest moment decat Seria 7 si A8, cu mentiunea ca Audi mai are inca o carte de jucat.
    16 2
  • @ Ivanoff
    uite mie spre exemplu nu imi place lemnul in masina ,nici un gram de lemn,uite aluminiu daaaaaaaaa .posed VOLVO S60 2003 si volanul e integral din "lemn"(adica plastic caatare) si e un volan oribil,vara transpiri si il perziu ori unde,iar iarna fara manusi nu pui mina pe el .
    7 3
  • Ivanoff
    @Mihai, de acord cu tine. SEVEN series bate orice la ora actuala, cel putin pana in 2016 ar avea timp sa vanda si cateva exemplare .:))))))
    1 13
  • Ivanoff
    ''anonimule'' , asa si optiunea de ''lemn pt volan'' de la BMW e plastic 100% de acord cu tine. In schimb Lexus are lemn adevarat, pt ca unei marci adevarate ii trebuie calitate si valoare. Problema e ca SEVEN series nici aluminiu nu are prea mult :)))))))
    5 16
  • Nelciuc Adrian
    Exterior : Nici o schimbare si nici o emotie cand te uiti la el, pur si simplu anost
    Interior: Slab calitativ, sub nivelul rivalilor precum Mercedes S , Lexus LS,Jaguar Xj Ultimate si Cadillac CT6

    Motoare: ei motoare noi mai fac ? Peste tot aceleasi motorizari invechite de acu' cativa ani gen : 4.4, 3.0, etc ei NU FAC MOTOARE NOI pentru ca sa economiseasca bani. Pai atunci care-i schimbarea ? Inovatii nema ? Ma asteptam la propulsii electrice, fuel cell , dar nema ?
    7 16
  • @Mowgli

    Nu am zis ca e inferior tehnologic fata de S-Klasse! Am spus doar ca designul e inferior. De altfel, daca as avea atatia bani incat sa rup din ei 100 000 euro pt o masina (pt ca daca as avea doar 100 000 toti banii mei atunci as rupe pt masina doar 15-20 000) as lua desigur un BMW! Si asta pt ca sunt fan, chiar imi place designul interior asa asimetric cum e el... vb cuiva de mai sus, ador cele doua ceasuri de bord mari, si in general BMW se conduce mai bine decat Mercedes, Audi & Co. Insa acum as da acei bani pe un M5 nu pe seria 7... daca as avea insa 60 ani si se presupune ca si ceva gusturi estetice mai rafinate, probabil m-as orienta catere S-Klasse deoarece este superb... chiar daca experienta de conducere este ”putin” inferioara seriei 7!

    PS acum o spatmana am vazut in centrul Craiovei (fiind probabil ceva de genul zilele orasului... nu sunt craiovean) o expozitie de automobile aduse de dealerii locali. NU mi-a venit sa cred cat de bine sunt desenate SUV-urile Range Rover... sunte superbe, delicioase, faine, placute, adevarate, masculine... nu mai am epitete! sunt exact asa cum ar trebui sa arate o masina (dupa gustul meu). Nu as cumpara SUV decat ca a doua sau a treia masina de mi-as permite, dar am facut comparatie cu BMW X5 care pare rupt din alt film, clar inferor ca design... insa pt placerea de a conduce si tehnologia superioara in general mi-as cumpara probabil X5 (repet, daca as fi cumparator de SUV)

    Iar asta poate explica si de ce se vand BMW-urile asa de bine (ca tot se intreba cineva mai sus). Parerea mea este ca nu pt design ci pt toate celelate calitati, inclusiv imaginea de marca...

    Iar daca mananc margarina pe paine si nu am BMW (desi poti sa conduci ocazional sau nu fara sa il detii) nu inseamna ca sunt afon si nu am dreptul sa comentez... iubesc BMW dar nu imi place designul actual exterior mai deloc, cu exceptia liniei laterale la majoritatea modelelor, si integral seria 5, seria 6 si seria 6 Gran Coupe... dupa mine asa ar trebui sa arate orice BMW, in genul celor trei enumerate mai sus...
    8 2
  • Ca fan al actualei serii 7 dar si S-Class, sunt putin dezamagit. Exteriorul arata okay, dar nu-i deloc uimitor. Cam mediocru dupa parerea mea. Interiorul cam la fel. Nu pot spune nimic despre calitate,ca nu am stat in masina, dar interiorul la Mercedes S-Class arata mult mai spectaculos. Cam la toate aspectele S-Class este mai spectaculos.

    Noua serie 7 mi se pare prea electronizata, la fel cam ca toate masinile noi, de altfel. O cheie care trebuie sa o pui la incarcat? WTF! Atatea electronice care o sa se strice intr-un hal de hal, daca e sa ne luam dupa istorie, ca in 2017 o sa-mi iau o seria 7 utilizata putin cu 20k de euro. De acuma nu mai ai nevoie doar de mecanici sa repari o masina, ci si de o echipa de programatori.

    Si hai sa fim seriosi, majoritatea propietarilor o sa aiba soferi personali, deci nu vad rostul functiei de parcare autonoma. Si daca chiar nu esti in stare sa parchezi singur o masina, mai bine sa iti arunci permisul.

    Cadillac CT6 o sa fie o alternativa interesanta. Are o constructie mai inteligenta decat a noii serii 7, si este cea mai usoara masina din clasa. A fost bagata mai multa inginerie in ea in defavoarea electronicelor. Si designul e mai fain, dar asta e parerea mea subiectiva. Oricum, o treaba mediocra facuta de BMW
    8 10
  • Prea multa ''Skoda'' la partea frontala, si prea mult ''Audi'' la partea posterioara. Cel putin interiorul arata bine, dar e sub clasa S , asta e clar.
    5 14
  • Scorpionul.negru
    @Sam93
    Nu e vb ca nu esti in stare sa parchezi o masina. Dar e prea mare si o atingi fara sa iti dai seama pe la colturi. Asa ca senzorii si camerele de pe el + ca se va parca singura sunt numai bune si bine venite ! Sunt soferi profesionisti care zgarie masinile in parcare cu senzori cu tot. Cand masina o face singura, sa fi sigur ca nu se atinge de nimic ! Omul cat de bun ar fi ca sofer, tot da un rateu la o parcare. Mai ales la noi unde sunt inghesuite !
    4 4
  • hateri frate........oare de ce nu putem sa spunem pe fata ca noul septar e cu adevarat o masina impresionanta???
    Mie personal imi place chiar mult.....si sincer imi place chiar botul masini care din cate vad displace multora de aici.......
    e mai muna ca S-Klasse actual???nu cred....si nici nu cred ca asta e ideea....
    ideea e ca ai o limuzina BMW cu care poti iesi in luma si sa nu-ti fie rusine...
    Tehnologie?????poi asa ceva are la greu....chiar daca nu ma impresioneaza pe mine tabletele de la interior si cheia asta inteligenta...oricum sunt necesare la o astfel de masina......
    Per ansamblu o masina extrem de buna calitativ si la interior si la exterior tehnologie la greu.....siguranta la fel peste asteptari......performante mai mult decat decente pentru un tanc de 2 tone.....
    9 4
  • Cel mai bine a sintetizat @C-G-C cum e cu tendinta de design, pur si simplu unii nu inteleg ca la aceasta clasa conteaza imaginea si traditia mai mult decat la oricare alta, clasa S are in spate prea multe generatii pentru a putea fi detronata doar de un design foarte indraznet, sperand ca-n felul asta iesi in fata, am spus-o de atatea ori inainte de aceasta lansare, Bmw merge pe drumul sau, de doua generatii incoace prefera stilul conservator, nu mai este momentul pentru experimente si forme socante, cel mai bun exemplu fiind a patra generatie din 2001, E65, urata sau nu, a avut un design radical, ca tehnologie era cea mai avansata masina din lume la acea vreme, cred ca era peste concurenta mai mult decat este noua generatie acum. Mercedes S de la acea vreme? Si-a vazut de drum.

    Am un exemplu si mai bun, Jaguar XJ, actualul, cand a fost lansat in 2009 era wow, la aspect a fost super, vanzari? Penibile. Actualul A8 comparat cu fostul seria 7, dupa parerea mea A8-ul parea mai proaspat, mai modern, ( s-a lansat si cu-n an mai tarziu) , s-a vandut mai bine decat seria 7? Nici vorba. Cred ca se va pastra aceasta tendinta, adica S pe primul loc, seria 7 pe doi, urmat de A8, restul fiind la distante destul de mari.

    Sa nu uit, ma intreb daca viitorul Lexus LS va renunta la butoanele electrostatice si va introduce butoane cu actionare pe hidrogen, @ivanoff, stii ceva?
    12 3
  • Ivanoff
    Salut Dan Grecu ! Iti apreciez ''efortul'' de a aduce argumente ''noi'' pe aici, totusi o intrebare : Esti beat ? Sorry ! Era o metafora, trateaz-o ca atare tinere.

    Dupa cum am spus: Chiar ador noul SEVEN series, si chiar mi-as dorii ca BMW sa il lanseze maine la vanzare. Doar asa ar avea sanse sa se vanda in cateva exemplare in America, in astea 6-7 luni. De la anul, apare regele segmentului F, si mi-e teama ca ''concurenta de prestigiu'' nu va avea o unitate pe hidrogen compatibil cu cel al noului Lexus LS, nici macar ''tigania pe patru roti cu stea in bot'', ma, mai. Dar mai nashpa pt tine ar fii faptul ca BMW va proceda exact cum a procedat si in cazul hibrizilor Toyota, vor cersi cu mana intinsa ''pile fuel cell''. :))))) . Vivat !
    2 13
  • Ivanezul a uitat ca acel " lemn' de la bordul enterprise-lui japonez este de fapt iarba.Se stie foarte bine ca bambusul este buruiana.Cautati peste tot si veti vedea din ce familie face parte bambusul.Dar asta e bine.Padurile japoneze au viitorul asigurat. Si cand te gandesti ca lemnul din masinile europene este cel vandut de catre Johanis.
    E bine ca emisiune @automarket a difuzat noi episoade din serialul " Ivanezul spune lucruri traznite" . Multumim frumos.
    8 2
  • Nu sunt un fan BMW dar nu pot sa nu recunosc ca imi place Septarul asta. Nu e o revolutie si nu va fura din clientii S-ului dar va fi apreciata pentru ceea ce are de oferit.
    10 3
  • romanul sta capra pt. 500 euro/luna dar saliveaza la seria 7, mentalitate de tigan, ca e hot parlit e neimportant,, conteaza ca moare vecinul de apartament confort 7 de ciuda.
    5 3
  • zic si eu
    Ivanoph, inca nimic despre raportul kg/cp?sau mai bine zis raportul kg de lemn la interior/cp.
    sa ii contactezi pe cei de la "lecsus" si sa le spui sa se axeze pe lemn si hidrogen pentru viitoarele generatii de "masini"
    eu cred ca tu lucrezi la automarket, si mai bagi cate un "fitil", sa agiti spiritele pe aici.
    10 3
  • Andrei
    Aceasta masina nu necesita decat foarte multi bani, pasiune pentru BMW, in rest are tot ce ii trebuie...ce mai conteaza ce are Audi, Mercedes, Porsche, probabil aici e vorba doar de gusturi si de nimic altceva...toate is de top, cu exceptia ca Porsche nu isi limiteaza masinile la 250 km/h cum o fac ceilalti 3 constructori germani.
    9 1
  • Alpina
    Domnule Ivanoff, atat timp cat nu ai condus nici un tip de masina din clasa limuzinelor ( A8, S, 7, Panamera, LS ) si ce mai zici tu acolo, la ce te apuci sa faci afirmatii totat aiurea ?
    Nu are lemn pe volan, iti dam tie o scoarta de copac in capul ala de cedar. Ca tare iti mai place sa faci comentarii negative si total aiurea puse in context.
    10 2
  • Spatele aduce foarte mult a Lexus LS460.... De ce apare tendinta la nemti de a uni farurile cu grila?
    1 5
  • cam late jantele pentru gustul meu,mai merge si aerul conditionat,te rupe la consum.pe langa asta,simti orice denivelare,cred ca niste jante pe 16 sunt mai potrivite.
    0 0
  • masina perfecta pentru popi si preasfinti parinti cuviosi
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru