Accesorii noi pentru Ford Mustang facelift: evacuare specială pentru versiunea de 2.3 litri, sistem audio de 1000 de wați și nuanțe noi de caroserie

de Cornel Șocariciu
Joi, 24.05.2018
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Ford a pregătit o serie de noutăți pentru Mustang facelift. Versiunea de 2.3 litri EcoBoost are un sistem nou de evacuare, varianta V8 de 5.0 litri primește sistemul Rev-Matching, iar melomanii pot opta pentru un sistem audio B&O Play.

Începând cu luna aprilie, Ford Mustang facelift poate fi comandat și pe piața din România. Prețul de pornire pentru muscle car-ul producătorului american este de 38.800 de euro.

Ford Mustang facelift poate fi comandat fie cu motorizarea de 2.3 litri EcoBoost de 290 de cai putere, fie cu propulsorul V8 de 5.0 litri de 450 CP. Acum, Ford a pregătit o serie de accesorii noi pentru Mustang facelift.

În primul rând, versiunea echipată cu motorul de 2.3 litri EcoBoost poate fi comandată cu sistemul de evacuare "Active Valve Performance Exhaust". Acesta are note diferite în funcție de modul de condus selectat (Normal, Sport, Track, Snow/Wet, DragStrip și MyMode). Asemeni versiunii V8 de 5.0 litri, noua evacuare dispune de "Quiet Mode". Clienții pot seta un interval orar în care evacuarea lui Mustang să nu dezvolte sunete care ar putea deranja vecinii.

Americanii nu au uitat nici de versiunea V8 de 5.0 litri, și anunță introducerea tehnologiei Rev-Matching. Acest sistem este, în esență, un Heel&Toe (tehnică folosită în pilotaj) automat.

Sistemul ridică turația motorului în funcție de un algoritm special astfel încât schimbările inferioare să fie realizate fără șocuri.

Cei care iubesc muzica pot comanda pe Mustang facelift noul sistem audio B&O Play. Acesta are 12 incinte și produce 1.000 de wați. Pentru final am păstrat noile nuanțe de caroserie Velocity Blue și Need for Green.

Comentarii (2)

  • someone
    nici un sistem de evacuare sau audio cu mii de w nu pot suplini lipsa acelor 20 si ceva de cai lipsa. de apreciat sistemul rev-matching pentru cei care inca nu stiu sau nu pot ( ca mine de altfel ) heel&toe.
    2 0
  • @someone, acum aflu si eu ce inseamna de fapt rev-matching.. Parerea mea e ca rev-mathcing-ul se face doar cu calcaiul, nu cu un "buton special".. Am vazut pe youtube la soferii de raliu si pot spune ca aceasta indeletnicire ar trebui sa ramana a soferului, si nu a calculatorului...
    PS: Stilul de condus care necesita rev-mathcing este obligatoriu sa se faca pe circuit, in regim de curse, nu pe sosele.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru