Feedback
Honda CR-V (2012-2015)
Votează Honda CR-V (2012-2015):
62 voturi | 20 comentarii

Ai intrebari despre Honda CR-V (2012-2015)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!
Nota Automarket 4.1
Sunt acele zile de iarnă, cu ger şi vânt tăios, care te fac să iubeşti căldura pe care o găseşti acasă, canapeaua moale şi ceaiul cald. Sunt puţine locuri pe care le poţi numi acasă. Sunt şi mai puţine locuri pe care le numeşti acasă şi pe care le poţi lua cu tine oriunde. Interiorul lui Honda CR-V este unul dintre ele. Mimează atât de bine confortul căminului tău, încât ar putea fi interzisă pentru instigare la relaxare pe drumurile publice. Gena unui monovolum autentic pare să se fi încrucişat cu cea a unui SUV pentru a rezulta un produs cu trăsături comune: noul CR-V. Când m-am gândit la un SUV de talia lui CR-V,... Mai mult

Preţuri Honda CR-V (2012-2015) (11)

  • Filtreaza dupa:
Masini Carburant / Transmisie Putere / cuplu
Honda CR-V (2012-2015)
2.0 i-VTEC Sport 4WD Winter Pack
Benzina / Manuală 155 CP / 192 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.0 i-VTEC Lifestyle HDD Navi 4WD
Benzina / Manuală 155 CP / 192 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.0 i-VTEC Executive HDD Navi AUTO 4WD
Benzina / Automată 155 CP / 192 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.0 i-VTEC Elegance 4WD Winter Pack
Benzina / Manuală 155 CP / 192 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.0 i-VTEC Confort 2WD
Benzina / Manuală 155 CP / 192 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.0 i-VTEC Lifestyle HDD Navi AUTO 4WD
Benzina / Automată 155 CP / 192 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.2 i-DTEC Lifestyle HDD Navi 4WD
Diesel / Manuală 150 CP / 350 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.2 i-DTEC Lifestyle Navi AUTO 4WD
Diesel / Automată 150 CP / 350 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.2 i-DTEC Elegance 4WD Winter Pack
Diesel / Manuală 150 CP / 350 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
2.2 i-DTEC Executive Navi AUTO 4WD
Diesel / Automată 150 CP / 350 Nm
Honda CR-V (2012-2015)
1.6 120CP MT6 2WD Winter Pack Confort
Diesel / Manuală 120 CP / 300 Nm

Comentarii Honda CR-V (2012-2015) (20)

  • Alex. Horea. Tudor@Gmail.com
    Aceasta mașina este buna si are niște dotări foarte bune.dar ar fi mai bine ca garda la sol sa fie mai ridicată si sa aibă intre 300-400 cai putere
    8 29
  • Ovidiu
    O masina superba. Are un interior extrem de elegant, asa cum ne-a obisnuit Honda, iar exteriorul privit dintr-un anumit unghi, in partea din spate e posibil sa surprinda pe unii. Eu consider ca este extrem de reusita, poate cea mai reusita masina japoneza, bineinteles excluzand masinile premium. Motorul este performant, chiar daca au aparut suv-uri cu motoare mai economice si mai dinamice (CX 5 etc). Este atent lucrata cu o grija deosebita pentru detalii, precum marcile premium.
    13 2
  • honda civic 3 an 2001: Ce ar putea sa-mi bata la roata din fata dreapta? Raspunde
  • viorel
    HONDA NOUA ESTE O MASINA REUSITA .SI OVIDIU NU ESTE VACUTA IN JAPONIA SI IN ANGLIA
    5 7
  • Ovidiu
    @viorel
    Ma faci atent ca noua Honda CR-V nu este "vacuta" in Japonia ci in Anglia. Cunosc problema intrucat de curand sunt posesor al unui CR-V fabricatie anul 2013 si pe acesta exista mentiunea "made in England". Nu am gresit cu nimic spunand ca este o masina japoneza fiind de conceptie japoneza, chiar daca se asambleaza in Marea Britanie.
    18 2
  • @ovidiu
    Salut. Deci cum este noua CRV? Multumit?
    Interior?Consum?
    3 3
  • Ovidiu
    Noul CR-V este o masina nemaipomenita. Am condus si noul CX5, Hyundai IX 35, Mitsubishi ASX, Outlander, XC 60, dar cel mai mult si cel mai mult m-a impresionat Honda CR-V pe care am si achizitionat-o in varianta Lifestyle. Interiorul este elegant desi nu este la nivelul masinilor germane. Computerul de bord si sistemul audio + navigatie sunt cam complicate. Mi-au trebuit vreo 300 km ca sa ma prind cum functioneaza cruise controlul. Motorul este extrem de silentios (2,2 i-DTEC este de fapt un turbodiesel) se aude doar un zumzet in timpul mersului iar masina se comporta minunat. Are un demaraj chiar bun dar nu abuzez intrucat creste si consumul care este destul de rezonabil (6-7 in afara) tinand seama de greutatea masinii peste 1,7 t. Consider ca isi merita banii chiar in conditiile in care pretul este cam piperat.
    16 3
  • Bau_Bau
    Salut Ovidiu si eu sunt in cautarea unei masini noi si cred ca va fi un CR-V dar motorizarea 1.6 de 120 cp diesel . Nu merg cu masina pe coclauri nu am nevoie de 4*4 si vanez un consum mai mic. Daca tu ai un 6-7 l/100km sper ca motorizarea asta sa aiba consumuri mai mici. In conditiile care are doar 1,5 tone masina cu un astfel de motor. Am citit si eu ca trebuie putina acomodare cu meniul dar masina arata bine din punctul meu de vedere. Cam scumpa dar compenseaza la calitatea fabricatiei si fiabilitate sper in buna traditie Honda
    11 4
  • rotila
    este o eroare la 1.6 d
    consumul in oras trebuie sa fie cu circa 20 la suta mai mare ca afara
    4 4
  • aghdodo
    Acum vreo doua luni am citit ca Honda CR-V s-a vandut in peste 800.000 de exemplare. Pozitia a doua era ocupata de un alt SUV cu circa 400.000
    de exemplare. Notele acordate in revista dv. sunt 3,8 respectiv 4,3. Ceva nu este in regula. Se pare ca pentru majoritatea posesoriloer de SUV-uri sunt mai importante fiabilitatea si confortul in detrimentul capacitatii de a face derapaje controlate.
    Pentru piata noastra faptul ca Honda nu abordeaza motoarele diesel cu mai putin de 2000cm nu este o nota buna.
    4 1
  • Adrian
    Detinatorii de CRV 1.6 diesel, 2013. Da-ti va rog parerile dumneavoastra ce tine de consum si putere...Isi merita banii? Merci.
    7 1
  • Patric
    Va rog sa ma ajutati sa ma clarific...Mai sus cineva scrie ca Crv-ul 2.2 anul 2013 cantareste 1.7 t, apoi cineva mai jos scrie ca 1.6 tot 2013 zice ar cantari 1.5 t... Sa inteleg ca acelas model, acelas an de fabricatie si cu greutati diferite ???
    1 3
  • patric, presupun ca diferenta e, motorul de 2,2 este mai greu decat 1,6 iar cel de 2,2 are 4x4 de aici si diferenta de kg parera mea:) ,ro domni care detin crv 1.6 sa ne spuna si noua impresia lor multumesc!
    3 2
  • popescu: Cand apare in Romania Honda Crv Touring? multumesc Raspunde
  • Ovidiu
    @Patric
    Este foarte normal ca greutatea unui vehicul sa difere in functie de echipare (motorizare, cutie viteze s.a.). Un motor de 1,6 nu poate cantari cat unul de 2,2. Nici o cutie automata cat una manuala. Cu cat se monteaza mai multe sisteme, gadgeturi va creste si greutatea. Tendinta actuala este a se scadea greutatea masinii prin utilizarea unor materiale cat mai usoare in scopul reducerii consumului de carburant. Mazda CX 5 de 2,2 cmc cu cutie automata este cu peste 100 kg mai usoara decat CRV de aceeasi capacitate cilindrica si cutie automata.
    3 2
  • Patric
    Va multumesc baieti pentru lamurire. Am gasit si eu ca mototrul de 1.6 e din aluminiu si de asta e mai usoara masina , plus ca lipsecte diferentialul pentru rotile spate... Oricum eu sunt interesat de CR-V - ul diesel 1.6 si vreau sa rog toti detinatorii de astfel de motorizare sa ne impartaseasca si noua avantajele si desavantajele acestei motorizari. Merci tare mult.
    4 2
  • luckas
    pentru cei care au studiat rusa la scoala....805 km parcursi cu 30 l de motorina rezulta 3,7l... Test independent
    9 1
  • luckas
    si inca un link si gata...http://www.thegreencarwebsite.co.uk/blog/index.php/2013/12/11/honda-cr-v-beats-official-fuel-economy-figure-in-real-world-driving-test/
    3 2
  • Andrei
    Cei care doresc detalii (echipare, consum, pret etc) cu privire la autoturismele HONDA, puteti sa-mi scrieti la andrei.beta@hondaauto.ro
    Va multumesc.
    3 3
  • nicholas
    E cineva care are un CRV pe benzina? Ma intereseaza consumul in oras
    1 5
  • Deşi nu îmi place acest tip de maşină, CR-V este singura dintre toate SUV-uleţele de oraş în care se stă bine la volan.
    5 0
  • anti-honda
    Posed CRV 2.2 i-dtec din 2013 si am 14000 km. S-o sta bine la volan, cum constata Omide, dar si mai bine se sta cu CRV in service. In 15 ani de VW nu am facut atatea vizite la Porsche service cate am facut in cateva luni la service Honda. Neglijent lucrate, toate capotele la motor zdrangane, piesele sunt de proasta calitate, chederele prost montate. Ca sa nu mai spun de sistemul audio-navigatie-telefon care este plin de aplicatii inutile incat ar trebui sa faci cursuri de informatica sa il poti controla. Farurile chiar daca sunt adaptive, de cate ori semnalizezi schimbarea directiei de mers, pe timpul noptii, fiind pe aceeasi maneta risti sa stingi luminile si sa ramai in bezna datorita proastei amplasari. Nu voi mai repeta experienta cu masinile japoneze. Tot nemtoaicele sunt mai bune.
    7 12

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru