Așa arată în realitate noua senzație a zonei electrice. Primele fotografii cu Tesla Model 3 în "sălbăticie"

de Mircea Meşter
Sambata, 09.04.2016
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Fanii Tesla au surprins două exemplare Tesla Model 3 în timpul unor filmări care aveau loc pe Coasta de Vest a Statelor Unite. În fotografiile reale vedem mai clar profilul inedit al modelului electric american care a strâns 325.000 de precomenzi în prima săptămână de la prezentare.

A trecut o săptămână de la lansarea oficială a lui Tesla Model 3, cel de-al treilea și cel mai accesibil model electric al mărcii americane, iar ecourile pe care le are acest moment nu s-au stins nici până astăzi. În timp ce contorul precomenzilor a atins 325.000 la nivel mondial, fanii Tesla au început să vâneze fotografii în lumea reală cu noul model Tesla.

Ideea de a le da ocazia clienților să-și rezerve un loc la coadă pentru modelul electric american prin plata unui avans rambursabil de 1000 de dolari este privită ca un succes remarcabil de unii analiști. Aceștia susțin că cele 325 de milioane de dolari care au intrat în conturile Tesla până în acest moment reprezintă un soi de împrumut fără dobândă pe care Tesla Motors îl poate investi în grăbirea startului procesului de fabricație a modelului care, conform planurilor anunțate de Elon Musk, ar trebui să plece la drum în toamna anului 2017 în SUA.

Având însă în vedere istoria întârzierilor Tesla, există voci din ce în ce mai sonore care prefigurează o recalculare a producției. În plus, volumul mare de comenzi, care depășește de patru ori prognoza inițială a lui Elon Musk, va duce la împingerea spre 2019 a lansării lui Model 3 în Europa.

Esential 325.000 de comenzi a adunat până acum Tesla Model 3 în prima săptămână de la prezentarea oficială.
Una peste alta, Tesla a început deja să filmeze o serie de spoturi publicitare pentru noul Model 3, iar curioșii nu au ratat ocazia de fotografia modelul american pe străzile orașelor de pe Coasa de Vest a Statelor Unite.
Dacă în fotografiile oficiale vedeam un prototip generat în fotografii pe computer, imaginilea reale subliniază profilul plonjat al plafonului lui Model 3 și spatele inspirat din cel al fratelui mai mare, Model S. De notat faptul că, în ciuda premiselor care-l recomandă ca un hatch, Model S are deschiderea portbagajului separată de plafonul vitrat imens care se întinde din dreptul parbrizului până deasupra zonei de încărcare a bagajelor.

Conform declarațiilor oficialilor Tesla Motors, Model 3 se va instala pe piață în zona modelelor premium din clasa medie, ceea ce înseamnă că Model 3 va încerca să "fure" din clienții lui BMW Seria 3, Audi A4, Mercedes Clasa C, Volvo S60 și Lexus IS. Până în acest moment, singuele încercări de semi-electrificare a gamelor mai sus menționate sunt reprezentate de versiunile hibride ale lui Lexus IS și, mai recent, BMW Seria 3.

via Tesla, Tesla Motors Fans Romania (FB)

Comentarii (15)

  • sper din tot sufletul sa rezolve "designul" bordului. Ok, poate ca sunt idei preconcepute dar "chestia" aia dintre volan si parbriz e de-a dreptul insipida
    25 3
  • arogantul
    asta o sa fie noua masina fetis a pitipoancelor care fac selfiuri cu bot de rata si le posteaza pe net sa le admire toata lumea.
    15 16
  • Musk a spus foarte clar ca este un model de preproductie. Nu cred ca va fi lansat cu bordul asta. Probabil ca a fost lasat asa pentru a respecta data prezentarii oficiale.

    In alta ordine de idei, Tesla S s-a vandut luna trecuta in Germania mai bine decat S Class.
    23 28
  • Mie mi se pare că arată chiar bine. Cine înțelege avantajele unei astfel de mașini și are posibilitatea s-o achiziționeze, nu-i caută nod în papură.
    18 24
  • m-am linistit....adevarat ca nu te uiti in bord dupa textura de lemn si nici cusaturile duble nu le analizezi cand conduci dar designul interior face parte intrinseca din ceea ce se numeste masina.

    exteriorul e ok, "botul de rata" e posibil sa fie revizuit si el cu ceva brizbrizuri cu toate ca, aerodinamic, se apropie de optim asa ca, @arogantul, stai cool :)

    sunt sigur ca pe baza observatiilor clientilor se va mai revizui pe ici pe colo...prin punctele esentiale
    13 8
  • Realitatea Zilei
    Cand vor intelege capcaunii din Romania? Marketingul Tesla ofera iliuzii. "Achizitie" inseamna plata integrala si posibilitatea de a folosi efectiv masina. Masina nu va fi pentru mult timp de acum incolo o realitate a parcului auto global (chiar 2019 pt Europa).
    20 9
  • Adica au aparut poze în 'sălbăticie' si n-au aparut poze cu interiorul ?!!
    E clar ca nu-s pregatiti si ca de obicei s-au grabit cu o masina neterminata.
    Culmea... ca iau banii fraierilor pe comedia asta ("pre-comenzi rambursabile")
    17 15
  • Ce se intampla? Te deranjeaza realitatea? Cred si eu!
    13 9
  • @zarnesteanu: Corect apropo de vanzarile-record Tesla S, cu mica-mare precizare ca depasirea trio-ului german "inexpugnabil" (in ordine: S-Klasse, Seria 7, A8) a fost realizata in cursul intregului an 2015 si... mai ales, in EUROPA !!!
    http://www.caradisiac.com/tesla-la-model-s-se-vend-mieux-que-ses-concurrentes-allemandes-en-europe-107639.htm

    Repet deci, in ciuda oricitor carcotasi uneori aparent motivati, dar care nu prea inteleg strategia Tesla pe termen mediu-lung in cazul Model-3, firma americana ARE deja rezultate concrete.
    N-ARE :-) deci cum sa rateze targeturile propuse, egal daca cu citeva luni intirziere si/sau unele hibe rezolvabile vazind si reparand / optimizand.
    Spre deosebire de alti "vinzatori de iluzii" - c-au fost destui si d-astia.
    13 15
  • @Kirotractor

    Nici macar consiliul de administratie Tesla n-are atatea sigurante, dar tu la 10.000 km distanta stii mai bine decat ei nu-i asa? Romanul atotstiutor. Clasic!
    16 11
  • ...la cum actioneaza si lanseaza pe banda rulanta modele noi a caror livrare se intinde pe ani pare-se ca au sigurante mari. Poate prea mari....
    6 10
  • @...@Kirotractor: Sezi blind ca n-o sa mai comentez p-aici aiurea-n tramvai - cum ai reusit (si nu doar tu) sa ma convingi c-am facut-o pina acum.
    Inclusiv la stirea asta, unde am venit cu argumente (egal cifre de vinzari reale Tesla S vs. "invincibilii" germani) si tu-mi raspunzi cu abureli pseudo-inteligente, in spiritul nemuritoarei bascalii mioritice.

    In plus, afla ca... daca vrei, poti - inclusiv sa afli destule despre strategiile oricarui consiliu de administratie, implicit @Tesla.
    Sau, mai exact, daca POTI vrei - dar n-are rost sa mai incerc iluminari cu fortza ale unora cu "bateriile" proprii descarcate.

    P.S. Nu jubila totusi prea tare, c-a fost vorba doar de un mic test personal - pe care insa nu eu, ci altii ca tine (din pacate peste 50% din comentatorii de-aici) l-au picat cu maxim succes.

    Pacat doar de minoritatea celor cu mintea la purtator SI-n domeniul auto - bravo lor, desi nu prea au sanse sa schimbe naravurile majoritatii. Deocamdata cel putin...
    12 13
  • @Kirotractor
    Ceva concret ai sa ne spui? Sau doar plouă cu elucubraţii ?

    PS: "Sezi blind , "vinzatori" "pina acum. "? ...serios?
    Se scrie cu â din a. La tine în comună n-a ajuns "noua" ortografie?
    12 11
  • @ bolnăvior:
    Ar trebui să îți faci un control serios. Ce ai între urechi, rahat?!
    6 2
  • @Kirotractor
    "Costurile de reparaţii pentru unităţile Model S şi Model X aflate în garanţie sunt de circa 2 ori mai mari decât în cazul constructorilor tradiţionali." Sursa: Automarket

    "Tesla lost money in 2015 – a net $888.7 million, with $716 million being lost on operations. (...)
    Common complaints from Tesla owners including door latches that don’t work properly on the Model X crossover. One owner told Reuters that he had to drive home 30 miles with one hand on the door to keep it shut."

    "Tesla a pierdut bani în 2015 -o valoare neta 888.7 milioane dolari, cu 716 milioane $ fiind pierdute in operațiuni.
    Reclamaţiile comune de la proprietarii Tesla, mai includ încuietorile care nu funcţionează în mod corespunzător pe Model X. Un proprietar a declarat că a trebuit să conducă acasă 30 de mile cu o mâna pe uşa şi una pe volan pentru a nu se deschide"

    Sursa:hybridcars
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru