Feedback
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
Votează Volkswagen Passat Variant (2014-prezent):
14 voturi | 11 comentarii

Ai intrebari despre Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!

Preţuri Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) (24)

  • Filtreaza dupa:
Masini Carburant / Transmisie Putere / cuplu Pret DDP
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 125CP Man6 Trendline
Benzina / Manuală 125 CP / 200 Nm 23.361
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Trendline
Diesel / Manuală 120 CP / 250 Nm 25.354 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP Man6 Comfortline
Benzina / Manuală 150 CP / 250 Nm 26.230 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Trendline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 26.404 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.6 Diesel Turbo (TDI) 120CP Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 120 CP / 250 Nm 27.070 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP 4x4 Man6 Comfortline
Benzina / Manuală 150 CP / 250 Nm 27.983 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 28.119 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.4 Benzina Turbo (TSI) 150CP Aut7 Comfortline
Benzina / Automată 150 CP / 250 Nm 28.612 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 190 CP / 400 Nm 29.745 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 Comfortline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 29.870 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.8 Benzina Turbo (TSI) 180CP Man6 Highline
Benzina / Manuală 180 CP / 250 Nm 30.307 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Comfortline
Diesel / Automată 150 CP / 340 Nm 30.499 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Man6 Highline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 31.405 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut6 Comfortline
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 32.126 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
1.8 Benzina Turbo (TSI) 180CP Aut7 Highline
Benzina / Automată 180 CP / 250 Nm 32.686 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Man6 Highline
Diesel / Manuală 190 CP / 400 Nm 33.032 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP 4x4 Man6 Highline
Diesel / Manuală 150 CP / 340 Nm 33.158 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 150CP Aut6 Highline
Diesel / Automată 150 CP / 340 Nm 33.786 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP Aut6 Highline
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 35.413 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Benzina Turbo (TSI) 220CP Aut6 Highline
Benzina / Automată 220 CP / 350 Nm 36.186 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Turbo (TDI) 190CP 4x4 Aut6 Highline
Diesel / Automată 190 CP / 400 Nm 37.167 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
Hibrid Plug-in (GTE) 218 CP Aut6
Benzina + electric / Automată 156 CP / 250 Nm 38.833 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Benzina Turbo (TSI) 280CP 4x4 Aut6 Highline
Benzina / Automată 280 CP / 350 Nm 41.129 €
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent)
2.0 Diesel Biturbo (BiTDI) 240CP 4x4 Aut7 Highline
Diesel / Automată 240 CP / 500 Nm 41.838

Comentarii Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) (11)

  • maryan85_maryan85
    După schiţele oficiale şi pozele spion ale unui Passat chinezesc, iată şi momentul adevărului: acesta este noul VW Passat, generaţia Passat cu nume de cod B8, pe care germanii o prezintă sub titulatura de ”business class”.
    Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7).

    Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou

    Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii luiAudi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).
    Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însăampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat.
    Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT.

    Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business

    Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion.
    În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km.
    Prin rabatarea scaunelor, Passat Variant ajunge la 1.780 de litri. Atentat la Skoda Superb Combi?!
    Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris 2014, din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.
    6 5
  • maryan85_maryan85
    După schiţele oficiale şi pozele spion ale unui Passat chinezesc, iată şi momentul adevărului: acesta este noul VW Passat, generaţia Passat cu nume de cod B8, pe care germanii o prezintă sub titulatura de ”business class”.
    Ca stil, Passat-ul evoluează pe direcţia lui VW CC (adică Passat CC facelift), dar cu o modificare subtilă a designului farurilor şi o alură mai dinamică decât a precedentului Passat (generaţia cu nume de cod B7).

    Nu-i aşa că pare un facelift al actualului Passat? Pare, însă de fapt e un Passat total nou

    Dacă sedanul mizează foarte mult pe o eleganţă sobră, dar şi suficient de sportivă (oare riscă să fure clienţii luiAudi A4?!), breakul Passat Variant pune un accent extrem de mare pe pragmatism, forma pătrăţoasă a spatelui promiţând un portbagaj foarte generos: între 650 şi 1.780 de litri (sedanul se laudă cu ”numai” 586 de litri).
    Dimensional, lungimea noului VW Passat e cu doi milimetri mai redusă decât a precedentului Passat, însăampatamentul a crescut mult, cu 7,9 cm, ajungând la 2,79 metri. Prin urmare, se promite mult spaţiu pentru cei 5 pasageri, într-un habitaclu foarte bine finisat şi dotat.
    Şi care aminteşte destul de mult de VW Golf. De ce această senzaţie de deja-vu? Pentru că noul Passat utilizează aceeaşi platformă tehnică MQB a fratelui compact, precum şi foarte multe elemente de interior, dar amenajate într-un stil puţin mai clasic, ba chiar aristocratic. Însă şi mult mai high-tech: de exemplu, opţional e disonibil tabloul de bord digital, cu ecran de 12,3 inci, la fel ca pe Audi TT.

    Multe elemente cunoscute deja de pe VW Golf (şi unele de pe noul Audi TT...), dar aranjate într-un format mai business

    Motorizările oferite la început sunt în număr de zece, toate cu injecţie directă şi tehnologie turbo, puterile variind de la 120 CP la 280 CP. Cel mai puternic diesel este 2.0 TDI Biturbo de 240 CP, iar cel mai puternic benzinar este un TSI de 2,0 litri. Evident, toate motorizările sunt compatibile Euro 6, iar din meniu fac parte opţional cutia automată DSG cu 7 trepte, precum şi tracţiunea integrală 4Motion.
    În premieră, noul Passat va propune şi o versiune hibridă plug-in, cu o putere maximă de 211 CP, care promite o autonomie în regim strict electric de maximum 50 km, în timp ce autonomia totală va fi de 960 km.
    Prin rabatarea scaunelor, Passat Variant ajunge la 1.780 de litri. Atentat la Skoda Superb Combi?!
    Noul Volkswagen Passat urmează să fie una dintre vedetele Salonului Auto Paris 2014, din toamna acestui an, până atunci urmând să fie lansat în vânzare pe principalele pieţe europene.
    5 5
  • florin: De ce nu mai suna soneria cand uit pozitia aprinsa golf 4? Raspunde
  • maryan85_maryan85
    Volkswagen a lansat detaliile oficiale și specificațiile de noul său Passat 2015 (B8). Așa cum am spus, noul Passat (B8) se va muta de lux, în scopul de a scăpa de lupte medii de piață și va lovi reprezentanțe din Europa până în noiembrie, cu un pret de 25875 euro (salon) și 25950 (bunuri). Potrivit comunicatului oficial, vânzările în avans pentru 2015 Passat (B8) va începe pe Joi zecelea iulie.

    Noul Passat va fi disponibil cu o gamă de 10 de injecție directă turbo motoare pe benzină și diesel , care acoperă o gamă de putere de la 120 CP (88 kW) la un impresionant 280 CP (206 kW). Motorul pe benzina de 1.4 litri entry-level vine cu 125 CP (92 kW), dar Volkswagen oferă o versiune mai puternic cu 150 CP (110 kW), care vine cu Active Cylinder Technology.

    Un motor TSI mai mare de 1,8 litri genereaza 180 CP (132 kW). De 2.0 litri TSI vine cu 220 CP (162 kW), dar VW ofera o versiune mai puternică, care dezvoltă 280 CP (206 kW). În ceea ce privește motoarele diesel, entry-level TDI de 1.6 litri vine cu 120 CP (88 kW). Cu toate acestea, Volkswagen oferă popular motor TDI de 2.0 litri care genereaza 150 CP (110 kW) sau 190 CP (140 kW).

    Există, de asemenea, o versiune cu totul nou biturbo de motorul diesel de 2.0 litri care ofera 240 CP (176 kW) și 500 Nm de cuplu la 1.750 rpm. Pentru prima dată, Passat va primi un plug-in de propulsie hibrid, format dintr-un motor pe benzina TSI de 1.4 litri care produce 156 CP (115 kW), un motor electric cu 108 CP (80 kW) si o baterie externă exigibile.

    Producția totală furnizată de sistemul hibrid este 211 CP (155 kW), ceea ce înseamnă că 2015 Passat (B8) Hibrid va fi VW'a cel mai puternic model hibrid plug-in. Datorită motorului electric și baterie externă exigibile, Passat (B8) Hybrid are o gamă all-electric de 50 km (31 mile), în timp ce gama de combinat este de 965 km sau 600 mile.

    Toate motoarele găsite pe 2015 Passat (B8) respecta normele de emisii Euro 6. Volkswagen spune ca noul Passat este de 85 de kg mai ușor decât modelul pe care il inlocuieste. Ca urmare, consumul de combustibil și emisiile de CO2 au fost atât redus cu 20 la sută. În ceea ce privește proiectarea, 2015 Passat arata destul de impresionant și la fel ca un Phaeton mai mic, sedan pilot VW.

    Cu o lungime totală de 4767 mm, 2015 Passat este de 2 mm mai scurt decât predecesorul său, în timp ce lungimea ampatamentului a fost prelungit cu 79 de mm la 2791 mm. Ca rezultat, roțile mutat de 29 mm față de partea din față, în timp ce roțile din spate 17 mm deplasat spre bara din spate. Lungimea interioara a crescut cu 33 mm, ceea ce nu suna ca o mulțime, dar este o mulțime de spațiu pentru picioare.

    La fel ca versiunea anterioară, 2015 Passat (B8) va fi oferit în două variante de stil corp - sedan și estate - și în trei versiuni: Trendline, Comfortline și Highline. Highline vine ca standard cu noile faruri cu LED-uri. 2015 Passat (B8) Estate oferă mai mult spațiu portbagaj, care a fost majorat cu 47 de litri la 650 de litri. Vă mulțumim pentru scaunele pliante, Passat (B8) Variant ofera un volum total de 1780 de litri.

    2015 Passat (B8) Sedan oferă un spațiu portbagaj de 586 de litri, cu 21 de litri mai mult decât modelul pe care il inlocuieste. Interior din nou vehicul german a fost complet revizuit, deoarece vine cu un tablou de bord redesenat, un volan nou, Info Display Active (un panou de instrumente complet digitală) și un head-up display extensibil.

    Marca Volkswagen Passat (B8) vine cu cele mai noi tehnologii, cum ar fi-app pe bază de scaun din spate de divertisment pentru computere tableta, Front Assist plus Oraș de frânare de urgență cu pietonala de monitorizare și alte trei premiere mondiale: Assist Urgență (vehicul se oprește în caz de urgență), Trailer Assist (asistat de manevră cu o remorcă) și Traffic Jam Assist. [Sursa: Volkswagen]
    3 4
  • julius
    dati repede la magazin si luati-va se dau la promotie cu autostrada hihihihi
    3 2
  • Domle maryan da ce le ştii domle !!! E ceva de speriat ! Eu tot ce ştiu e că l-am văzut acum câteva săptămâni în mall-ul din Băneasa. Arată bine şi în realitate e mai scurt decât în poze. Preţurile arată că VW a rămas maşina poporului, dar a poporului cu bani.
    13 1
  • NEAMTU COSTEL CRISTIAN
    FAPTE REALE NU VORBE GOALE
    4 6
  • NEAMTU COSTEL CRISTIAN
    NEMTII AU RENASCUT CU AJUTORUL WOLSWAGENULUI
    5 5
  • NEAMTU COSTEL CRISTIAN
    tentatie la maxim
    3 6
  • andy.s
    Mai exista...ptr.diesel 150 cp
    Mixt 5,2 l/100 km
    Urban 6,3 l/100 km
    Extraurban 4,6 l
    4 2
  • andy.s
    Mincinosi.........
    Mixt 4.5
    Urban 5.3
    Extraurban 4.1
    2 3
  • Proprietar din august anul trecut de passat variant 4motion. Comportament rutier impecabil, consum 8,5 in oras, in jur de 5,5 afara. Tractiunea integrala e ok pe zapada, exceptionala pe asfalt ud si in off-road usor. Materialele de la interior puteau fi mai bune la pretul platit (32.000 euro).
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru